Forum RPG Center

Portal => Forum operacyjne obsługi => Ogłoszenia, sugestie, sprawy organizacyjne => Star Citizen => Wątek zaczęty przez: Sentenza w Listopad 25, 2013, 12:55:09 pm

Tytuł: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 25, 2013, 12:55:09 pm
Cytuj
Star Citizen to pierwsza w historii gra z segmentu AAA w całości ufundowana przez fanów, tworzona Chrisa Robertsa (człowiek odpowiedzialny za Wing Commandera, Freelancera, Privateera i inne legendarne tytuły), który sam określa ten projekt jako BDSSE – Best Damn Space Sim Ever. Czemu więc kosmiczny symulator wylądował jako część składowa portalu poświęconego RPGom?
czytaj więcej (http://rpg-center.pl/star-citizen/star-citizen-o-grze)
Czekacie na grę? Uważacie że imersja to za mało by o niej tutaj pisać? A może chcielibyście się dowiedzieć  o niej coś więcej? W takim razie ten temat jest dla was. Nie bójcie się pytać, nie bójcie się wytykać błędów
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Luty 19, 2014, 22:08:34 pm
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fllp5o5Qkq0#t=514
DAT MINING DRONE. Serio, to dopiero koncept (mało detali, brak tekstur i tak dalej), a ja już jestem zachwycony jak jest wielki, jak animowany, w ogóle sam pomysł na wielkiego kleszcza do kopania w asteroidach. I to tylko jednostka, która jest bo jest, nie pełni jakiejś ultraistotnej roli.
Musiałem się tym podzielić ze światem
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Luty 19, 2014, 22:20:24 pm
Czuje sie dziwnie bedąc jednym z 1300+ ludzi oglądających ten filmik.

Anyway, wygląda ładnie. Zastanawiam się jakiego PCta trzeba do tej gry. Zobaczymy przy premierze.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Luty 19, 2014, 22:32:04 pm
astanawiam się jakiego PCta trzeba do tej gry.
nowego :x ale też nie ukrywają że mierzą wysoko z poziomem detali i lojalnie ostrzegają by zbierać na sprzęt (mówię, to tylko jeden dron, a w okolicach kopalni (która jest pokazana chwilę wcześniej, ale niegotowa) mierzącej kilka kilometrów długości pracuje ich kilka-kilkanaście, jeszcze wokół tego latają statki.. no nie mogę się doczekać by zobaczyć co się z tego urodzi, choćby tylko graficznie (bo umówmy się, kopalnia trzymająca w kosmosie skały na linach wygląda dziwnie, ale co by nie mówić, projekt ten jest dopieszczony :P).

I spoko, ja się czułem dziwniej, oglądając na "żywo" na twitchu razem z 3k innych
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 04, 2014, 12:16:43 pm
Udostępnili moduł walki. Ktoś już testował? Sent?
Ja dopiero wieczorem będę mógł.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 04, 2014, 12:46:09 pm
Właśnie się zastanawiałem czy robić newsa czy tylko tutaj posta machnąć. Tia, mam, właśnie gram, jest śmiesznie, ofc standardowo jak na razie lepiej się bawić myszką niż joyem :P Generalnie widać że to alpha, bo u mnie po tym PBR patchu gra wygląda gorzej niż przed i nawet jak ustawię detale ultra to część i tak się wyświetla w low res, ale nie jest źle, jak na mojego pokracznego składaka wygląda nieźle i co najważniejsze płynnie. Szkoda tylko, że 300i ma imho brzydsze wnętrze teraz i generalnie jego HUD nie lubi się z monitorami 5:4, hornet którego otrzymałem jako 'rekompensatę' takich problemów nie ma. Ponieważ ofc mam numer dopiero w okolicach 100k do multi dostępu nie mam, ale freeflight i vanduul swarm dają radę. Fajny jest podział tarcz na cztery strefy czy lekka kompensata przy celowaniu jesli mamy działa klasy 2, wszystko się też uroczo rozpada (ponieważ ofc gram strasznie ryzykancko i mam tendencję do pchaniasię w głupie akcje, to po jednej z fal zostałem bez skrzydła, połowy ogona (druga połowa w stanie krytycznym), pomniejszymi uszkodzeniami kadłuba i jedynym działającym ball turret jeśli chodzi o uzbrojenie, ale i on był w takim stanie że strzelał w inną stronę niż wskazywałem. Generalnie to jest fajne w tym systemie, jak coś ci odpadnie lub jest uszkodzone to to czuć. Generalnie kto nie kupił niech żałuje.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 05, 2014, 15:26:46 pm
Za pierwszym uruchomieniem nie załadowały mi się niektóre elementy np. namierzanie celów itd. Za drugim już działało jak należy, no może poza katapultą. Ogólnie szlag mnie trafiał jak mi uszkodzili chłodzenie działek, byłem w stanie wystrzelić raz, dwa razy na pół minuty-minutę. Później znowu miałem kolizję mianowicie wpadłem w uścisk z vaduulem, a że to są statki skrzydła, chwilę zajęło zanim się rozdzieliliśmy i wyszliśmy z korkociągu. Oczywiście z takimi uszkodzeniami że nie wiem jakim cudem przetrwałem jeszcze kilka minut.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 05, 2014, 17:27:29 pm
elementy ładują się z pewnym lagiem, starczy poczekać. Katapulta jest źle opisana, trzeba wcisnąć alt i l jednocześnie, nie któreś z dwojga. A system uszkodzeń jest całkiem zabawny, zwłaszcza jak z Scythe zostanie sam kokpit bez skrzydeł i dalej leci :d
Póki co wkurzają mnie dwie rzeczy - to że joy jest upośledzony w stosunku do myszy i dość upierdliwe zarządzanie systemami w trakcie walki gdy toczysz walkę kołową ze Scythe nie ma czasu przełączać się na ekran tarcz czy uzbrojenia by bawić się w mikrozarządzanie, dałbym to jednak na monitory kokpitu plus więcej skrótów.
A, no i nie wiem jak twoje zdanie łowca, ale imho SI jest raczej słabe, jak już ginąłem to od zderzenia z czymś, a nie z powodu obrażeń. Może mamy za dużo skrzydłowych a przeciwników zbyt mało, dunno.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 13, 2014, 15:45:22 pm
Patch sporo poprawił, przeciwników trudniej ubić,  skrzydłowi cudem są w stanie coś ubić, a zginąć z ręki przeciwnika to chyba da się tylko przez kolizję. Całą 8 fale ( 7 i 6 z kilkoma rakietami jeszcze była) udało mi się w mojej aurorze zniszczyć pojedynczym działkiem... no ostatni gość poszedł na zderzenie. Ogólnie mimo że sterowanie myszką jest ułatwione to wciąż musi zostać mocno dopracowane, bo wątpię żeby aurora była aż taka parszywa w sterowaniu.
Zaraz przetestuję mojego dżoja ( genius f-17 chyba nie ma nic tańszego na rynku)
EDIT: Nie działa, ogólnie fajnie by było gdyby dało się ustalić naprawdę dowolne kombinacje sterowania np. połączenie dżoja i myszki.
EDIT2: Można przenieść broń miedzy statkami do symulatora? Np. działka z aurory LN?
EDIT3: Da się =D
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 13, 2014, 17:44:17 pm
saitek/madkatz cyborg v.1 nie jest zły, koło 70 zł kosztował. Są jeszcze jakieś tanie manty za 40 zł, ale stwierdziłem że się szarpnę na coś porządnego.
Przeciwnicy wbrew pozorom są zabójczy, tylko skupiają się głównie na naszych skrzydłowych.
Parszywie to gra się na joyu :D Ale i tak brnę w ten masochizm, bo jednak lepiej się wczuć można.
myszą i joyem juz teraz da się jednoczesnie kierować, przed chwilą przypadkiem odblokowałem jak starałem się zmusić HUD do zarządzania energią, do tej pory mi się nie udało.
Broń AFAIK da się zmieniać, ale muszą to być mantisy, badgery lub ominsky 6, bo tylko te zaimplementowano jak na razie
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 14, 2014, 12:16:02 pm
Ten genius nowy chodzi po 30 zł, kilka razy użyłem go do emulatora NES, próbowałem coś w BF3, warthunderze, w star conflicie się nie da, ale tam i tak masz świetne sterowanie myszką. Ogólnie preferuję myszę. Wspomniałem o jednoczesnym sterowaniu w celu rozbicia sterowania statkiem i działkami. Jestem leworęczny, joystick mogę używać obydwoma rękami, ale mychę tylko prawą z przyzwyczajenia.
Myślę że pewnie jeszcze z miesiąc poczekamy na otwarte multi. Jestem #244489 citizenem, szkoda że końcówka to nie 90, miałem mój rocznik w numerze.
Ogólnie gdyby w gotowej grze zostało się tylko z jednym działkiem, bez rakiet to jedyne co będzie można zrobić to uciec.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 14, 2014, 13:16:23 pm
Ten genius nowy chodzi po 30 zł, kilka razy użyłem go do emulatora NES, próbowałem coś w BF3, warthunderze, w star conflicie się nie da, ale tam i tak masz świetne sterowanie myszką. Ogólnie preferuję myszę. Wspomniałem o jednoczesnym sterowaniu w celu rozbicia sterowania statkiem i działkami. Jestem leworęczny, joystick mogę używać obydwoma rękami, ale mychę tylko prawą z przyzwyczajenia.
no ja właśnie mam ten sam problem dlatego tylko V.1 mam zamiast jakiegoś bardziej pro z podwójną przepustnicą :P I rly, mysz i tak ma dość przewagi w SC obecnie.

