Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => Torment: Tides of Numenera => Wątek zaczęty przez: Sentenza w Grudzień 06, 2013, 16:28:30 pm

Tytuł: Frakcje i kulty
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 06, 2013, 16:28:30 pm
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat frakcji i kultów, uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy aby przypadkiem nie pojawiło się coś nowego.
czytaj więcej (http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-frakcje-kulty)
Mało wiadomo, ale co sądzicie o udostępnionych info? Frakcje zadowalają, są sztampowe, a może na razie za mało o nich wiadomo? Jakieś pomysły co może się jeszcze pojawić?


Tytuł: Odp: Frakcje i kulty
Wiadomość wysłana przez: Arim w Grudzień 06, 2013, 17:46:10 pm
Póki co za mało jeszcze wiadomo, aby wydać jakąś sensowną opinię. Nawet ciężko powiedzieć, czy pod klimatycznym opisem nie kryje się zwyczajowy podział na gildie magów, wojowników, złodziei i zabójców.
Tytuł: Odp: Frakcje i kulty
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 06, 2013, 17:53:38 pm
imho jeśli chodzi o frakcje bliższym przykładem byłoby Harmonium czy Czuciowcy z planescape, którzy istnieją niezależnie od gracza i skupiają się wokół pewnej filozofii, przez co rozpoznawałeś ich złonków na temat tego jak się wypowiadają mp. na temat życia (w dużym skrócie, ponieważ w grze frakcje z papierowego planescape robiły tylko za tło i tylko czuciowcom poświęcono nieco uwagi)

bardziej bym się o kulty martwił, bo tu się zapowiada.. no może nie trash mob, ale po prostu wymyślanie nazw i filozofii dla czegoś, co we właściwej grze będzie się sprowadzało jedynie do innego kolorku atakujących bez powodu przeciwników, jak gangi w fallout czy ci kultyści z kanałów w wiedźminie