Forum RPG Center

Gry => Gry cRPG => Wątek zaczęty przez: Fenrir w Sierpień 28, 2018, 15:37:22 pm

Tytuł: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Sierpień 28, 2018, 15:37:22 pm
Zauważyłem, że dotąd nie było tematu poświęconemu powstającej grze CD Projekt RED. Otwórzmy go za to 48 minutowym gameplayem.

http://www.youtube.com/watch?v=euqbMkM-QQk
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: alyesim w Sierpień 28, 2018, 16:14:12 pm
Ten gameplay wygląda naprawdę super i bardzo dobrze rokuje na przyszłość. Inna sprawa, że jednak jeszcze sporo będziemy czekać, zanim będziemy mieli okazję, żeby zagrać. Ale jak już wyjdzie - na pewno zrobi szum na rynku gier AAA.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Sierpień 28, 2018, 18:38:42 pm
jest gdzieś tego jakiś skrót? no bo dla fanów studia to na pewno super i w ogóle, ale jako osoba która do CP2077, CDPR i ogólnie gier z otwartym światem ma stosunek letni, to wolałbym coś pięciominutowego, co pokazałoby najważniejsze założenia
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Wrzesień 01, 2018, 23:26:30 pm
Ja też się jaram jak murzyn blaszką. Jeszcze parę miesięcy temu naprawdę powątpiewałem w CDPR, po tej aferze z crunchem i rzekomymi informacjami o tym, że masowe uciekanie ludzi ze studia wręcz zatrzymało prace nad CP2077... ale teraz dali mi taki wewnętrzny spokój. Wreszcie jest gra, na którą oczekuję tak, jak oczekiwałem te 5 lat temu na Wiedźmina 3 i tak jak oczekiwałem 12 lat temu na Gothica 3!  8)
Oczywiście nie mówię, że to co zobaczyłem, jest idealne, ale wierzę, że dopieszczą mechanikę gry, a już pokładam ogromne nadzieje w fabule i całkowicie im zawierzam. Liczę na coś porządnego z masą zwrotów akcji :)

Sent...

(click to show/hide)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 05, 2018, 21:39:39 pm
w sumie mialem na myśli jakiś skrót video, ale dzięki, może obczaję ten początek, skoro jest w nim trochę więcej akcji :P

Cytuj
Wreszcie jest gra, na którą oczekuję tak, jak oczekiwałem te 5 lat temu na Wiedźmina 3 i tak jak oczekiwałem 12 lat temu na Gothica 3!
zeby tylko finał oczekiwania był lepszy, niż w przypadku tego G3 :P

*zanim polecą bluzgi, ja tam tę grę nawet lubię, tragicznie niedorobiona i na dłuższą metę męczy powtarzalnością, ale mam do niej jakiś sentyment :p*
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Anakin w Wrzesień 19, 2018, 09:36:27 am
Ja mam mieszane uczucia. Niby spoko to wyglada, ale z drugiej zalatuje to mocno reżyserką i niechce mi sie wierzyc ze cala gra bedzie leciec na tak silnej "filmowosci" gameplayu.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Wrzesień 24, 2018, 10:07:52 am
A ja tam ufam REDom. na pewno będzie się wybijać ponad te AAA serwowane nam co roku. A to już wiele znaczy.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 24, 2018, 11:26:57 am
no akurat wybicie się ponad AAA nic nie znaczy, bo jak sam mówisz, one i tak są co roku takie same, więc to nie jest też jakieś specjalnie trudne zadanie :P Zwłaszcza teraz, jak konkurencji w tym gatunku i segmencie budżetowym praktycznie nie ma, gdyż beth i bioware bawią się w coopy z wyciąganiem kasy.

Co oczywiście nie zmiania faktu, że dobrych rpgów nigdy za wiele i oby CP faktycznie taki był.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 10, 2019, 19:00:04 pm
Wszyscy pewnie widzieli najnowszy trailer, są podekscytowani i w ogóle, więc zamiast tego wspomnę o czym innym, nawet jeśli znowu podpadnę paru osobom :P

http://www.youtube.com/watch?v=wwr6TlEbiuU
Czy tylko dla mnie kolekcjonerki CDPu to od dłuższego czasu równia pochyła w stronę badziewia serwowanego przez inne firmy? W3 też już musiał mieć kiczowatą figurkę, ale przynajmniej miał grubą książkę z gafikami jako bonus. Cyberpunk tymczasem już nawet nie udaje i oprócz figurki daje parę naklejek, cyfrowe badziwie i minibroszurkę udającą artbook.  Podstawowe wydanie wygląda spoko, ale kolekcjonerka to taka bieda, że japierdole.