Cytuj
Myślę że pewnie jeszcze z miesiąc poczekamy na otwarte multi. Jestem #244489 citizenem, szkoda że końcówka to nie 90, miałem mój rocznik w numerze.
jak nie dłużej, skoro dopiero pierwszej partii 250 najbardziej zaufanych dali.

Cytuj
Ogólnie gdyby w gotowej grze zostało się tylko z jednym działkiem, bez rakiet to jedyne co będzie można zrobić to uciec.
bo aurora jest dość specyficzna w porównaniu z 300i i Hornetem, tzn jest zwyczajnie słaba. Działka beznadziejne, szybko się przegrzewa, tylke tylko że nienajgorzej się pilotuje i ma najdokładniejszy model zniszczeń, aż się zdziwiłem ile rzeczy może odpaść (w 300i to tak naprawdę cztery na krzyż). No ale w końcu to starter.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 15, 2014, 14:30:47 pm
Działka z wersji LN bulldogi są chyba też w kilku hornetach. Regenerują się o wiele szybciej od podstawowych. Do tego z tego co zauważyłem w hangarze LN ma lepszy generator mocy.
Aurora to chyba najbardziej uniwersalny statek, cargo jest, działka są no i jak wspomniałeś poleci bez skrzydeł czy połowy systemów. Hornet jest typowo bojowy, w zasadzie nic nie przewieziesz.
Osobiście lubię się bawić w ekonomię w grach, jasne pewnie kiedyś sprawie sobie horneta, ale raczej będę stawiał na ładowne konstrukcje.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 15, 2014, 15:13:48 pm
1) yep, bulldogi są standardową bronią Horneta Ghosta, zaś w obecnym buildzie umieszczono je również tymczasowo w ball turret oraz nosie 300i. No i może szybciej regenerują, ale są kupą gówna imho. Jak zostałem sam z jednym bulldogiem w uszkodzonym 300i przeciw scythe z ktorego zostały same silniki to 10 minut nie mogłem go zestrzelić, bo nawet jak trafiłem to wszystko i tak zżerały tarcze
2) yep, LN ma więcej mocy, ale z drugiej ma też cztery hardpointy na działka, więc zużycie energii będzie takie samo jak nie gorsze.. o ile nie dokona się kolejnego upgrade elektrowni (bo to co jest zamontowane to taki zestaw startowy)
3) po prawdzie wszystkie są uniwersalne, zależy co im zamontujesz. W końcu nawet hornet może mieć albo ball turret albo moduł "ładowni" albo radar albo.. no własnie. Aurora jest tylko dobra o tyle, że we wszystkich tych rolach jest całkiem niezła, jak na starter oczywiście. Wcześniej podobną rolę grał 300i, póki zamiast poprawić mu aranżację wnętrza by miało więcej sensu wywalili mu czerwone poduchy ze ścian, fancy oświetlenie i kontrolki oraz uznali, że cargo w sumie nie będzie miał żadnego, bo "stylowe" wnętrze (które tbh teraz jest mniej stylowe) jest ważniejsze. A postać jak kucała po wejściu tak kuca nadal, bo luksusowy statek jest za niski /facepalm No ale mogło być gorzej, mogli posłuchać forumowych cipek i wstawić toaletę z basenem.
4) na twoim miejscu grindowałbym freelancera a potem constelation. Jak chris dalej będzie lansował, że jest to wszystkomający statek który i ładowny, i kopie i do tego szybki, to nie będzie sensu iść w nic innego w tej klasie wagowej.

A, i co do kontrolek - w sumie celowanie myszą z broni przy lataniu joyem jest zbędne, gra i tak do pewnego stopnia kompensuje gdzie strzelasz (źródło jednego z butthurtów, że klasa 1 broni w zasadzie umarła, bo wszystkie zachowują się jak klasa 2)
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 15, 2014, 15:37:06 pm
Jeżeli przerobią klasę 1 na pistolety na wodę to nie umrze będzie tylko omijane.

