Forum RPG Center

Gry => Gry cRPG => Wątek zaczęty przez: Lowcap w Listopad 19, 2013, 22:58:55 pm

Tytuł: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 19, 2013, 22:58:55 pm
(http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130414234045/starcitizen/images/9/91/Star_Citizen_logo.png)
Zapewne zauważyliście nowe informacje na stronie (http://rpg-center.pl/star-citizen). Co sadzicie o grze, może zamierzacie ją kupić?

Zakupiłem pakiet digital scouta za 30 dolców dzięki czemu dostanę dostęp do gry gdy będzie ukończona ( chociaż zastanawiam się nad dopłacaniem 10 dolców dla dostępu do wersji testowych).
Osobiście bardzo intryguje mnie ten tytuł, dostajemy niezwykły otwarty świat w przepięknej oprawie graficznej z niezliczonymi możliwościami rozwoju, jako fan strategii na pewno postaram się zakupić jakąś fabrykę i rozwinąć biznes, tym bardziej że nawet ten element powinien być skomplikowany. Swoją drogą gdyby znalazło się wystarczająco dużo chętnych dobrze byłoby założyć organizację RPG-C.

(https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQBJzu8u20QcHefr&url=https%3A%2F%2Fapi.stickandplay.com%2Fcreated%2F27%2F453%2Ficon_public.png%3Fc%3D1377804679.6683&jq=100)
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 19, 2013, 23:05:29 pm
niech ten topic ogólny wisi już, ale kolejne założę na własną rękę, by działały jako wannabe komentarze do konkretnych artów (do tej pory tego nie robiłem bo korekta i brak grafik).

A co do twojego dylematu z dorzuceniem 10$ - http://www.youtube.com/watch?v=iznoQBS10Ro :D
ale tak serio, lepiej dorzuć 15 i masz aurorę LN, a w czwartek wyjątkowo aurorę LX. Trochę lepszy stuff na dzień dobry, co byś nie dopłacał do samej alfy (a imho warto dopłacić, bo tylko hangar jest udostepniany dla wszystkich już teraz - dogfight który ma być przed końcem roku będzie tylko dla osób z dostępem dla alfy i bety).
I nie wiem czy zakup stacji stacje nie będzie wydarzeniem wyjątkowym - twórcy chcą by to był przede wszystkim space sim skupiający się na statkach, a nie symulator excela jak EvE. Przynajmniej z tego co pamietam z goala ze stacjami.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 21, 2013, 10:11:31 am
Dopłaciłem te 15 do wersji LN. LX nie ruszam ( 55 dolców https://robertsspaceindustries.com/pledge?search=LX), piosenka odpowiednia, nie zamierzam wydawać fortuny na tą grę.

Nie chodziło mi o stacje kosmiczne, je pewne będzie się szturmem zdobywało, miałem na myśli model ekonomiczny świata (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/13128-The-Star-Citizen-Economy) jeżeli dobrze rozumiem ten artykuł to dobrze zorganizowana grupa byłaby w stanie konstruować własne statki, albo przynajmniej całe wyposażenie.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 21, 2013, 12:15:40 pm
ekonomia - tu jeszcze będę tłumaczył i wgryzał się głębiej w temat, ale ta, imperium fabryczek jak w X3 nie postawisz, ale monopolizując łańcuch dostaw surowców i półproduktów twoja gildia moze sie dorobić stacji czy dwóch.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: dziki w Listopad 21, 2013, 14:07:14 pm
Sam mam Aurorę LX dorwaną na którejś promocji. Myślałem o 350r, ale podobnie jak Łowca uznałem, że mam co robić z pieniędzmi(pozdro Sent), więc zamiast tego to będzie mój pierwszy cel in-game.

