Forum RPG Center

Gry => Gry komputerowe => Wątek zaczęty przez: Legion w Sierpień 22, 2013, 00:38:15 am

Tytuł: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Legion w Sierpień 22, 2013, 00:38:15 am
(http://s4.ifotos.pl/img/minecraft_nwpeqxp.png)


Zapewne każdy z was kojarzy tą grę, a część grała i gra. Każdy ma inne zdanie o niej, jedni jej nie cierpią i inni wprost uwielbiają. :)
Grasz na sp, chcesz się pochwalić swoimi budowlami? Chcesz pograć z kimś na multi, szukasz server? A może szukasz pomocy? Chcesz zaprezentować swój server? Albo tylko pogadać i wymienić swoje opinie o grze? Ten zbiorczy temat jest dla ciebie. ;)

Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Sierpień 22, 2013, 04:08:10 am
zgłoszony za spam, lol

Czemu to ma w nazwie "Cs"?... Mam złe skojarzenia z Counter-Strike'iem. 10 slotów to też słabowicie.

Co ostatnio zbudowałeś w symulatorze autyzmu? Grasz w trybie survival, czy creative?

Osobiście lubiłem nawet budować, ale w single player po pewnym czasie traci się poczucie sensu. Pewnie mi się nie uda, ale planuję we wrześniu zacząć znów grać na pewnym serwerze w multiplayu i pewnie pobuduję coś ciekawego. Jeśli dobrze rozumiem, ma to być survival + creative, jeśli chce ci się budować i nie masz cierpliwości do gromadzenia materiałów. Brzmi fajnie.

...i co to są te "gildie"? Co to za nowy tryb gry? Gdy ostatnio grałem, były tylko creative, survival i hardcore (permadeath) mode.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Legion w Sierpień 22, 2013, 09:46:06 am
W taki razie usunąłem. :<

Bo ledwo wystartował.

Gram na survi, a w tym symulatorze autyzmu wybudowałem o to (https://www.dropbox.com/sh/4o85d9j3vsodrr0/LdL0LLhivr) i to. (https://www.dropbox.com/sh/7a92ac9g07zfk1r/tlzhJbvgkI) Może nie jes to epickie, długo nie budowałem, ale raczej też nie jest strasznie brzydkie.
Te gildie, to tryb wymyślony przez graczy, masz pluginy odpowiedzialne za tworzenie frakcji,  takie coś funkcjonuje już od wersji beta na survivalowych serverach.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Zręczny w Sierpień 22, 2013, 09:49:18 am
<ekhem>... wiedziałem, że ten temat i tak czym prędzej się tu pojawi  :D

Ja już nie gram w Minecrafta. Coś słabo mnie do niego ciągnie. Czemu? Wiecznie budowanie, zabijanie szkieletów, serwery z dziećmi neo oraz wieczne LAGI... Po prostu to się w głowie nie mieści O_o jedyny plus, to rozwój kreatywności i nauka przetrwania. Ale to już się nudzi, bo ten... podżebany dżeb zrobił z MC RPG'a. Notch chciał zrobić normalną gre o budowaniu... Wtedy to był majnkraft. Same klocuszki, budowanie, klimaty fajne, a teraz przesolona całość :/
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 22, 2013, 14:03:35 pm
W single gra szybko się nudzi. Na początku jest klimat, poczucie niepewności i konieczność walki, żeby przetrwać każdą kolejną noc. Ale po jakimś czasie można nawet nie chować się do domu, bo potwory przestają stanowić zagrożenie, a samotne zbieranie surowców i budowanie kolejnych mostów, zamków czy monumentów szybko się przejada. Za to jeśli gra się ze znajomymi to wtedy Minecraft jest naprawdę cholernie przyjemną grą. Wspólne przemierzanie na bieżąco generującego się świata, zbieranie zapasów i walka o przeżycie jest o wiele ciekawsze i dostarcza mnóstwo radochy. Chociaż sama gra powoli zaczyna się robić... dziwna. Chyba przedobrzają z tymi innowacjami.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Sierpień 22, 2013, 14:32:04 pm
Bez całej otoczki do trybu survivalowego dałoby się przeżyć. Ten cały Witcher... Wither... ten nowy boss... Natomiast nowe klocki zwykle są interesujące. Najbardziej spodobały mi się tłoki wprowadzone chyba w becie 1.7 albo 1.8.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 22, 2013, 16:06:07 pm
Lubiłem od czasu do czasu postawił klocka sobie. Ale grałem głównie w singla, na multi albo nie miałem z kim grać, albo trafiały się same dzikusy z gimbazjum.