W sumie jak scythe nie kręci się za bardzo to idzie go bulldogami rozwalić w kilkanaście sekund, jak robi uniki to nawet 5 minut. Ogólnie wydawałoby się że wewnętrzny moduł po zostawieniu reszty powinien być łatwiejszy do rozwalenia, a jest całkowicie na odwrót.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 15, 2014, 17:52:02 pm
Lowca, wbrew pozorom ma to sens - jak chyba wspomniałem, "jak gubisz" części to drastycznie zmniejsza się masa twojego pojazdu, a mniejsza masa przy zachowaniu mocy przez powerplant i główny thruster oznacza, że statek będzie szybszy, najwyżej tylko mniej zwrotny jeśli większość thrusterów manewrowych odpadła wraz z tym co odstrzeliliśmy (aczkolwiek AFAIK są one raczej montowane możliwe blisko "kręgosłupa" kadłuba więc trudno je utracić). Ot, działa fizyka, nawet jeśli od strony gameplayu ma to średni sens :P Ale przynajmniej jak scythe dostanie w powerplant to jest one hit KO.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 22, 2014, 23:30:36 pm
Tony Zurovec dołącza do ekipy SC. Zurovec maczał palce w takim klasyku jak Crusader: No Remorse :)
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 22, 2014, 23:49:49 pm
tia, słyszałem, ale nie wrzucałem tutaj, bo to nius-pierdoła, facet który ostatni hit miał 20 lat temu zajmie się czymś, czego nigdy wcześniej nie robił (bo crusader przecież space simem nie był, nawet nie był grą multi, a Tony ma przecież nadzorować rozwój SC zamiast  Chrisa, by miał on więcej czasu na dziwki i koks), ot taki growy reality show w stylu gwiazdy tańczą na lodzie :P
Ciekawszy to jest nius o tym, że Crytek jest na krawędzi bankructwa, a przecież SC jedzie na Cryengine.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 23, 2014, 00:53:16 am
Jak Crytek padnie, to Cryengine bedzie darmowy? ; p (jeśli już nie jest w pewnym stopniu). A zapewne zostaną wykupieni i tyle.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 23, 2014, 08:05:52 am
No właśnie to nie takie proste Atrion, bo branżowe sępy podobno wyczuły krew i zamiast wykupywać chca poczekać aż Crytek padnie sam, a następnie wykupić za bezcen jego poszczególne marki.
I wątpię by był darmowy (to co jest teraz to SDK na użytek niekomercyjny), ale nawet jeśli, to i tak oznacza to śmierć silnika, bo zabraknie osób które by go rozwijały oraz całego supportu i backendu, CIG musiałby teraz w praktyce rozwijać silnik za Crytek, a to oznacza kolejne gigantyczne koszta.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 23, 2014, 10:22:53 am
SC tyle kasy zebrał, że może zainwestować w jego rozwój :D
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 23, 2014, 10:29:38 am
ciężko powiedzieć, utrzymanie cryteku to podobno 3-5 milionów miesięcznie, a cholera wie ile z tego to goła ekipa od silnika. No i nie byłbym pewien czy te niecałe 50 milionów to dużo. Tzn na normalną grę owszem, ale to MMO o obłędnej grafice, do tego robiona przez szereg studiów rozsianych po globie (więc w koszta trzeba wliczać loty samolotem i tak dalej, co nie jest wcale tanie i co sam jeden CR robi dość często).
W każdym razie, sytuacja mało ciekawa.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 23, 2014, 11:22:14 am
Jakby nie patrzeć, to i bez tego problemu wygląda to średnio pod względem finansowym, bo nawet jak skończą grę to co z opłatami za serwery? Wszak jak mówisz, MMO rządzi się innymi prawami. Ktoś kiedyś na YT powiedział, że ma nadzieję, że SC nie będzie flopem. Ja też, bo to by się chyba odbiło najmocniej na idei kickstartera.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 23, 2014, 16:19:41 pm
wtedy w najgorszym razie są jeszcze prywatne serwery, które będą działać jak te z freelancera afaik. Ale tia, przetrwanie zależy w dużej mierze od tego, czy będą ludzie skłonni płacić za statki w dolarach zamiast w walucie gry. Choć po prawdzie, wiele też zależy od tego jak będzie działać sama gra, bo z tego co mówią twórcy dość blisko jej do.. guild wars. Tylko instancje będą bardziej dynamiczne, a nie  tak ustawione na sztywno.

I jak mówimy o obawach, ja mam trochę inne, znacznie gorsze i kickstarterobójcze, co zresztą już chyba tutaj pisałem - patrząc po dramie, jaka odbyła się na oficjalnym forum wokół sterowania, Star Citizen stał się ofiarą własnego sukcesu. Gra powstała z myślą o hardkorowcach, hardkorowcy dali te pierwsze 10 milionów dzięki którym gra w ogóle powstała, a teraz nagle ekipa im serdecznie dziękuje, ponieważ pozostałe 40 milionów dali casuale i nie można ich przecież zawieść czyniąc grę nieprzystępną, co doprowadziło do "syndromu warthundera": na joyu tak średnio da się latać w porównaniu z myszą, bo casualowa mysz jako jedyna jednocześnie lata, strzela i mniej nią "rzuca" gdy do głosu dochodzi inercja. Ofc mówimy o wczesnej wersji alfa i wiele się zmieni, ale sam trend i tłumaczenia ekipy są dość.. niepokojące.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 23, 2014, 16:46:23 pm
W Warthundera grałem myszką, ale ponoć padem jest całkiem przyjemnie. Ale WT to czysty symulator latania, a w SC mają być jeszcze chyba interakcje czysto postaciowe, a to może być lepsze myszką (jeśli będzie np. możliwość wpadnięcia komuś na statek i wystrzelania załogi - wtedy z graczami myszkowymi szans nie będzie). Poczekamy zobaczymy.

Ale fakt faktem, gra może nie udźwignąć ciężaru oczekiwań...
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 23, 2014, 17:43:16 pm
właśnie nie, WT jest tak tragiczny do latania joyem, że w grze musiał znaleźć się specjalny tryb "bitwy symulacyjne" gdzie używanie myszki jest zabronione.
A co do SC - no wiadomix że nikt nie będzie strzelał padem podczas abordażu (chyba że jakiś kompletny masochista), to jak BF czy inna ARMA - biegasz klawą i myszą, gdy wsiadasz do pojazdu chwytasz za joya i siejesz zniszczenie. Tzn pod warunkiem, że sterowanie joyem nie bedzie tak niedoruchane w porównaniu do myszy
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 23, 2014, 18:04:48 pm
specjalny tryb "bitwy symulacyjne" gdzie używanie myszki jest zabronione.

Beznadzieja. Poza tym jak to sprawdzają?
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Czerwiec 23, 2014, 18:20:15 pm
Mysz ci nie odpowiada jak próbujesz jej użyć. Próbowałem grać w WT dżojem, masakra, może jakbym miał pedały to fajnie by się latało, może.

Myślę że statki w SC na tyle mocno podlegają fizyce, że hardkorowcy będą w stanie wyłączyć "wspomaganie" i cieszyć się z topornego stylu, który po opanowaniu pewnie da im jakieś sztuczki, tylko na ogół casuale tacy jak ja będą mieli łatwiej.
Steruj 8 silnikami manewrowymi w aurorze - ręcznie! xD
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 23, 2014, 20:29:49 pm
pedały nic ci nie dadzą w WT. Wiem, bo mam "skręcający się" joy.
Tzn manewry się robi cool, myszą takiego poziomu nie osiągniesz, ale co z tego jak joyem nie jesteś w stanie wycelować. Wspomagań za bardzo nie wyłączysz, przynajmniej nie na tyle by sterować manewrowymi. Te co można wyłączyć to szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy.