A skoro już powstał taki temat, to wrzucę małą ciekawostkę, którą już kiedyś cytowałem WCMowi(sorry za jakość zdjęcia, na wyświetlaczu telefonu wydawało się ok, a drugi raz nie będę robił):
(click to show/hide)
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Listopad 21, 2013, 19:57:54 pm
Wow, Pay2Win MMO. Like I haven't seen that before.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 22, 2013, 00:01:26 am
wlasnie to nie jest P2W. Statki sa dostepne przed premiera by zebrać fundusze, ale w grze beda normalnie w sklepie (wspomniana aurora wręcz w każdym) i nie za jakieś dzikie pieniądze. Nie będzie żadnych premium kont ani premium przedmiotów. Ba, nawet nie wystawisz samodzielnej floty ani nie zbudujesz imperium handlowego automatów, bo mozesz leciec tylko jednym statkiem na raz i miec tylko dwoch skrzydlowych NPCów, ktorzy i tak beda gorsi od przecietnego gracza (a i tak trza im placic pensje). Gra stara sie trzymac jak najdalej od jakiegokolwiek P2W, nawet kredyty (za ktore tbh nic nie kupisz jak na razie) sa capowane do bodaj 10k dziennie i max 100k na koncie (dla porownania, plakat kosztuje 1k, workbench 10k).
Generalnie ciezko to wyjasnic w krotkim poście.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 23, 2013, 16:25:50 pm
A, i jeszcze jedna rzecz (a właściwie dwie) czemu to nie będzie P2W, bo tak mi się przypomniało robiąc arty:
1) za te 30$ dostajesz nie jedną, a dwie gry: quasi-wingcommanderowego/pivateerowego/starlancerowego Squadron 42 (którego delikatnie olewamy bo tu akurat rpg będzie tyle co w serii ME) oraz Star Citizen będący modułem MMO.
2) Gra na prywatnych serwerach będzie nie tylko możliwa, ale również oficjalnie wspierana, z udostępnianiem odpowiednich narzędzi włącznie. Jeśli zasady PU (aka twój strach przed P2W) nie będą ci się podobały, zawsze możesz grać na innym, potrzebna ci do tego tylko oryginalna kopia gry.
Co by o Chrisie nie mówić, zwłaszcza w kontekście jego perypetii z gwiazdami porno, tutaj akurat gra otwarcie
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 24, 2013, 11:53:57 am
Przy czym warto zauważyć że aby zostać pełnoprawnym obywatelem warto najpierw ukończyć squadron 42 w innym przypadku trzeba będzie dokupywać w grze co jakiś czas tymczasowe obywatelstwo, oczywiście z tego co czytałem są tez inne metody pozyskania obywatelstwa.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 24, 2013, 12:13:05 pm
Lowca - o ile się czuje potrzebę bycia obywatelem, bo ofc daje to pewne profity, ale zapewne również kilka kar (pewno głównie niechęć Xi'An) - inaczej nie dawanoby możliwości odmówienia jego przyjęcia. A wśród innych możliwości jest pewno 'nagroda' za pomoc którejś z "gildii" NPCów, jak Adwokatura, w ostatnim Wingman Hangar potwierdzono, że można do nich dołączać dla profitów.
Tak tylko zaznaczam, by ktoś nie pomyślał, że obywatelstwo to jakieś "konto premium". To głównie fluff, tak jak opłaty za paliwo czy wynajem hangarów (CR już zaznaczył, ze to nie tak że trza sie logować co jakiś czas i zrobić kilka kursów by zarobić na opłaty i podatki, bo jak wrócisz do gry po roku to będziesz miał długi i windykację na głowie - te opłaty w kredytach to fluff i będą naliczane za czas gry, nie za czas poza grą)
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 28, 2013, 10:51:39 am
Stany gry - gra zapisuje się tylko w portach kosmicznych itd. , jeżeli cię wywali z gry to autopilot ma cię zawrócić ( czy tam teleportować) do poprzedniego portu, jeżeli jesteś w trakcie walki to najpierw spróbuje cię z niej wyciągnąć.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 28, 2013, 10:59:34 am
Lowca - to juz nieaktualne, któryś goal pozwalał na 'sen w kosmosie' równoznaczny z zapisem (o ile statek ma wyro). I nie teleporrtować, na autopilocie będzie próbował wrócić
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Listopad 28, 2013, 15:27:26 pm
Sterowanie będzie takie jak we wszystkich symulatorach? Jeśli tak to będę miał problem - mysz i klawiatura do poruszania postacią, czy pad do statku.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 28, 2013, 15:36:34 pm
tia, jak w symulatorach, więc najlepiej joya nawet. Ale to dużo zależy od implementacji tbh, bo w takiego warthundera nawet w trybie symulacji nie da się grać i zwycięża combo mysz+klawa. Pad to moim prywatnym zdaniem najgorszy feel maszyny, grzybekk to nie joy.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Listopad 28, 2013, 16:43:02 pm
Jeśli będzie możliwość ustawienia sterowania osobno na statek i osobno na postać, to nawet tego joya analogowego chyba kupię :D
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 28, 2013, 18:20:19 pm
Na pewno będzie, nie wyobrażam sobie sterowania postacią za pomocą dżoja.
Swoją droga kupiłem wczoraj, najtańszy jaki był (32 zł)... Genius F-17: 2 standardowe osie ( 3 by się przydała bym nie musiał używać A,D), 4 przyciski, przepustnica. Do przyzwyczajenia wystarczy, jednakże połączenie z klawką w jakiejkolwiek symulatorze jest niezbędne, do tego ma całkiem dużą martwą strefę i jest średnio precyzyjny. Na allegro czy tablicy idzie kupić tanio "używki".
Prawdziwy test rozpocznie się jak udostępnią moduł walki.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Listopad 28, 2013, 18:39:53 pm
Nie mam pojęcia o czym piszesz :D Z analogami nie miałem prawie w ogóle styczności. 3 oś to gdzie by była dobra? Pod kciukiem?
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 28, 2013, 18:55:03 pm
Kciukiem obsługujesz przyciski od twojej strony, 3 oś polega na obracaniu pionowego drążka na boki w efekcie czego spust zamiast z przodu był by skierowany w bok ( tak przynajmniej jest to rozwiązane w niektórych dżojach).