To samo zresztą z okładkami, zamiast czegoś co się wyróżni (jak medalion w pierwszym wiedzminie) to nie, typowy samotny edgy koleś z gnatem w ręku patrzący groźnie w dal,  zupełnie jak 99% okładek innych dużych studiów. Zero własnego stylu albo klasy, chyba że użycie żółtego tła można nazwać wyjątkowością.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 10, 2019, 20:49:04 pm
Podstawowe wersje gry zawsze muszą mieć protagonistyczne okładki. Dla porównania masz artworkowe i klimatyczne steelbooki.

https://lowcygier.pl/edycje-kolekcjonerskie/piec-roznych-wersji-steelbooka-cyberpunk-2077/

Mocno GiTSowe.

A poza tym.

KEANU!
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 10, 2019, 21:40:12 pm
Mogłeś mi nie pokazywać, bo takie zagrywki zachęcające do kupienia pięć razy tej samej gry to już w ogóle nie są śmieszne. "Najbardziej przyjazna konsumentom firma" my ass.

Aczkolwiek fakt, same w sobie fajne, choć nie zgadzam się że protagonistyczne są obowiązkowe. Spójrz na okładki kotorów, świetnie udające filmowe plakaty. Albo wspomnianego pierwszego wiedźmina. Albo dowolne GTA. Albo xenoblade chronicles. Albo Dragon Age (co jest z mojej strony sporym wyróżnieniem, bo seria jest dla mnie w ciul przereklamowana). Albo TESy. Albo Tyranny. Albo, do pewnego stopnia, Okami. To są okładki które mają swój unikalny styl i które się pamięta, które same w sobie potrafią być rozpoznawalnym symbolem danej marki. Nie musisz nawet czytać tytułu by wiedzieć że w tym pudełku jest KOTOR czy GTA, rozpoznajesz po samym stylu.

Cyberpunk na tym tle krzyczy co najwyżej "chcę być kolejnym watchdogs lub sheppardem, notice me senpai"
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 12, 2019, 07:43:32 am
Jesteś strasznie zawziety na ten CDPR. Ograles wreszcie tego Wieska 3?

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 13, 2019, 18:51:53 pm
samo cdp mi zwisa koło pyty, niech sobie robią co chcą - bardziej mnie śmieszy mnie to powszechne robienie im gały za to jacy są super i prokonsumenccy, mimo że są tacy sami jak inni, tylko lepiej się z tym maskują. Teraz znowu zbierają lajki bo cośtam przygadali secret codem w trailerze cyberpunka, ale nikt już nie chce pamiętać jak pół roku temu CDP sam próbował bawić się w Epic Store robiąc z Thronebreakera ekskluzywa dla goga, failując przy tym okrutnie :p

W każdym razie nope, nie ma dla mnie znaczenia czy okladke cyberpunka robil cdp czy ktos inny, po prostu nie podoba mi się jak jest ona do bólu genericowa i  nawet niespecjalnie mówi cokolwiek o grze. Na tej samej zasadzie w uj nie podoba mi się zachodnia okładka Daemon X Machina, mimo że jestem na tę grę zdecydowanie bardziej najarany. Ale jak już chcesz sprowadzać dyskusję do lubienia lub nie CDPu, to raczej jest odwrotnie - to inni zjebaliby każde inne studio za taką nieciekawą kompozycję, ale nie CDP, bo przecież o nim źle mówić nie można ;p
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Czerwiec 15, 2019, 13:02:15 pm
Co do okładek:
http://www.youtube.com/watch?v=dprsFhqKa_o

Co do goga to tam sytuacja była inna z dwóch powodów:

1. Gra była ich więc mogą ją sobie sprzedawać gdzie chcą i to wcale nie była jakaś nowa strategia. Raczej przestarzała i nieudana, bo Ubi i EA robiły do pewnego momentu tak samo.

2. Epic Store ma gównianą platformę ze względu na bezpieczeństwo twojego konta. Nie prosi Cię na przykład o potwierdzenie maila.

3. Głównym powodem, dla którego ludzie nie lubią ES jest to jak zachowali się ze swoją pierwszą, dużą grą na platformie, mianowicie z metrem. Ludzie mieli ją zapreorderowaną na steamie in nagle przesunęli im datę premiery o pół roku.

Co do kolekcjonerki to wielkie figurki są teraz w modzie, co poradzisz. Problem z nowymi IP jest taki, że ciężko jest dodać jakiś gadżet oprócz figurki, który ludzie będą w stanie utożsamić z daną grą.