A co do "jak sprawdzają" - no zwyczajnie, mysz jest po prostu wyłączona, nie da się nią kierować, musisz mieć joya :P
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 29, 2014, 13:58:44 pm
hmpf, szybkie pytanie - to tylko u mnie coś nie tak, że ekran PWR w HUD okrętu za cholerę nie działa? broń mogę grupować,  mogę przekierowywać moc między tarczami (ale tylko trochę, nie wiem czy to bug czy tak ma być), ale za cholerę nie działa mi ten trójkąt gdzie rozdzielamy zasilanie między tarcze, silnik a uzbrojenie, duszę enter, strzałki, robię jak każą w video i manualach, ale nic nie działa.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Lipiec 04, 2014, 21:32:59 pm
Zasadniczo nie bawiłem się w przekierowywanie itp. coś tam próbowałem strzałkami ale nic nie wychodziło.

Jakie to uczucie być jednym z 200 000 wybrańców?
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Lipiec 04, 2014, 22:07:52 pm
nijakie, bo przy próbie wejścia na dowolną mapę do dowolnego trybu najpierw zwalona kolejka się zapętla i z żadnym meczem cię nie łączy, potem jak połączy to kończysz w niekończącym się ładowaniu mapy, jeśli nie skończysz w pętli nieskończonego ładowania to zamiast na mapę wywala cię z powrotem do hangaru, a jeśli w końcu gra za trzydziestą próbą jednak zaskoczy i dołączysz do meczu, to po góra 10 sekundach wywala cię z powrotem do hangaru. Generalnie serw nie był najwyraźniej przygotowany na skok z 60 do 200 tysięcy graczy i wszystko jebło. No ale urok pre-alphy, bo podobno jak było 60k to wszystko działało znośnie.

ale za to inny news, vid z asteroid hangaru który wg Bena ma trafić do gry w patchu 13, który objawi się nam po patchu 12.5 (czyli można obstawiać, że za dwa-trzy tygodnie).
http://www.youtube.com/watch?v=kU9kVyG6QWQ
jest nawet Cat <3. Szkoda tylko, że w wersji greybox, bo jak doniósł ostatni raport miesięczny, prawdziwy developing to właściwie nawet się nie zaczął, bo dopiero dali concepty artyście, co przy okręcie tej wielkości (i ciągłych opóźnieniach i odkrywaniu koła na nowo jak piąta rewizja avengera, nie mówiąc o tym że teraz jak coś ma być w hangarze to nie może być tylko modelem, musi też mieć system zniszczeń, warianty i inny shit gotowy) oznacza że do hangaru trafi za rok.. co może nie wywoływałoby bólu dupy, gdyby durny xi'an scout, mustang czy inny gladius które ogłoszono dużo później nie doczekały się trafienia do produkcji dużo dużo szybciej :X
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Lipiec 04, 2014, 23:00:22 pm
Zasadniczo wszystkie projekty które poparłem na kickstarterze mają spore opóźnienia (M.O.R.E. i Frontiers). Star citizen też będzie miał, moim zdaniem minimum roczne. Jak za rok dostaniemy betę to będzie super.

Zasadniczo ten hangar wygląda nieźle, chociaż wydaje mi się że podłogi powinny jeszcze mniej się błyszczeć, w końcu ściany z tej asteroidy pylą i to mocno.

Z innej beczki
pre-alpha M.O.R.E.
https://www.youtube.com/watch?v=Qc1cDWrABdk
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 03, 2014, 17:20:06 pm
podnieśli limit graczy do numeru 250,000 więc chyba wszyscy z RPGC się łapią.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Sierpień 03, 2014, 21:10:27 pm
Tak, dostałem wiadomość na pocztę. Niestety nie prędko zagram z racji pobytu w domu rodziców. może za dwa tygodnie.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 15, 2014, 22:59:08 pm
ok, właśnie obejrzałem livestream z gamescomu. W sumie zero niespodzianek, bo wszystko co miało zostać ujawnione to sami wygadali przed konferencją, ale tak dla porządku:
-za dwa tygodnie nowy patch
-hangary zbudowano od zera, nie będą już sztywno przypisane do rozmiaru statku, gdy będziemy kupować hangar będziemy wybierać 'styl' który nam pasuje (tbh najlepiej wygląda ex-discount, nawet lepiej niż asteroidowy).  Na niektórych planetach mogą jednak występować ograniczenia, np by móc kupić hangar w stylu 'asteroid' wokół planety musi być pas asteroid, zaś na nowozałożonej kolonii gdzie wszystko jest w stadium prowizorki trudno o zamówienie sobie hangaru w stylu deluxe.
-moduł FPS zostanie pokazany na PAX Australia, który ma miejsce na przełomie października i listopada
-pokazano demo z constellation obsługiwanym przez trójkę graczy walczących z pirackimi hornetami. Nic specjalnego, sama walka to coś jak lot śmigłowcem w battlefieldzie, tyle że w SC można swobodnie chodzić po pokładzie statku w trakcie lotu by zająć stanowisko bojowe (pokazano też hullbreach, ale to w formie intra). Kiedy jednak będzie można tak latać z kumplami - nie wiadomo, na pewno nie w następnym patchu.
-dwa nowe tryby dostępne z patchem: stary, dobry vanduul swarm, ale w opcji z co-opem ze znajomymi, oraz nowość, tryb wyścigów, słynny Murray Cup. Akurat jak go pokazywano nastąpił crash, więc nie wiadomo czy dla wszystkich czy tylko dla M50 (które na marginesie razem z patchem staną się grywalne), bo tylko te drugie pokazano na streamie z rozgrywki
-zmiany w systemie lotu, zamiast poruszania się w czterech osiach dostępne będzie sześć, możliwe więc będzie strafe'owanie bez przełączania się między trybami lotu. Zwiększona zostanie też szybkość wszystkich statków, średnio dwa razy - niewidzialne ściany bedziemy więc oglądać jeszcze szybciej, a do tego znowu może się gorzej skręcać, gdyż im szybciej się leci tym mniejsza sterowność. By zaradzić temu ostatniemu, pojawi się nowy rodzaj boosta, który zasila tylko thrustery manewrowe.
-warianty Constellation są już dostępne. Nawet ciekawe, gdyż mamy budżetowego taurusa (ta sama constellation co do tej pory, nawet z większą ładownią, ale za to gorsza cała reszta), andromedę (ta co do tej pory), Feniksa (jacht z salą telewizyjną, ładownią, lepszym myśliwcem - Archimedesem itd, generalnie rzecz przewidziana dla szefów organizacji) oraz Aquilę robiącą za wariant eksploracyjny, z samochodem terenowym w komplecie i genialnym commercialem, enjoy:
http://www.youtube.com/watch?v=zG-82TakEqk
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 24, 2014, 21:43:22 pm
http://techreport.com/news/26963/the-radeon-r9-285-will-arrive-sep-2-at-249
jak widać AMD współpracuje ściśle z RSI, do gry trafi specjalny wyścigowy wariant Mustanga z małym logiem AMD. Z jednej strony mustang do wyścigów pasuje, dzieki nowym gównanym oznaczeniom to wielkie R9 też nie kojarzy się z reklamą, same małe logo AMD to też niby nic bo przecież nawet dziś to samo logo jest na ferrari, do tego maleńkie.. ale czy ten product placement ma sens gdy akcja gry toczy się 940 lat licząc od dziś, to już mam pewne wątpliwości, zwłaszcza że robi niebezpieczny precedens dla wszelkich dorritos i moutain dew :x
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 02, 2014, 20:49:35 pm
jak ktoś nie grał a się zastanawia, lub się nie zastanawiał nawet, ale lubi darmówki: wbijacie na adres https://robertsspaceindustries.com/promotions/dragoncon-2014 i klepiecie kod promocyjny DRAGONFLIGHT2K14
działa do 5 sierpnia września oczywiście.