Pograłbym może trochę, ale z obecnym internetem miałbym nie lada lagi.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Zręczny w Sierpień 23, 2013, 11:33:05 am
Cytuj
w becie 1.7

Bodaj w 1.7.1 albo właśnie w 1.7. W 1.8 nie.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Xsant w Sierpień 23, 2013, 12:01:25 pm
Grało się kiedyś. Głównie w pierwszej klasie Gimnazjum cisnęliśmy niby razem, ale każdy z osobna, bo piraty mieliśmy i nikomu się nie chciało szukać serwera. Zresztą to nie było potrzebne, wtedy grało się o tyle miło, że Minecraft nie był jeszcze przekombinowany. Po prostu budowałeś lepiankę i schodziłeś pod ziemie, aby potem wznosić jeszcze lepsze lepianki. Teraz jakieś mikstury, magia i kto wie co jeszcze. Pewnie gdybym grał przez cały czas bez przerw nie miałbym problemów z połapaniem się o co w tej grze aktualnie chodzi. Teraz jak odpalę tą grę to pochodzę sobie z pięć minut i zapominam po co ją w ogóle włączyłem.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Zręczny w Sierpień 23, 2013, 14:09:21 pm
Alfa to było coś :) Chociaż zacząłem grać na beta, to powracałem niejednokrotnie do alphy.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: xeroloth w Sierpień 23, 2013, 15:19:30 pm
To ja widać znam tylko te pierwsze odsłony minecrafta. Gdzie się zwyczajnie kopało surowce, odkrywało podziemne labirynty i groty, szukało diamentów itd. Teraz pewnie bym się zgubił w jego świecie gdybym zaczął grać sam.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Sierpień 23, 2013, 15:23:28 pm
Jest dużo nowych dodatków, ale w sumie można je zignorować. W Minecrafcie i tak wszyscy się gubiliśmy i będziemy gubić zawsze, gdy spotkamy tam coś nowego.

Alfa to było coś :) Chociaż zacząłem grać na beta, to powracałem niejednokrotnie do alphy.
No, wychodzi, że miałeś wtedy... 7-8 lat.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Hevo w Sierpień 23, 2013, 16:10:59 pm
Ale to już się nudzi, bo ten... podżebany dżeb zrobił z MC RPG'a. Notch chciał zrobić normalną gre o budowaniu... Wtedy to był majnkraft. Same klocuszki, budowanie, klimaty fajne, a teraz przesolona całość :/
Jeśli nowe wersje ci nie odpowiadają możesz zmienić wersję minecrafta na starszą. I nie bd miał swojego RPG'a
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: MrFros w Sierpień 23, 2013, 16:21:59 pm
Ja tam grałem w Minecrafta kiedyś na serwie mojego klanu w wocie i jakimś IndustralCraft potem ze znajomym (Riko) założyliśmy taki mały server którego były 3 edycje XD. A jeżeli chodzi o budowle to macie i podziwiajcie:
(click to show/hide)
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Sierpień 23, 2013, 17:33:33 pm
dżeb
Jego ksywy nie wymawia się tak, jak się ją pisze? ("Jeb") Myślałem, że to zangielszczenie, bo anglojęzyczni gracze nie wiedzą, jak wymawia się "j" po szwedzku.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 15, 2013, 13:18:49 pm
pisze je jeb, wymawia dżeb
nie kumam co wy gadacie na temat robienia z Mc RPG'a. masz tu jakąś fabułę??? ja jej nie widze. nie ma fabuły, qestów, ani nic co stanowi o RPG'yowatości gry. no dobra, jest exp, dzięki któremu możemy zaklnąć broń, zbroje czy narzędzia. i co z tego? możesz to olać, podobnie jak możesz olać handel z wieśniakami czy alchemie. jak chcesz, możesz stworzyć wierzę czarodzieja i bawić się w maga. jak nie, wciąż możesz latać po świecie kopiąc ziemianki na jedną noc
Tytuł: Pandora - Kaplica Ziemi
Wiadomość wysłana przez: C w Kwiecień 29, 2014, 18:17:39 pm
Natknąłem się na stary folder ze screenshotami mojego pierwszego domu w Minecrafcie! Zamieszczę je tutaj.