Swoją drogą kiedy zaczynamy zbierać polskie community?
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Listopad 28, 2013, 20:00:32 pm
Jak wszystkich będzie na to stać : D
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 28, 2013, 20:12:46 pm
zanim odpowiem - nie chcę gonić za offtop, ale wolałbym, by w tym topicu pojawiały się sugestie odnośnie następnych tekstów, a takie ogólne dyskusje lepiej toczyć w temacie łowcy. Jeśli więc ktoś chciałby mi odpisać, to prosiłbym, by właśnie tam

@ wybór joya
polecam dowolnego mad katz który jest przepakowanym saitekiem. Nic lepszego się imho nie znajdzie, trzyosiowe zaczynają się już od 70 zł bodaj. I jeszcze mają przepustnicę.

@test joya
polecam ściągnąć Rise of Flight, jest darmowy, ale jako rasowy symulator pozwala "wyczuć" drążek i przyzwyczaić się do niego

@zbiórka community
jak wrzucimy jeszcze trochę tekstów i ogarniemy główną, tak by napisać do Bena lub Wingmana i mieć darmową reklamę jacy jesteśmy zajebiści
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: dziki w Listopad 28, 2013, 21:21:50 pm
Sam właśnie jak dostanę wypłatę to zainwestuje w Saiteka FLY 5. Co prawda ostatniego dżoja miałem w podstawówce, ale myślę, że nie ma co się rozdrabniać - może go nie rozjebię w fazie uczenia się.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 28, 2013, 21:27:53 pm
no Fly5 to już wogóle ideał bo więcej przycisków i podwójna przepustnica, ale niestety jestem leworęczny i musiał mi starczyć Cyborg ;f