Sry że tak późno, ale nikt nie wpadł nato by dać info na głównej, dopiero na oficjalnym foro przypadkiem znalazłem :x
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Wrzesień 02, 2014, 21:07:25 pm
Dobre i to. Potestuję te 2 dni, bo dziś to się będzie ściągać ;p

EDIT:

Nie działa z kartą GTX 275. : |
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 14, 2014, 14:07:51 pm
jakby ktoś przegapił, wyszedł Patch 13, a w nim moduł wyścigów, możliwość używania 350R i M50 (choć temu pierwszemu trochę zgwałcono design), nowe hangary w tym asteroidowy (aczkolwiek najtańszy ftw), poprawki w systemie celowania, wszystko lata szybciej i w technologii 6DOF (choć akurat to się sprawdza średnio), usprawnienia HUD (radar jest wreszcie użyteczny), odblokowano co-op z obcymi i kumplami, słowem dużo dobra.

A, i trailer w stylu top gear jako bonus:
http://www.youtube.com/watch?v=_SpsjUHj_II
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 12, 2014, 08:15:46 am
UWAGA UWAGA MIESZKAŃCY 100LICY
wszyscy, którzy do tej pory wsparli Star Citizena (czytaj mają dostęp do Arena Commandera), z okazji drugiej rocznicy otrzymali wczoraj dostęp do wszystkich statków, które do tej pory znalazły się w grze. Jeśli ktoś chce więc przetestować M50, 350R, 300i, horneta lub zwykłą aurorę, to ma teraz szansę. Akcja kończy się w następną niedzielę.

Z innych nowości z citzenconu:
-w tym roku otrzymamy najpewniej jeszcze tylko arena commandera 1.0 (tzn wszystkie ujawnione do tej pory jednomiejscowe myśliwce i ich warianty - jak więc oni chcieli to mieć gotowe rok temu albo chociaż w maju, pojęcia nie mam), w przyszłym zaś kolejno moduł FPS, planetside (czyli pokazaną niewielką mapę systemu Stanton, ale urywającą dupę - czekam na vid w lepszej jakości niż stream) arenę 2.0 z wielozałogowymi statkami i wreszcie pierwszą część Squadronu 42. Na Cata więc trochę poczekamy *cry cry*
-nowe-stare concepty 890 Jump, tydzień temu Reclaimera (ex-surveyora), oba niedorzecznie duże i drogie
-nowe vid z cutlassem i jego warianty, spaceboobs included
http://www.youtube.com/watch?v=qE7TFnSl9y4
//przy okazji, podziwiam ich przywiązanie do totalnie niewygodnych interfejsów dotykowych a'la ajfon z pierdyliardem zakładek, które ni w chlerę nie sprawdzają się w walce bo zanim się doklika do tego co nas interesuje to albo sami wymanewrujemy przeciwnika albo zginiemy//

oprócz tego dużo pieprzenia o podekscytowaniu, ale przynajmniej były jakieś nowości. Następny przystanek, PAX australia (który póki co jest małą katastrofą, bo zeszła może 1/3 biletów - tak to jest jak się na siłę przykleja dupę do "amerykańskiej strefy wpływów" i leci z imprezą do kraju wielkości kontynentu a zaludnionego jak pół o wiele mniejszej polski), gdzie po raz pierwszy zostanie pokazany publicznie moduł FPS.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 01, 2014, 11:36:45 am
z PAX australia
-Gladius i Redeemer są hangar-ready
-w FPS oczy są modelowane osobno niż głowa, co pozwala na dodatkowe efekty gdy nasza głowa jest zamknięta w hełmie a'la Republic commando
-są takie detale jak para z oddechu na szybie hełmu
-FPS module robi -niespodzianka!- illfonic

...i na razie tyle, bo stream się wysrał już piąty raz i generalnie składa się głównie z przerw na postawienie go na nogi. Z weselszych wieści, wyszedł patch 0.9.2 do arena commandera, ktoś wreszcie przy joysticku popracował nad członem "joy".

EDIT:
ponieważ stream znowu na chwilę wstał -  walka ma byc trudna, łatwo zginąc, hasłem przewodnim jest "totalna imersja", spodziewajcie się końskich vulv. Bardziej poważnie, walka 0G potwierdzona i wygląda epicko
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 01, 2014, 15:34:42 pm
Cóż, widziałem filmik pokazujący walkę. Pokazujący chyba nie byli zbyt dobrymi strzelcami. W przypadku jednej broni dostrzegłem wspomaganie celowania i to mocne. Mam nadzieję że dodatki typu celownik lepszy od mechanicznego będą tanie, w końcu technologia dzisiejsza, a czas gry +1000 lat.

Aurora LN mogłaby być już arena ready, bo standardowa jest beznadziejna.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 01, 2014, 15:53:53 pm
może grał na padzie :D a tak serio aż tak się nie przyglądałem, za ciemny etap dali. Zresztą, wspomaganie celowania to masz teraz w Commanderze, nazwane eufemistycznie ESP (choć z drugiej wreszcie da się dzięki temu klepać vanduuli fixed weapons zamiast polegać na HOMAS).

A co do aurory - z ciekawości Lowca, czym grasz i jak masz obłożone sterowanie? Bo bawiąc się aurorą na tych rocznicowych "dniach otwartych" zauważyłem, że bardzo pozytywnie na komfort użytkowania wpływa przestawienie się na używanie roll zamiast yaw (lub odwrotnie, już nie pamiętam; no i nie wiem jakie są polskie odpowiedniki tych określeń ._.) ze względu na takie a nie inne umiejscowienie thrusterów.
B'sides LN to tyle tylko zmian, co nieco lepszy silnik i badgery zamiast beheringów.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 01, 2014, 17:27:39 pm
Mnie gra nie chciała działać na tych dniach otwartych. Po tym jak zabrali ruchome działka z podstawowej aurory to stała się praktycznie niegrywalna w starciach z lepszymi jednostkami. Zero korekty, tylko strzały prosto.

Myszka+klawa, nie modyfikowałem ustawień.
Z tego co widziałem w hangarze LN ma 4 działka a nie 2.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 01, 2014, 18:01:31 pm
LN ma cztery max, ale tylko dwa montowane są fabrycznie. Drugą parę musisz sobie kupić sam.

No i LN ma badgery a nie beheringi. Nie wiem wprawdzie jak po patchu, bo tym pierwszym zmniejszono dmg a tym drugim poprawiono prędkość pocisku więc może coś się zmieniło, ale do tej pory badgery były lepsze bo lepszy DPM.