W przeciwieństwie do Rockstara czy Bioware to przynajmniej edycja kolekcjonerska zawiera grę  :P   
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 15, 2019, 16:18:46 pm
Co do okładek:
http://www.youtube.com/watch?v=dprsFhqKa_o
ta, widziałem kiedyś to video, poniekąd do niego piłem. Polecam obejrzeć jak ktoś nie zna

Cytuj
Co do goga to tam sytuacja była inna z dwóch powodów:

1. Gra była ich więc mogą ją sobie sprzedawać gdzie chcą i to wcale nie była jakaś nowa strategia. Raczej przestarzała i nieudana, bo Ubi i EA robiły do pewnego momentu tak samo. (...)
I właśnie tego argumentu nie lubię, bo wychodzi na to że CDP wolno więcej. Jak EA i Ubi brało gry na zakładnika, to było wielkie larum, jak Epic to zrobił to nawet branie gier na wyłączność na własnej platformie zrobiło się passe, ale jak to platforma CDPu to jest "no wiecie rozumiecie". CDPowi się w miarę upiekło bo thronebreakera generalnie ludzie mieli gdzieś, ale idę o zakład że był to tylko test przed Cyberpunkiem i gdyby wtedy ten numer przeszedł, to dzisiaj CP byłby na wyłączność goga. To samo było z DLC gdzie krytykowali gdy było to modne w czasach Wiedzmina 2, zaś przy W3 radośnie je ogłaszali jak nowego mesjasza przy jednoczesnym aplauzie publiki. Przy roadmapach pewno będzie to samo, w innych firmach są dzisiaj krytykowane jako prezentacja contentu który powinien być na premierę, przy CP oh jakie super wsparcie.

Ale mówię, to cyrk CDPu i jego małpy, nie lubię tylko tego jak stroją się w piórka obrońców konsumentów jednocześnie starając się przemycać złe praktyki innych firm, zaś z drugiej gracze im na to pozwalają szukając im wymówek i chwaląc ich co krok. Żeby to się tylko nie skończyło jak z Bethesdą, którą też wszyscy zagłaskiwali i tłumaczyli, aż przyszedł Fallout 76 i nagle opinia o firmie zmieniła się o 180 stopni.



Cytuj
Co do kolekcjonerki to wielkie figurki są teraz w modzie, co poradzisz. Problem z nowymi IP jest taki, że ciężko jest dodać jakiś gadżet oprócz figurki, który ludzie będą w stanie utożsamić z daną grą.

W przeciwieństwie do Rockstara czy Bioware to przynajmniej edycja kolekcjonerska zawiera grę  :P
ok, tu faktycznie punkt dla nich, nawet jeśli to głaskanie za coś, co powinno być standardem :P

Ale właśnie dlatego zaskoczyły mnie kolekcjonerki od nintendo zapowiedziane na E3 - Astral Chain, Zelda, Fire Emblem, Poksy - gra, steelbook, OST, gruby artbook, specjalne pudło, koniec. Żadnych kiczowatych figurek, dzięki czemu cena jest raptem 50-100 zł wyższa niż wydania standardowego. Może brakuje jakiegoś unikalnego bzdeta, ale i tak wolę taką wersję niż kolejny syf który ładnie wygląda tylko na renderach i prototypie.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 16, 2019, 20:36:07 pm
Temat EGS wałkowałem już wcześniej. Już nawet nie chodzi o to, że Epic w swoim sklepie szpieguje Cie jak Facebook, ale fakt, że nie ma takich rzeczy jak zwroty, recenzje czy forum. Kuriozalnie, ludzie lecą na forum steam, jak mają problem z grą. Czy GoG ma takie rzeczy? Oczywiście. Do tego jest DRM Free w większości tytułów. Sam klient też jest opcjonalny! Sam się nim zachwycałeś! Jak możesz porównywać Thronebreaker'a jako exclusive na gog, a kradzież gry jak Metro miesiąc przed premierą? Jakby Paradox ogłosiło, że będzie GoG exclusive, to pewnie nikt by się nie przejął, bo platforma jest spoko. EGS nie.

Co do DLC - do Wieśka 3 płatne dodatki to kilkunastogodzinne historie. Nie kosmetyki, które kosztują. Bo te CDP dawał za darmo. I dodatkowe misje.

Co do pudełka - mam to w dupie. Nie mam miejsca nawet na WoWowe pudełka, a wszystko kupuje na promocjach cyfrowo.