anyway wydzieliłem posty, dla porządku
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Grudzień 02, 2013, 09:50:49 am
Wiadomo coś o tym, czy podróże będą w czasie rzeczywistym czy "teleportowały"? Widziałem wyrka do spania do dalekich podróży.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 02, 2013, 10:20:34 am
wyrka będą służyć do save'owania w kosmosie, gdy musisz iść bo czas do roboty or smth a do stacji daleko. Podróże jako takie będą real-time, aczkolwiek będą w sumie cztery metody:
1) galaktyczne autobusy/taksówki, tu nie wiadomo czy całą podróż będziesz podziwiał siedząc w fotelu i patrząc za okno (jak niesławne windy w ME czy metro krasnoludów w WoW) czy jednak ekran się zaciemni i budzisz sie na nowej stacji
2) lot real time, ale, nazwijmy to, "znaną trasą" którą ma wbitą komputer pokładowy. Pilotuje automat więc jest szybciej
3) real time, ale bez autopilota - sam kierujesz statkiem i dlatego jest ciut wolniej, ponieważ ludzie mają tendencję do zbaczania z trasy by się czemuś przyjrzeć ;p
4) poprosić kogoś by cię podwiózł (dlatego niektóre statki mają więcej łóżek i krzeseł niż 'stanowisk bojowych'), jak szybko to pójdzie to już zależy od twojego pilota, który może wybrać między wariantem 2 i 3. Tbh, w ogóle może się okazać, że wariant 1 działa tak samo jak 2, tylko pilotem jest AI i w tedy tak naprawdę będą tylko dwie możliwości podróży, szybszy automat i wolniejszy 'ręczny' (szybszy automat jest po to byśmy nie spędzali połowy życia na autostradzie, jak to jest w nieudanym X rebirth)
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Grudzień 02, 2013, 10:28:59 am
Gdyby te taksówki miały instant teleportację, to zakłóciłoby to czas w grze, bo jeden by dopiero zaczął lot, a drugi już by był na miejscu. Zobaczymy co wymyślą.

Z drugiej strony loty real time byłyby dość nudne na dalekie dystanse. Jakieś mini-gierki mogliby wtedy wprowadzić :D
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 02, 2013, 10:34:41 am
Gdyby te taksówki miały instant teleportację, to zakłóciłoby to czas w grze, bo jeden by dopiero zaczął lot, a drugi już by był na miejscu. Zobaczymy co wymyślą.
no to jest właśnie ciekawe w sumie, bo przy niektórych wydarzeniach jak np lądowanie na planecie jednak odpala się filmik.
Ale stawiam na real-time, bo inaczej zabrałoby to "potencjalną pracę" graczom.

Cytuj
Z drugiej strony loty real time byłyby dość nudne na dalekie dystanse. Jakieś mini-gierki mogliby wtedy wprowadzić :D
tej nudy właśnie chcą uniknąć, a minigierka w przypadku nowego X'a nie wypaliła.. tak jak wiele innych rzeczy :P
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 17, 2013, 22:05:35 pm
dogfight alpha opóźniona o kilka miesięcy, bo nie chcą rzucać sklejonym byle jak gównem :< za to będzie gameplay  w piątek z okazji świątecznego livestream. Oby mniej nudny niż poprzedni
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 21, 2013, 23:07:34 pm
https://www.youtube.com/watch?v=1qRNYF12Us4
pre pre pre alpha dogfight module. Wygląda.. w sumie sam nie wiem, system znniszczeń ma imho tyle dobrych pomysłów (DAT odpadające poszycie) co słabych (ogon zawsze mocniej ujebie się z prawej strony, chyba że coś źle załapałem).
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 22, 2014, 11:58:00 am
Można już tworzyć organizacje, wczoraj udostępnili opcję. Tworzymy już teraz czy czekamy? Do tego jaka nazwa, czy nawiązująca do ŚP ( Holy Alliance wolne) czy do całego forum. 
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 22, 2014, 16:11:13 pm
zastanawiałem się czy nie zrobić dwóch, ogólnostronowej i ŚPowej. Chyba, że ŚP zrobiłoby się jako dywizję Ogólnej, bo taka funkcjonalność ma zostać zaimplementowana.
SID to będzie ofc RPGC, ale problem jest z nazwą - zostawić RPGC i niech ludzie zgadują o co chodzi, jakieś pompatyczne 'sarmackie' badziewie by każdy noobek się rejestrował, czy macie jakiś lepszy pomysł?
Zresztą nazwę zdaje się można zmienić, kluczowy jest SID. Nazwa powinna być po prostu chwytliwa.

bo trza szybko działać póki mamy pole do popisu i wszystkie polskie gildie mają po jednej osobie.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 22, 2014, 16:38:01 pm
Raszujący Proletariat Gniecie Cebule
Rewolucyjna Partia Gromadząca Ciała
...
Republikański Pakt Gwiezdny