Powiem wam, że dosyć nostalgicznie się czuję, przeglądając te zrzuty. Dla tego projektu zawaliłem studia na filologii angielskiej trzy lata temu. Baza operacji powstawała w latach 2010-2011, w wersjach od bety 1.5 do 1.8, w świecie, który nazwałem "Pandora" (od planety z "Avatara"). W wersji 1.0 chyba porzuciłem ją zupełnie i usunąłem zapasowy plik zapisu. To było jeszcze przed bajerami typu survival mode, pasku głodu, enderludzi, systemu doświadczenia, alchemii i zaklinania, biomów, i Redstone Update.

Baza inspirowana była kompleksem naukowym Black Mesa z gry Half-Life (zimny, "naukowy"/"poważnobiznesowy" wygląd), z domieszką motywów z gier z serii Touhou (nazewnictwo miejsc, elementy "świątynności" i mistyczności miejsca), gry Portal (elementy wystroju kompleksu Aperture Science) i paru innych.

(Pełen album dla niechcących czytać - zawiera garstkę nieopublikowanych tutaj zrzutów.) (http://imgur.com/gALUjE4,igipEl3,S4Pa4XY,K9iRb6z,kqjdFRJ,BpqxfjO,4guVuV7,wvB8yj3,tRWc090,wXSwrdF,e3fKiLv,yl6zUt1,r0SMklF,PktUdnw,fbbNzUh,P32AHrz,7RI02zg,HsGlUHw,gr4RD2c,Lv9k36y,t1HN3IF,vWqu7DJ,oirmuuV,kxcQFYd,anMsRa2,ozs9Zu0,9p3fXOb,yVDdjtG,wqT9tQ3,Bmf3oW0,2VSfwY9,wbmCnll,EpLPvVL,58JspmG,v5pWbDE,3rSieF7,dey79qU,RDTjX7E,2cfIjah,9g9SdQE,dGEEjRH,BbpMGD3,EOSD4Wk,Gg1k5a5,2HCUZwQ,NkhamWI,80de3q3,NTNF7s4,khdpjsx,j1nWDun,7VJ78IA,Na9vCwQ,mcVS5g2,BT3ef27,hPV7M1K,YkLFJGC,khaUQDd,HrQsN1V,CmrCi8b,NgskY20#18)

Pierwszy zrzut ekranu zrobiony celowo - mały fragment "Jaskiń Morii", czyli kompleksu naturalnych tuneli pod Kaplicą. Nic ciekawego.
(click to show/hide)

Widok ukończonej całości - wcześniejszych zrzutów ekranu brak, ale początkowo była to duża piaskowa wydma, w której osiedliłem się na początku gry, stopniowo przewiercając się do środka. Pierwszym ukończonym elementem był wielki, szklany penis (słowo daję, nie miałem w ogóle w planie robienia penisa tylko wieży obserwacyjnej, efekt końcowy jaki jest, każdy widzi).
(click to show/hide)