I dalej nie wiem gdzie CDP uznaje siebie za obrońców konsumentów i generalnie liże sobie jaja. Bo zrobienie filmiku półtoraminutowego, dziękującego fanom za kupienie gier z serii jest chyba lepsze na 10 rocznicę IP, niż wydawanie na nowo Skyrima jak Todd Howard. Bo to pamiętam strasznie Cię kuło w oczy.

Swoją drogą nie bywasz w komentarzach na PCGamerze? Bo Twój tekst, że dopiero po FO76 Bethesda ma kiepską reputację przewinął się również tam. Tyle, że Bethesda ma zepsutą repe od Obliviona już? Bo był nędznym produktem. Skyrim żyje tylko dzięki modom, a o Falloutach od Howarda nie zaczynajmy znowu.

(click to show/hide)

Apropo kolekcjonerek. Świetny steelbook.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Czerwiec 16, 2019, 22:50:10 pm
Co do DLC to sorry Sent, ale bycie fanem Paradoxu trochę Cię dyskredytuje w krytykowaniu podejścia do tychże innych producentów. Nawet EA. 
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 16, 2019, 23:12:49 pm
Co do DLC to sorry Sent, ale bycie fanem Paradoxu trochę Cię dyskredytuje w krytykowaniu podejścia do tychże innych producentów. Nawet EA.
Chciałem to napisać, ale wolałem bez personalnych wycieczek...

Anyway, wiem, że spidersweb to szajs, ale tutaj ładnie wyjaśnione.

https://www.spidersweb.pl/2019/06/cyberpunk-2077-trans-gender-rasizm.html

A tutaj ten śmieszny artykuł z RPS.
https://www.rockpapershotgun.com/2019/06/12/cyberpunk-2077s-e3-demo-has-weak-gunplay-and-unimaginative-stereotypes/
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 17, 2019, 11:45:30 am
Szkoda, że CDP w ogóle cokolwiek zmienia odnośnie tego pieprzenia genderowego, a nie robi swoje. Idąc tym tropem powinni zmienić wieśka 3 dodając mnóstwo innych Azjatów, murzynów itd. Wtedy się nie poddali.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Czerwiec 17, 2019, 11:50:43 am
Szkoda, że CDP w ogóle cokolwiek zmienia odnośnie tego pieprzenia genderowego, a nie robi swoje. Idąc tym tropem powinni zmienić wieśka 3 dodając mnóstwo innych Azjatów, murzynów itd. Wtedy się nie poddali.

(https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 17, 2019, 18:11:43 pm
Co do DLC to sorry Sent, ale bycie fanem Paradoxu trochę Cię dyskredytuje w krytykowaniu podejścia do tychże innych producentów. Nawet EA.
Doh, zrozumcie - nie jadę CDPu za DLC, jadę go za to że w czasach W2 te płatne DLC tak im przeszkadzały,  ale  jak robili W3 i zwietrzyli kasę to nagle zrobiły się super. Chociaż w sumie nawet nie tyle jadę sam CDP co tych bezkrytycznych ludzi, którzy klaszczą  cokolwiek by ten CDP nie zrobił, nawet jeśli co chwila sam sobie zaprzecza i co chwila przesuwa granice, które wcześniej sam ustalił.

B'sides, wycinanie muzyki, tarcz czy preorderowe DLC zawsze w paradoxie krytykowałem. Chwaliłem ich jedynie za to, że content w samych DLC faktycznie jest obszerny i przy każdym takim DLC otrzymujesz sporego darmowego patcha, który dodaje sporo nowego contentu nawet jeśli dodatku nie planujesz kupić. Możemy się nie zgadzać, ale weźmy się szanujmy i czytajmy dokładnie co nawzajem piszemy :|

A co do tematu dżender, Atrionowi chyba chodziło o to, że w okolicach premiery W3 amerykańskie lewaki też miały ból dupy, że geralt, ciri i yen są białe i że to rasizm. Wtedy ich olano, dzisiaj takie osoby trzęsą mediami i jak nie grasz jak ci każą, to grę masz obsmarowaną z góry do dołu. Jak wspomniałem na discordzie, kotaku nawet wprost napisało że nie interesuje ich  pisanie o grach, tylko polityczny progresywny aktywizm.


