Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => Torment: Tides of Numenera => Wątek zaczęty przez: Sentenza w Grudzień 12, 2013, 21:37:46 pm

Tytuł: Castoff's Labirynth
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 12, 2013, 21:37:46 pm
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat Castoff's Labirynth, uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy aby przypadkiem nie pojawiło się coś nowego.
czytaj więcej (http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-castoffs-labirynth)
I jak, czujecie się zniechęceni do umierania? Co sądzicie o nietypowym designie? Planujecie ginąc często i specjalnie, czy może jednak i tak będziecie wczytywać?
Tytuł: Odp: Castoff's Labirynth
Wiadomość wysłana przez: Arim w Grudzień 13, 2013, 10:02:23 am
Fajny pomysł, ciekawe jak im to wyjdzie. Mają sporo tego typu świetnych koncepcji, tylko wszystko rozbija się o koszta, jakby udało im sie to wszystko zrealizować, do gierka byłaby zacna.
Tytuł: Odp: Castoff's Labirynth
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 13, 2013, 13:06:43 pm
cóż, cholera wie, ale skłamałbym jakbym powiedział, że nie jestem na nią najarany. Budżet nie jest taki najgorszy, 4.5M mają na pewno (~15 mln zł, 5 mln mniej niż miał pierwszy wiedźmin, który był grą w 3d - kwestia na ile 3d jest drozsze od 2d, bo rozne legendy krążą), doszlo jeszcze pewno nieco preorderów w ciągu roku, bo sam podbiłem ponad dwukrotnie swój pledge, technologię najprawdopodobniej też mają gotową od obsidianu i nie muszą jej tworzyć od zera jak ci pierwsi. Shadowrun miał "tylko" milion i od początku było wiadomo, że niemal całą kasę pochłonęła technika, tak że sama gra była ostatecznie dobra ale krótka, prawdziwym testem będzie premiera.