To samo z innej perspektywy - nie wiem, czemu postawiłem przed wejściem ten brodzik. Nawet nie wygląda zbyt ładnie.
(click to show/hide)

Wejście...
(click to show/hide)

Znajdująca się wokół kompleksu linia demarkacyjna wyznaczająca punkt równania wydmy z poziomem morza. Chyba najwięcej "pracy" przysporzyło mi przesypywanie piasku. Chociaż wydma nie wydaje się być taka wielka, zużyłem dziesiątki szpadli na niszczenie jej. Musiałem przenieść ręcznie tysiące bloczków...
(click to show/hide)

Za drzwiami wejściowymi znajduje się wiatrołap ze ścianami grubości 2 bloczków i żelazne drzwi aktywowane panelami naciskowymi (na obrazku tylko jeden ze względu na niski stopień zaawansowania technologicznego, w późniejszej wersji dodany został drugi panel).
(click to show/hide)

Wnętrze - Przedsionek aka Taras Stopionej Ziemi. Pasy z kolorowej wełny na ścianie prowadzą do różnych miejsc w kompleksie (oczywista inspiracja Black Mesą). Dla łóżka nie znalazło się lepsze miejsce. Na wprost, za słupem stanowiącym część Szklanego Penisa, miała znajdować się swego rodzaju sypialnia/"master bedroom", ale jej miejsce zajęło pomieszczenie transportowe.
(click to show/hide)

Widok przez okno na Skarbiec i Kuźnię.
(click to show/hide)

Tunel prowadzący do powyższego. Muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się końcowy rezultat zastąpienia zwykłej podłogi szklaną, podświetlaną i ogrzewaną od spodu lawą. Wyobrażam sobie, że taka podłoga z grubego, wzmocnionego szkła musi być przyjemnie ciepła.
(click to show/hide)

A oto i skromna Kuźnia. Sporo czasu zajęło mi kombinowanie nad wystrojem i umieszczenie lawy za piecami. Wełniany szlak nie ciągnie się dalej, bo bliskość z nieosłonioną lawą powodowała zapłon wełny.
(click to show/hide)

Wspomniana nieosłoniona lawa, czyli spalarka do niepotrzebnych przedmiotów. Naprawdę podoba mi się ten pomysł i projekt. Znajduje się w samym środku pieców, dość łatwo wrzucać tam przedmioty i nie można przez przypadek tam wpaść. Zabawne, że drewniana tabliczka zapalić się nie jest (może teraz jest, kiedyś nie była) w stanie, w przeciwieństwie do wełny.
(click to show/hide)

Skrzynka na datki - grałem w single player, więc oczywiście była bezużyteczna, ale pomysł jest zaczerpnięty z kaplicy Hakurei z Touhou, która (kanonicznie? chociaż prawdopodobnie jest to wymysł fanów) boryka się nieustannie z problemami finansowymi.
(click to show/hide)

Skrzynie w Skarbcu.
(click to show/hide)

Ogłoszenia przy wejściu na ścianie Szklanego Penisa. Jeśli jeszcze nie zauwazyliście, naprawdę uwielbiam tabliczki w Minecrafcie. Ta sekcja wspomina o gniewie Bogów Ziemi, czyli o trudnościach z budową podziemnego kopleksu wydobywczego.
(click to show/hide)

Niegdyś do Morii wchodziło się przez poprzeczny tunel znajdujący się w Szklanym Penisie. To ogłoszenie informuje o jego zamknięciu, o powstaniu nowej, szybszej metodzie transportu do podziemia, oraz o całkiem nowej bazie górniczej, do której można się za jego pomocą dostać.
(click to show/hide)