Dawajcie więcej propozycji
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 23, 2014, 14:53:40 pm
https://robertsspaceindustries.com/orgs/RPGC
ponieważ nazwę i całą resztę można później zmienić i tak, zająłem nam póki co SID rpgc.  Zgłaszać się, to może siłą rozpędu "patrzcie jak nas dużo" kogoś ściągniemy
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 24, 2014, 17:03:27 pm
zapomnialbym - lowca, masz tam role foundera, aka admina. W ogóle czy ktos mółby założyć konto i zgłosić się do organizacji? chcę sprawdzić czy trza mieć kupiony statek, czy starczy samo konto (atrion, Blady, anyone?).
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Styczeń 29, 2014, 14:22:11 pm
Zauważyłem, dzięki.

Dodałem wstępny opis, historię i manifest. Z racji że zaczynają się pojawiać inne organizacje zrzeszające naszych rozpocznę propagandę.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Styczeń 29, 2014, 22:05:58 pm
Bez kupionej gry nie można dołączyć.

Cytuj
This account does not currently have a game package and cannot be part of an organization
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Styczeń 29, 2014, 22:24:11 pm
cóż, mozna się było tego spodziewać. Anyway thx, liczymy, że jednak kupisz paczkę z aurorą :P

Lowca - nie mam weny, ale coś się jeszcze doszlifuje, póki co niech wisi bo faktycznie wszyscy nas ubiegną
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 12, 2015, 18:02:30 pm
http://rpg-center.pl/star-citizen/star-citizen-alpha-20-juz-jest#
tl;dr - alpha 2.0 SC już jest. Klatkuje jak głupia, ale nawet na minimalnych robi wrażenie :P Warto przeczytać dla samego trailera
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Grudzień 13, 2015, 15:17:43 pm
Jako posiadacz "legacy alpha" mam do tego dostęp?
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 13, 2015, 15:48:19 pm
afaik wszyscy mają. To czy się zalogujesz i nie wysra się do pulpitu to inna sprawa, ale dostęp jest. Trzeba próbowac do skutku, a jeśli po dwóch próbach będzie pozwalało wybrac tylko hangar i arcorp, to odpalić na chwilę arenę commandera, wrócić do menu i spróbowac jeszcze raz. U mnie działało.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 17, 2015, 21:48:26 pm
Ponieważ w ciągu najbliższych kilku dni może mi się nie udać zrobić z tego normalnego newsa, garść krótkich informacji z wczorajszego świątecznego streama:

1) pokazano Tech demo prezentujące generowane proceduralnie planety o powierzchni tysięcy kilometrów kwadratowych wraz z płynnym przejściem między zbliżeniem na osobę stojącą na powierzchni a widokiem całego ciała niebieskiego. Póki co Mass Effect się chowa, warto obejrzeć nawet jeśli ktoś nie interesuje się Citizenem
http://www.youtube.com/watch?v=-yLTm8DZ8s4
bt. jeśli ktoś uważa że to render - w trakcie streamu pokazano to samo w edytorze, a nawet wykonano próbne lądowanie z orbity.

2) nowe screeny pokazujące Starfarera, Freelancera, Relianta, Javelina oraz Sabre - https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15123-Holiday-Livestream-Ship-Gallery Choć może nie widać tego tak bardzo na wyselekcjonowanych screenach, pierwszy (jak przystało na tankowiec) powala rozmiarem, stanowiąc niezłą latającą mapę do zmagań FPS w przypadku abordażu. Javelin to już w ogóle świat sam w sobie, tymczasem Freelancer pokazuje że citizen cannot into sensowne wypełnienie ładowni towarem

3) mówiąc o reliancie, pojawiły się nowe warianty tego statku - bojowy, naukowy oraz... telewizyjny https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15123-Holiday-Livestream-Ship-Gallery

