Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => Torment: Tides of Numenera => Wątek zaczęty przez: Sentenza w Grudzień 01, 2013, 21:42:48 pm

Tytuł: Magia i walka
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 01, 2013, 21:42:48 pm
Cytuj
Poniżej znajdują się wszystkie dostępne informacje na temat magii i walki, uporządkowane chronologicznie według źródeł, od najstarszych do najświeższych. Co jakiś czas radzimy więc zaglądać, czy aby przypadkiem nie pojawiło się coś nowego. 
czytaj więcej (http://rpg-center.pl/torment-tides-numenera/torment-tides-numenera-magia-walka)
Podoba wam się kierunek, w którym podążają te elementy? Głosowalibyście za czasem rzeczywistym, czy turami? Dajcie znać!
Tytuł: Odp: Magia i walka
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Grudzień 02, 2013, 00:38:35 am
"(patchfinder, guide)"

Się mi rzuciło w oczy. Paragraf Kickstarter i Inne. Chyba powinno być pathfinder.

Na razie tyle, bo to pierwszy rzut oka.
Tytuł: Odp: Magia i walka
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 02, 2013, 09:37:16 am
kk, fixed. Generalnie w tormencie może być niestety nieco takich baboli, bo zanim rozdzieliłem materiał na artykuły uzbierało się dobre 20 stron "myślników" i zwyczajnie w takiej kupie tekstu różnedziwne rzeczy mogły się jeszcze zapodziać.
btw. jak raportujecie cos z KSa możecie podać numer, który jest w nawiasie kwadratowym - no numer update'u z którego pochodzi info, więc są one (przynajmniej zazwyczaj) ułożone rosnąco, więc to jest wskazówka dla mnie gdzie szukać jak crtl+f stroi fochy
Tytuł: Odp: Magia i walka
Wiadomość wysłana przez: Lifu w Grudzień 11, 2013, 00:38:45 am
No i wyszło ostatecznie, że walka będzie turowa. Co myślicie?

Jeśli aktywna walka zmuszałaby do częstego używania pauzy to w sumie system turowy może wyjść na dobre... Liczę na dużą możliwość taktycznego wykorzystania otoczenia, tak żeby każda walka przebiegała inaczej - w dzisiejszych czasach gry potrafią być pod tym względem coraz lepiej urozmaicane ;p
Tytuł: Odp: Magia i walka
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 11, 2013, 12:36:34 pm
news jest już przetłumaczony od soboty, czekam tylko aż drag dojrzy do końca kryzysy, bo bez tego nie ma sensu tego omawiać, co widzę po dyskusjach na innych forach - "real time lepszy, bo wprawdzie 10 lat temu ssał, ale na pewno przez ten czas wymyslili jak go lepiej rozwiązać, za to tury ssą, bo przecież wszystko zatrzymało się na heroes 3". I dyskutuj z takimi. Albo że najlepiej jakby dali oba na raz, choć żadna gra która miała takie rozwiązanie nie była dobra ._.
anyway stay tuned