Punkt obserwacyjny w główce Szklanego Penisa znany jest także jako Filar Niebios. Ciasteczko dla każdego, który wie, z jakiej gry ukradłem nazwę (nie jest to zbyt trudne do odgadnięcia). Umieszczony obok jest numer warstwy, na której znajdują się dwie tabliczki - relikt z czasów, kiedy trudno było, naciskając F3, ustalić poziom, na którym się stało. Wtedy jeszcze mapy miały tylko 128 pól wysokości. Znacznie później zmieniono ten limit do 256, a obecnie pewnie jest on jeszcze większy, ale w Minecrafta nie grałem od bardzo dawna.
(click to show/hide)

...? Nie pamiętam tego miejsca, ale widocznie gdzieś w ścianie ukryte było przejście do tunelów konserwacyjnych...
(click to show/hide)

...prowadzących do służących jedynie dekoracji olbrzymich sprężyn wsporniczych, na których utrzymywała się Kaplica.
(click to show/hide)

Sprężyny, niestety, zbudowane były z kostki brukowej, a nie z żelaza czy innej stali (ze względu na małą dostępność tego surowca), ale i tak podoba mi się ten pomysł. Tak, zaczerpnąłem go z Portala 2 - na podobnych utrzymywał się kompleks badawczy Aperture Science.
(click to show/hide)

Zejście w głąb ziemi, do kaplicy właściwej, stąpając wewnątrz mojego Szklanego Wiertła, Które Przebija Niebiosa.
(click to show/hide)

Gdzieś w okolicach tej tabliczki znajdowało się wejście do Morii - przechodziło ono prosto przez środek Penisa i jego rdzenia z lawy.
(click to show/hide)

Na niższych poziomach Penis przebija sekcje jaskiń. Rozbijanie szkła i wychodzenie na zewnątrz jest surowo zabronione z powodów bezpieczeństwa - chociaż jaskinie są dość dobrze oświetlone, nikt nie wie, co czai się w ich zakamarkach. (To znaczy, wie: creepery.)
(click to show/hide)

Jeszcze niżej Penis styka się z fragmentami Sieci Łapiącej Klejnoty, czyli systemu wąskich tuneli, w których wydobywane są diamenty (występujące od warstwy 16 do 0).
(click to show/hide)

Najniższy poziom Penisa...
(click to show/hide)

...i kaplica właściwa - łał, to pieprzone nic. Nigdy nie miałem pomysłu, jak udekorować dół. Więc macie więcej lawy.
(click to show/hide)

W drodze na punkt obserwacyjny - od warstwy 107. zaczynały się chmury.
(click to show/hide)

Widok kompleksu nocą, z góry.
(click to show/hide)

KOMNATA GWIAZD[/megalomania]...
(click to show/hide)

...a.k.a główka Penisa. Więcej ujęć z góry.
(click to show/hide)

Promień Światła Ziemi + jakieś pierdu-pierdu o ludzkości. Bajer latarni polega na tym, że ten słup lawy pochodzi wprost od naturalnego jej jeziora na dnie szklanego filaru.
(click to show/hide)

Plantacja drzew a.k.a Gaj. Now with 100% fewer trees! (Prawdopodobnie zrzut zrobiłem zaraz po ścięciu wszystkich drzew.) Pochodnie na ziemi są niepotrzebne jeśli sadzonki mają dostęp do światła słonecznego, ten rozkład zaczerpnąłem z projektu podziemnej plantacji, ale dzięki bardzo dobremu oświetleniu (każda sadzonka przylega bezpośrednio do jednej pochodni, dzięki czemu ma największy możliwy poziom światła), sadzonki mogą zmieniać się w drzewa nawet w nocy.
(click to show/hide)

Szyb wentylacyjny (oczywiście nie służy wentylacji, gdyż cyrkulacji powietrza w Minecrafcie nie ma, natomiast podprowadziłem sobie za jego pomocą murawę, by móc w razie czego pokryć nią ogołoconą ziemię) i Taras Obserwacyjny, z którego można obcinać liście z koron drzew.
(click to show/hide)