A co do sterowania - tamta korekta nie wróciła, ale teraz dodali tryb focus i sensowniejsze lead indicatory plus delikatny aim assist, więc powinno być lepiej. Tak jak w 9.1 fixed z 350R były beznadziejne i do niczego się nie nadawały, tak teraz siekam nimi vanduuli szybciej niż hornetem. Ale jak grasz na myszy, to tym bardziej mogłeś cierpieć przez źle rozmieszczone thrustery manewrowe, bo gra jakoś woli używać yaw zamiast roll. Anyway, teraz wprowadzili dla myszy dodatkowy tryb wirtualnego joya, więc warto przetestować
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 01, 2014, 19:12:26 pm
Jak wrócę do Krk to przetestuje też mojego dżoja który kiedyś nie chciał współpracować.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 02, 2014, 10:17:17 am
a tak przy okazji, taka ciekawostka:
(http://i.imgur.com/xXZuuZD.png)

ku chwale RPGC :D
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 02, 2014, 13:37:57 pm
Nieźle, całkiem nieźle.
~NPC z Gothic 2
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 06, 2014, 07:16:06 am
zgodnie z postem bena, od piątku każdy backer będzie miał dostęp do M50 (przez tydzień) by pomóc w jego zbalansowaniu
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 22, 2014, 10:32:27 am
raz, rocznicowa wyprzedaż, ale nic po sensownych cenach nie ma, zwłaszcza jak nie ma LTI.

dwa, kolejne testy, co oznacza, że do piątku każdy może polatać 300, 315p, 325a i 350R za free.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 27, 2014, 20:07:40 pm
http://rog.asus.com/forum/showthread.php?54136-Win-a-Star-Citizen-Game-Code-Mid-Month-Mantle-Madness-December&p=453001#post453001

Do wygrania klucze do Star Citizena, wymagania:
Eligible Components (either):
ASUS/ROG/TUF [AMD] motherboards
ASUS/ROG/Strix [AMD] graphics cards
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 27, 2014, 20:35:56 pm
trochę to wujowe, bo jak kogoś stać na ROGi to ma też te grosze na kluczyk do SC..

swoją drogą łowca, grałeś w końcu na najnowszym patchu?  Bo jak ja po kilku łatkach przerwy znowu miałem okazję polatać aurorą, to byłem zaskoczony jak lekka jest teraz w prowadzeniu, szczerze mówiąc wygodniejsza niż hornet czy trzysetki.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 27, 2014, 22:14:33 pm
Z tego co widzę wystarczy jakakolwiek płyta czy karta ASUSa.

Niestety nie. Pożyczyłem jedną kość RAM znajomemu, a na 4GB gra się wysypuje.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 27, 2014, 22:46:08 pm
ale jakakolwiek która jest z serii Republic of Gamers lub The Ultimate Force, czyli dwóch najwyższych, latających koło tysiaka. A kod, zapewne na mustanga, w teorii jest wart 60$, w praktyce zaś nic, bo nie można go meltować.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Grudzień 15, 2014, 19:12:46 pm
Nie chce mi się tłumaczyć:

To celebrate the holidays we are giving all backers a free Mustang Alpha ship model as well as a holiday wreath! Both these Items should be in your hangar now. If you log into your hangar any time from now until January 1st, 2015 the wreath will be a permanent addition to your inventory. Make sure to log in and claim this festive gift! Subscribers will also receive both of these items.

The December Subscriber Flair is the Mustang Delta ship model, by Takuetsu Starships the most trusted name in ship models. Subscriber flair is but small gesture of our appreciation. The ship model should already be in your hangar!
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 19, 2014, 20:04:25 pm
swoją drogą, prosto ze streama - dzisiaj wychodzi wreszcie patch 1.0
jakieś podsumowanie po zakończeniu.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Grudzień 20, 2014, 15:02:19 pm
Super :)
Przed chwilą zainstalowałem drugą kość RAM, tak więc w końcu mogę testować.

EDIT: Już ściągam, pozostało 14h 30minut.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 20, 2014, 16:32:45 pm
w sumie średnio co podsumowywać, bo show był przegadany. Do sklepu trafiły mustangi, były tanie paczki z aurorą, kilka pierdół, ale tak to nic łamiącego, może poza conceptem lekkiego lotniskowca Pegaz (ex-Pantera). Patch wyszedł, wiele pojazdów trafiło wreszcie do gry, jak cutlass, avenger, wairanty Hornetów, Auror czy wspomnianych mustangów, nowy system rakiet, sygnatur et cetera, ale ofc są też spore problemy (głównie z logowaniem, ale także taka aurora LN nie dość że imho wygląda słabo w porównaniu do tego co jest na screenach w sklepie ze względu na kolory i przesunięty pylon rakiet, to jeszcze dwa dodatkowe działka działają tak jak działka w nosie horneta, czyli chwilę i przestają; szkoda, bo byłem fanem designu).

A, i można kupić tanią aurorę ES (bez uzbrojenia) i nową-starą CL (ta handlowa która nie wiedzieć czemu nie była w grze)
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 24, 2015, 19:19:34 pm
Pograłem chwilę na najnowszym patchu (1.0.1). W zasadzie nie ma porównania w stosunku do tego co mieliśmy na samym początku Arena Commandera. Idzie już jakoś walczyć, mogłem polatać w końcu moją Aurorą LN, której mustangi dają wpierdol. No ale przynajmniej mogłem chwilę powalczyć, nie to co kilka miechów temu jak wywalili celowanie działek i leżałem po kilku sekundach walki.
Przetestowałem też wyścig, zdziwiłem się lekko widząc inny statek dostępny ( chyba 300). Przy 5 okrążeniu udało mi się go zrobić bez rozbicia pojazdu :D . 1:37
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 24, 2015, 20:25:31 pm
mustangi to w ogóle pomyłka, miał być starter a wyszło coś bliższego avengerom i 300i. Słynne podejście do balansu by RSI. Ale i tak wolę aurorę. Nawet jeśli wizualnie ciągle ją psują i nie umieją opanować jej działek, bo z tymi na skrzydłach ofc są bugi.

wyścigi - a teraz pomyśl, że 350R lata 2x szybciej niż aurora i żeby wygrać musi się wciskać w skróty w które ledwo mieści się cały statek :D

ale jak mówimy o genialnych pomysłach RSI - od 1 lutego ceny wzrastają o 25%, więc jeśli ktoś chce coś kupić lub zrobić upgrade, to powinien go zrobić do piątku. Wszystko przez to, że stwierdzili że zrobią oddział sklepu i supportu na wyspach, a ponieważ to już Unia, to obowiązuje prawo o płaceniu VATu w kraju w którym dokonuje się zakupu... tylko, że zamiast jak każdy inny sklep wliczyć sobie ten VAT we własne koszta i nie wkurwiać klientów, to stanęli okoniem i każą dokładać różnicę kupującym. Dick move Chris Roberts, dick move.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 25, 2015, 02:22:24 am
Od siebie dodam, że przy obecnych kursach walut, można sporo zaoszczędzić kupując w euro. ( 1,5 zł na każde 5 dolarów=4euro)

Nie wydaje mi się, żeby opłacało się zmieniać Aurorę LN na coś droższego. Troszkę droższe statki nie są już multitaskingowe, a do jeszcze droższych musiałbym dowalić kilkaset złotych. Kupno ich zabrałoby mi jedną z ulubionych rzeczy w grze, czyli rozwój.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 25, 2015, 09:27:49 am
a to nie jest tak że płacąc przez euroPayPal najpierw ściągaja w dolarach, potem przeliczają na euro, doliczają sobie 2% marży za przewalutowanie i w efekcie wcale aż tak tanio nie jest? Bo wiem że raz kupowałem i byłem zniesmaczony.