4) no i na koniec wreszcie, nagranie z całego streama  https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15121-Holiday-2015-Livestream-On-Now
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Kwiecień 15, 2016, 00:26:02 am
Odpaliłem, na początku niezbyt mi podeszło.
Pojawiłem się na jakiejś stacji kosmicznej. Szybko odkryłem, że można wyjść na zewnątrz.
Jeśli wyskoczymy ze stacji, to możliwe są dwa wyjścia. 1. zaczniemy latać. 2. zostaniemy wystrzeleni jak z katapulty. Wpierw miałem 1 opcję, później dwukrotnie drugą.
Następnie odpaliłem hangar. Ofc. wciąż są błędy. Nie mogłem zejść z fotela, więc wróciłem do menu.
Znowu ta stacja, przechadzając się znalazłem gracza ze swoim dużym statkiem. Wsiadłem z nim i zasiadłem za konsolą pomocniczą. Ogarniecie wszystkie zajęło mi chwilę. Znowu nie wiedziałem jak zejść z fotela.
Właściciel zniknął w polu asteroid, a ja sam na statku odkryłem jak się uwolnić od tej konsoli (ctrl+f). Wszedłem do luku bagażowego i otworzyłem rampę. Zacząłem latać. Gdy ją zamykałem (będąc w środku) to znowu wystrzeliło mnie jak z katapulty.

Gram na low, więc nie spodziewajcie się za wiele po skrinach:
http://imgur.com/a/091e0
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Kwiecień 15, 2016, 06:59:21 am
a próbowałeś misji? Bo ja z 30 fpsami i ciągle innymi zajęciami jakoś nie miałem do tego serca, tyle co się parę razy przebiegłem i przeleciałem dookoła, ale to się akurat specjalnie od Areny nie zmieniło

I dzięki za tę nową komendę zejścia, bo też z tym miałem problem a tooltipy są do dupy :F
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Kwiecień 15, 2016, 09:54:17 am
Odpaliłem to tylko na chwilę, także miałem zacięcia. Jeszcze nie próbowałem misji.
Ogólnie samouczek będzie musiał być bardzo rozbudowany. Ogarniecie opcji trochę mi zajmie.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Kwiecień 15, 2016, 15:17:49 pm
cały singiel ma być takim samouczkiem więc akurat o to bym się nie martwił :P Inna sprawa że ten co teraz jest nie uczy niczego, bo rady typu użyj wsadu to sobie wsadzić można w (_!_)
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Październik 24, 2016, 20:33:10 pm
https://robertsspaceindustries.com/promotions/Free-Fly-Fall-2016

Do końca października możne przetestować betę za darmo!
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Październik 24, 2016, 23:16:42 pm
Mnie nie pójdzie ;__;
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Dassanar w Grudzień 21, 2017, 19:32:07 pm
Oh, hi Mark:

https://www.youtube.com/watch?v=uQTcf2bnRhY
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 21, 2017, 20:33:22 pm
szczerze, o ile oldman wyszedł im świetnie, tak Marka bym nie poznał :P

przy okazji, pokazano też minimalne wymagania Star Citizen: Squadron 42 (aka singlowej kampanii):

    64-bitowy system operacyjny Windows 10 (Anniversary), 8.1 lub 7 (SP1)
    karta graficzna z 2 GB VRAM (zalecane – 4 GB), obsługująca DirectX 11
    czterordzeniowy procesor
    16 GB pamięci RAM
    szybki dysk SSD

cóż, dobrze że wstrzymałem się z upgrade kompa :P
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Dassanar w Grudzień 22, 2017, 03:05:20 am
Co oni tam wpieprzyli, że aż "szesnastkę" trzeba na minimalne? Grafa wygląda spoko, ale to absolutnie nie wygląda mi na rewolucję.
Tytuł: Odp: Star Citizen - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 22, 2017, 06:38:09 am
Skala dass. olbrzymie stacje i okręty liniowe z wnętrzami i załogami, liczba renderowanych obiektów, ale przede wszystkim gigantyczne planety z płynną progresją lotu między powierzchnią a orbitą. No i ten głupi czynnik widoczny od niemal dekady, że coraz drobniejszy progres graficzny wymaga nieprzyzwoicie dużego wzrostu mocy obliczeniowej. A, no i oparli to o mocno zmodyfikowany Cryengine3, który zawsze miał swoje dziwne potrzeby.

SC jest jaki jest, wiele decyzji designerskich oraz dziwnych praktyk mnie do niego zniechęca, ale jedno mu oddać trzeba. To chyba jedyna gra, która po drobnych modyfikacjach byłaby w stanie oddać skalę ataku na gwiazdę śmierci.