Widok z Tarasu i rzut okiem na dach. Stąd i z drugiego obrazka widać, że z jakiegoś powodu Gaj ma wzmocnione ściany (grubości 2 bloczków zamiast jednego). Chyba jakoś wtedy ufortyfikowałem tą drugą warstwą cały kompleks dla dodatkowego poczucia bezpieczeństwa i przytulności.
(click to show/hide)

Składzik przy przylegającym do Gaju poletku pszenicy. Mówiłem już, że naprawdę lubię tabliczki? Na drugim obrazku Burek, chyba miał jakoś inaczej na imię, prawdopodobnie "37", bo chyba taki miał identyfikator numeryczny, gdy naciskało się F3, by wyświetlić dodatkowe informacje. Potem, oczywiście, identyfikatory usunięto, bo pozwalały w F3 podejrzeć rozmieszczenie mobów w dużym promieniu wokół gracza.
(click to show/hide)

Wejście do pomieszczenia transportowego, upstrzone tabliczkami i zbędnym "The" przed "Train Station". Więcej przystanków nigdy nie powstało. Gdy teraz się nad tym zastanawiam, tych "To the" chyba też nie powinno być.
(click to show/hide)

Tuż za drzwiami ukazuje się bardzo surowe wnętrze i portal do netheru. Pod nim znajduje się zejście do kolei i przystanek.
(click to show/hide)

Working in the coal mine, going down, down, down... (tory wiodące na dół, konstrukcja w stanie jeszcze surowszym od centrum transportowego)
(click to show/hide)

A oto i baza Klatka Kopciuszka. Tekst na tabliczce oczywiście wywołuje skrzywienie na twarzy, ale należy w tym miejscu wspomnieć, że nazwa pochodzi od piosenki z Touhou 8: Imperishable Night, "Cinderella Cage - Kagome, Kagome" (https://www.youtube.com/watch?v=WFJxU1erQYs) (uwaga na wysokie stężenie trąbek!), która przygrywała mi pewnie w tle w trakcie stawiania klocków. Wzmianka o czystej klatce w nieczystym świecie to flavor text z początku poziomu, w którym gra ten utwór.
(click to show/hide)

To samo miejsce, z głową obróconą nieco w lewo. Wbrew pozorom, Sztuczne Podziemne Słońce to po prostu trochę lawy w szklanej formie, a nie generator wytwarzający energię przez fuzję jądrową. Nazwa jest ściągnięta z ostatniego ataku w grze Touhou 11: Subterranean Animism (http://youtu.be/JKWfIgL1-ZM?t=5m)
(click to show/hide)

Zejście do Sieci Łapiącej Klejnoty. Tak, nazwa również pochodzi z Touhou (TH8, Heaven Spider's Butterfly-Capturing Web) (https://www.youtube.com/watch?v=bNJE3-Wqp0U).
(click to show/hide)

...strasznie megalomańska ta nazwa jak na prostą siatkę tuneli 5x5!
(click to show/hide)

Druga wersja półautomatycznego poletka pszenicy. Automatyzacja polega na tym, że na górze, za przeszkloną ścianą, znajduje się bloczek wody zapieczętowany bloczkiem ziemi (widocznym na obrazku). Rozbicie bloczka powoduje, że woda rozlewa się do kanalików poniżej i zalewa całe pole, "zbierając" pszenicę za mnie.
(click to show/hide)

Bloczek ziemi nad kanałami. Cała konstrukcja jest trochę duża, nieporęczna i czasem bloczek ziemi wpadał w trudne do dosięgnięcia miejsce. Dlatego mechanizm został zastąpiony tłokami podpiętymi do okablowania z redstone, gdy już rzeczone tłoki pojawiły się w grze (1.8 albo 1.0, chyba).
(click to show/hide)

Ruch wody sprawiał, że prawie całe zbiory spływały do tego punktu zbiorczego. Wystarczyło wstawić nowy blok ziemi, zasiać na nowo i voila!
(click to show/hide)

Widok nowego pola z zewnątrz.
(click to show/hide)