A co do upgrade'u z LN - no fakt, od kiedy zgwałcili 300i swoimi genialnymi pomysłami na cargo to jest to wybór dośc dyskusyjny, zaś fanem avengera nigdy nie byłem (nawet mimo tego, że w środku zmieściłby mu się chyba cały pierdolony basen olimpijski).


..chyba, że zrobiłbyś "na omegę" - kupujesz kod za ~20$ i wykorzystując system upgrade'ów za dodatkowe 5$ masz np wspomnianego avengera, zysk to bodaj 35$ na czysto. Tyle co tracisz, to że omega ma tylko 3 miechy SHI
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 25, 2015, 15:47:08 pm
Nie mam paypala, więc nie wiem.

Swoją drogą zauważyłem, że paczka anniversary Aurora LX ma 24 miechy ubezpieczenia, no ale nie ma dostępu do arena commandera, bo bety już jest.

Sprawdzę tę omegę, no wystarczy 5 dolców dopłacić wtedy.
EDIT: Kupić omegę za te ~20 dolców, zezłomować LN ( 45 dolców), ulepszyć omegę do avengera (-5), kupić anniversary LX (-30), zostaje 10 na ulepszenia. -5 do LN, -5 do mustanga beta.
Teraz tylko znaleźć tani kod na omegę.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 25, 2015, 16:51:52 pm
http://allegro.pl/gra-pc-star-citizen-statek-dodatki-klucz-24-7-i5015102277.html wprawdzie widziałem tańsze (nawet za ~70zł), ale i tak się opłaca, bo będziesz prawie stówkę do przodu.

minus kodu na omegę jest tylko taki, że jak ją meltujesz (nawet po upgrade do innego statku), to dostajesz 0$, bo to "giftcode". Na marginesie, osobiście wolę aurorę, mustang beta jest jakiś taki.. no nie widzę dla niego zastosowania poza RPGowaniem.
Przy okazji paczka omegi ma kod na arenę, ale nie wiadomo co z FPS itd. Zresztą samo RSI się w tym gubi, bo 2 ata SHI to de facto tak jakby dawać LTI.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 25, 2015, 19:30:53 pm
Miesiąc temu kody kosztowały 20 dolców = 70 zł, teraz kosztują 30+ czyli jakieś 115-130 zł. Możliwość ulepszenia wywindowała ceny.
Zastanawiałem się długo kupić/nie kupić, do czasu jak dostałem 100 zł za robotę wykonaną tydzień temu :).

No tak, liczy się czas spędzony w grze. Jeśli się nie mylę to nawet te 2 miechy to z 2 lata gry?
1440 godzin... 4h dziennie codziennie przez rok...

Z tego co na reddicie znalazłem tylko stare alpha access daje dostęp do wszystkich modułów. Ci co go nie maja będą mogli dopłacić po 5 dolarów za każdy. Czyli 24 miesiące ubezpieczenia wychodzą mnie... 5 dolców ( jeśli dokupię wszystkie moduły).
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 25, 2015, 20:03:23 pm
może trochę, ale w polsce o tym nie wiedzą, bo po prostu sprzedają kody od grafik. Raczej po prostu się sprzedały i zostały tylko niedobitki jak ta oferta za stówkę co ci podlinkowałem.

z czasem nie wiadomo, to jestdyskutowane jak się będzie liczyło, ale chris ma świadomość że liczenie jak rzeczywisty czas to problem.

i ta, z ta alphą to prawda, ale nie wiadomo ile tych modułów w końcu ma być. Niby planetside (możliwośc zwiedzania jednego miasta) i FPS (strzelanie w 0G) jeszcze, bo potem już beta PU, ale cholera ich wie. I tak kod na omege+ upgrade do avengera to imho dobry biznes.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Luty 03, 2015, 09:38:00 am
znalezione na forum RSI, w dyskusji o tym, czy rosja powinna mieć "własne" ceny w sklepie, dostosowane do śmieciowego kursu rubla:
Cytuj
I think that a response more in keeping with Russian ingenuity would be for CIG to offer a special Asteroid Ship at a "rock bottom" low price for our Russian Star Citizens:

NEW FROM THE ORBITAL KAMEN-TRABANT SPACEWORKS IN GEOSYNCHRONOUS ORBIT OVER SIBERIA: THE ASTEROID SHIP.

IS VERY CHEAP! JUST DIG HOLE IN ASTEROID, PRESSURIZE, AND STRAP ON TWO REFURBISHED ARC DUO 400 ENGINES.

IS VERY TOUGH: MOST EFFECTIVE AT ABSORBING ENEMY FIRE.

IS VERY STEALTHY: JUST TURN OFF ENGINES AND DRIFT IN ASTEROID FIELD.

NOW FOR ONLY 45 RUBLES. THAT IS MUCH RUBBLE FOR THE RUBLE, COMRADE! TEST PILOT SQUADRON GIVE THE ASTEROID SHIP FIVE PUTINS! ALSO GOOD FOR SMUGGLING YOUR VODKA: HAS MANY POCK MARKED CRATERS! THESE SHIPS WILL GO IN AVALANCHE, SO HURRY QUICK AND ORDER YOURS NOW! OUR CUTE BLONDE BABUSHKA, OLGA, IS STANDING BY TO TAKE YOUR CALL TODAY!
pwnd :D
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Marzec 14, 2015, 14:44:06 pm
dla  wszystkich backerów (czyli draga i łowcy) - do piątku WSZYSTKIE maszyny (ja iwem, jakieś 30?) dostępne za darmo by się nimi pobawić w arenie.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Maj 25, 2015, 13:01:37 pm
Czyli co, jak pisałem kiedyś - gra Pay2Win?
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Maj 26, 2015, 09:13:24 am
Czy ja wiem - wprawdzie dalej stoi tylko arena (FPS module miał być w marcu, ale nastapiła obsuwa, będzie Soon), w międzyczasie pojawiło się parę rzeczy, które bardzo mi się nie podoba (symulator zachowujący się jak space FPS który najlepiej obsługuje się... myszką; do tego bajzel z powercreepem i rolami w miarę wprowadzania kolejnych maszyn), ale ze dwa miechy temu dodali też tzw. REC dzięki czemu nie trzeba kupować maszyny by nią polatać, można ją "wypożyczyć" za niewysoką kasę, którą można zarobić w deathmatchu, team DM, wyścigach i co-opie. No i co drugi tydzień jest jakiś free-fly week gdzie nawet ta kasa nie jest potrzebna.

Póki co więc model finansowy to najmniejsze zmartwienie tej gry
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 29, 2015, 10:56:53 am
wreszcie coś się ruszyło w temacie konkretnych nowości - od dzisiaj dostępny jest social module, pozwalający zwiedzić pierwszą planetę, wejść do paru sklepów (przy okazji testując mobiglasa i rozszerzoną rzeczywistość którą oferuje), pogadać z innymi graczami (na raz spawnuje się do 24), shit like that
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 08, 2015, 19:13:24 pm
http://rpg-center.pl/star-citizen/co-znajde-w-tym-dziale-star-citizen-edition
jak widać sekcja wzbogaciła się o rozkładówkę na najbliższe tygodnie
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 03, 2015, 23:59:38 pm
http://rpg-center.pl/star-citizen/escapist-kontra-roberts-czyli-slowo-przeciw-slowu Chris Roberts używa pieniędzy zebranych na grę do budowy swojej willi, projekt jest źle zarządzany, ludzie odchodzą, Sandi to żądna sławy mściwa dyktatorka, pracownicy są obrażani tekstami o ich włosach łonowych zaś sam projekt padnie najdalej za dwa miesiące. W roli głównej the Escapist.

-----------------

I tak już prywatnie: starałem się przedstawić sprawę możliwie obiektywnie, ale japierdl, ale ten artykuł escapistu był kupą gówna. Jak pisałem, CRowi można zarzucić, w tym przede wszystkim, że ciągle roztacza wizję citizenowych szklanych domów zamiast skupiać konkretach, przez co wszystko moze w pewnym momencie koncertowo pierdolnąć przez rozbuchanie oczekiwań, ale jak można być taką idiotką jak Lizz by cytować -ba, powtarzać to jeszcze później trzy razy, w tym w podcaście!- jako przykład złego zarządzania wydawanie pieniędzy Voice Acting z profesjonalnymi hollywoodzkimi aktorami, skoro już dwa lata temu było wiadomo że chcą to zrobić, bo obiecano to jako jeden z progów?

Albo samo ultimaum - japierdl, od kiedy escapist wychodzi drukiem ,że musza mieć deadline’y i poczekanie jednego dnia więcej na odpowiedź od chrisa wszystko by pokrzyżowało?

No i japierdl, „dowody” - jedna pani drugiej pani, ale nic na papierze, nawet udowodnić nie potrafią że te źródła były prawdziwe, bo weryfikowała je sama autorka, która już zdążyła pokazać, że dostaje ścisku waginy gdy mowa o SC.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 04, 2015, 20:35:32 pm
UPDATE:
Tak jak się spodziewaliśmy, sprawa nadal jest rozwojowa. Escapist postanowił raz jeszcze poruszyć wątek Citizena, tym razem w oficjalnym podcaście. Raz jeszcze przywoływano Dereka jako wiarygodną osobę, raz jeszcze też powtórzono wszystkie zarzuty jednocześnie ignorując zdecydowaną większość oficjalnej odpowiedzi CIG. Co więcej, jak donoszą użytkownicy reddita (https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/3ne1e5/transparency_how_the_escapist_was_wrong_about/cvn9ud3?context=3) Lizz znana jest z częstego krytycznego tweetowania na temat Citizena, zaś sam Escapist przypina wszystkim komentującym kontrowersyjne artykuły notyfikację o tym, że otrzymają specjalną odznakę związaną z grą, ale bez podania daty kiedy zostanie "przypięta" do konta - oczywiste nawiązanie do zarzutów, że tytuł ten nigdy nie doczeka się premiery. Tymczasem firma Robertsa wystosowała do redakcji oficjalne pismo (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14979-Chairmans-Response-To-The-Escapist) z prośbą o wycofanie się z zarzutów lub przedstawienie dowodów, gdyż inaczej zostaną podjęte kroki prawne. List kończy się złośliwą uwagą, że "zgodnie z wysokimi standardami jakie sami ustawiliście" dają Escapistowi 24 godziny na ustosunkowanie się do sprawy.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Październik 04, 2015, 20:46:12 pm
Mocne i stanowcze :D
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: mnikjom w Październik 04, 2015, 21:09:22 pm
Czyta się to niczym fabułę hiszpańskiej telenoweli. W ostatecznym rozrachunku okaże się, że Roberts w przeszłości złamał serce Lizz i ta mści się teraz na nim. A tak na prawdę nie był to Roberts tylko jego zaginiony brat bliźniak, który podkochiwał się w córce Lizz, ale gdy tamta odrzuciła jego zaloty, ten na złość jej, zaczął umawiać się z jej matką.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 04, 2015, 21:38:47 pm
potraktuję to jako komplement mnik ;D

Poważnie mówiąc, sprawa jest dość poważna, bo jeśli zarzuty są prawdziwe, doszłoby do zlamania prawa. Jeśli nie.. cóż, poniekąd też, ponieważ narażono firmę na straty fałszywymi lub niedostatecznie zweryfikowanymi stwierdzeniami. Najzabawniejsza jest kwestia rasizmu, biorąc pod uwagę, że za UI odpowiada tam azjata. Określenie "nie zatrudnimy czarnej" (o ile padło) mogło być tylko wskazaniem że była tylko jedna czarna w konkursie i ktoś był od niej lepszy, ale ciężko powiedzieć jeśli nikt nie ma na nic dowodów. Generalnie sprawa jest w najlepszym razie śmierdząca.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 05, 2015, 00:02:42 am
UPDATE 2:
Espapist utrzymuje, że podstawą weryfikacji jednego ze źródeł było okazanie przez nie swojej karty ID, którą posiada każdy pracownik. Problem polega tylko na tym, że CIG używa popularnych w ameryce kart firmy HID, które wyglądają tak (https://pbs.twimg.com/media/CQe2fd4VAAA2Yx9.jpg), zaś ich odwrotna strona wygląda tak (https://pbs.twimg.com/media/CQfZrpvU8AApbD-.jpg) - jak więc widać nie ma na nich ani nazwy studia, ani tym bardziej nazwiska pracownika.

-------------------------

...chyba, że przedstawił się jako Mr. Proxcard
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: dziki w Październik 05, 2015, 15:39:03 pm
O ile zgadzam się, że polityka twórców Star Citizena jest co najmniej dziwna i wali feature creepem na kilometr, to postawa Escapist jest żenująca. Nigdy nie przepadałem za ich publicystyką, poza kilkoma konkretnymi kolumnami (jak np. filmiki i felietony Yahtzee'ego), ale nigdy też nie uważałem, że ssą jakoś szczególnie. A przynajmniej do teraz, bo cała sytuacja to praktycznie przewodnik jak nie zajmować się dziennikarstwem - szczególnie podoba mi się sięganie po niepotwierdzone źródła żeby potwierdzić niepotwierdzone źródła.

Mam nadzieję, że chociaż wyjdzie z tego tyle dobrego, że CIG ogarnie swój PR, bo coraz mniej ludzi wierzy w ten projekt i dlatego tak chętnie łyknęli oszczerstwa Finnegann.
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Październik 11, 2015, 15:45:43 pm
Jak być może niektórzy z was wiedzą, wczoraj wieczorem odbył się kolejny Citizencon, organizowany co roku w innym miejscu globu, by upamiętnić w ten sposób niezwykle udany start kampanii crowdfundingowej. Poniżej znajdziecie skrót najważniejszych informacji, choć z góry zaznaczam, że tekst w najmniejszym stopniu nie oddaje ducha wydarzenia - najlepiej jest obejrzeć nagranie całości (https://www.youtube.com/watch?t=15&v=_5sRUYwgWGI), co najwyżej skacząc między poszczególnymi nagraniami prosto z gry. Nie przedłużając zatem, oto skrót najważniejszych informacji:
Tytuł: Odp: O grze
Wiadomość wysłana przez: C w Październik 18, 2015, 23:19:42 pm
(http://i.imgur.com/WNZ4QNU.png)