I ostatni rzut okiem na kompleks (z nowym polem) z góry, w dzień.
(click to show/hide)



...może wy też pochwalicie się swoimi bazami?
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Listopad 18, 2015, 15:56:59 pm
[NIE MOGĘ SIĘ OBUDZIĆ] (https://github.com/Bukkit/CraftBukkit-Bleeding)

Parę tygodni po sprzedaniu przez Notcha praw do Minecrafta Microsoftowi, fanowskie serwery typu Bukkit dostały pozew na mocy Digital Millennium Copyright Act za łamanie praw autorskich. Chciałem tylko zainstalować jedną modyfikację na moim domowym serwerze... :-\

EDIT: jednak okazuje się, że podczas gdy wszystkie te nazwy, które słyszałem jeszcze rok-dwa temu: Bukkit, Spout, Forge, nie działają, jedna alternatywa nadal żyje. Nazywa się Spigot. Niestety (a może stety?), postawienie tego serwera wymaga uprzedniej kompilacji poprzez Gita, co dla laika jest abstrakcyjną odmianą piekła. Przynajmniej jest to interesujące piekło. Podczas gdy standardowy serwer MC waży 8 megabajtów, Spigot ma 32, przy czym wszystkie pliki używane w kompilacji ważą 300MB. Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda mi się odpalić ten serwer i zainstalować jedną modyfikację.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 18, 2015, 18:41:05 pm
Poważnie? Wszystko to padło? Szkoda, używałem kiedyś bukkita wraz ze spoutcraftem. 14 pluginów.
W sumie to mogę podesłać Ci kopię serwera. Niestety bez dodatków metro nie będzie działać.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Listopad 18, 2015, 18:44:19 pm
Dobra, może nie wszystko. Na pewno Bukkit, co do Spoutcrafta i Forge nie jestem pewien. Natomiast Spigot okazuje się kontynuacją Bukkita, która trwa nadal. Właśnie wgrałem na niego jedną z licznych bukkitowych modyfikacji. Działa bardzo ładnie. :3

Pewnie, zarzuć tutaj tą kopią. Uwielbiam zwiedzać.
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Listopad 19, 2015, 10:13:12 am
Udało mi się go wczoraj odpalić, działał na Minecrafcie 1.2.5. Fajnie, że obecny launcher pozwala na wybranie starszej wersji gry - dzięki temu wszystkie pluginy działały :) .
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: Paladyn Łowca w Listopad 19, 2015, 10:33:07 am
Chciałem tylko zainstalować jedną modyfikację

Rany, jak to dziwnie brzmi... Odzwyczaiłem się od takich ilości modów ;)
Tytuł: Odp: Minecraft
Wiadomość wysłana przez: C w Grudzień 03, 2015, 16:21:18 pm
Jeden to mało, ale jakoś nie mam siły na ogarnianie konfiguracji każdego z osobna. Mam zwyczaj zbytniego zagłębiania się w konfigurację tych modyfikacji, ich readme/dokumentacji, czasami kodu źródłowego. Ze zwykłej ciekawości, która niestety kosztuje mnie bardzo dużo czasu. Oczywiście można też zwyczajnie skopiować folder zawierający moda do odpowiedniej podkategorii w folderze serwera.

Patrzcie na to!

(http://i.imgur.com/EDyXM23.jpg)

To chyba jakieś oficjalne zabawki bazujące na franczyzie. Ich opakowania noszą logo Mojangu. Mój brat doprosił się jednego z takich zestawów, ale z drugiej serii, ze Steve'em i kuniem. I bloczkiem siana. Całkowita cena wynosiła 50 złotych, zgaduję, że równowartość około 15€. Dajecie wiarę? Przecież to bardziej figurki kolekcjonerskie, niż zabawki. Części są wykonane z jakiegoś plastiku, który nie jest nawet za tą cenę tak miły w dotyku, jak ten, z których wykonane są klocki Lego. No ale niech ma, niebawem się znudzi.