Temat EGS wałkowałem już wcześniej. Już nawet nie chodzi o to, że Epic w swoim sklepie szpieguje Cie jak Facebook, ale fakt, że nie ma takich rzeczy jak zwroty, recenzje czy forum. Kuriozalnie, ludzie lecą na forum steam, jak mają problem z grą. Czy GoG ma takie rzeczy? Oczywiście. Do tego jest DRM Free w większości tytułów. Sam klient też jest opcjonalny! Sam się nim zachwycałeś! Jak możesz porównywać Thronebreaker'a jako exclusive na gog, a kradzież gry jak Metro miesiąc przed premierą? Jakby Paradox ogłosiło, że będzie GoG exclusive, to pewnie nikt by się nie przejął, bo platforma jest spoko. EGS nie.

W porównaniu chodziło tylko o to, że CDP zaczął równać do poziomu innych - EA i origina, Acti-blizza i jego
battle.netu, ubisoftu i jego uplaya. Epica wspomniałem bo to najświeższy i najbardziej skrajny przykład, ale już wcześniej ludziom takie akcje przeszkadzały i były o to afery. Ok, thronebreaker nie był jakiś wielce oczekiwany i to była gra CDPu, ale powiedz szczerze - czy robienie z tej gry exa dla własnej platformy było w interesie konsumenta? I nie jest to pierwszy raz, kiedy CDP najpierw coś krytykował, a potem po cichu próbował wprowadzić to samo. Super że DLC do W3 było fajne, ale wcześniej ten sam CDP mówił, że  season passy są passe. Cieszę się szczęsciem posiadaczy x360 że mogli zagrać w W2, ale CDP mógł powiedzieć wprost że będzie robił ten port, a nie do samej premiery kłamać że chcą zrobić tylko wersję na PC i to zupełny przypadek że UI wygląda jak dostosowane do pada, a dosłownie miesiąc później zaprosić dziennikarzy na pokaz wersji konsolowej. Nie mówię już o dramach za zamkniętymi drzwiami, jak crunche czy inne mniej przyjemne sprawy, nazwijmy to, kadrowe - niby nie dotyczące graczy, ale pokazujące, że to takie same korpo jak inne, tylko z lepszym PR (jak blizz do niedawna).

Podkreślę może to wyraźnie NIE TWIERDZĘ, że CDP to najgorsza firma ever, bo mimo wszystko SĄ lepsi od EA, ubisoftu, acti, bethesdy, deepsilver czy nawet nordica i paradoxu. Nie podoba mi się tylko, że nie potrafią trzymać się swoich standardów, i gdy głowni złoczyńcy zrobią krok do przodu wymyślając kolejne gówno by wkurwić graczy, CDP najpierw to głośno krytykuje by zdobyć poklask, a gdy kurz trochę opadnie po cichu również robi mały kroczek w tę samą stronę co tamci. I że gracze dają się na takie coś łapać.

Cytuj
Bo to pamiętam strasznie Cię kuło w oczy.
nie pamiętam tbh. Może coś mi przeszkadzało, ale nie samo świętowanie i podziękowania jako takie, bo czemu by miało.

Cytuj
Swoją drogą nie bywasz w komentarzach na PCGamerze? Bo Twój tekst, że dopiero po FO76 Bethesda ma kiepską reputację przewinął się również tam. Tyle, że Bethesda ma zepsutą repe od Obliviona już? Bo był nędznym produktem. Skyrim żyje tylko dzięki modom, a o Falloutach od Howarda nie zaczynajmy znowu.
yep, ale Oblivion czy F3/4 przeszkadzał takim geekom jak ty czy ja. Problem w tym, że łatwo byliśmy zakrzykiwani przez zdecydowanie mniej krytyczny tłum. Beth tak naprawdę podpadła dopiero fallem 4, gdzie okazało się że oferuje mniej niż trójka i jest brzydszy (plus w tym samym czasie wyszedł znacznie lepszy W3, na którego tle wady F4 świeciły mocniej), ale ludzie generalnie potraktowali to jak wypadek przy pracy. Oczy otworzyły się dopiero przy 76 i po raz pierwszy beth zjebano z góry do dołu za każde potknięcie tak, jak na to zasługiwało co najmniej od F3.


Cytuj
(click to show/hide)

Apropo kolekcjonerek. Świetny steelbook.
yep, właśnie do tej piłem :D Świetnie też pasuje do tej z metroida na 3dsa, gdzie dostawałeś steelbook w kształcie karta do gameboya :D

Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Czerwiec 17, 2019, 18:21:30 pm
A co do tematu dżender, Atrionowi chyba chodziło o to, że w okolicach premiery W3 amerykańskie lewaki też miały ból dupy, że geralt, ciri i yen są białe i że to rasizm. Wtedy ich olano, dzisiaj takie osoby trzęsą mediami i jak nie grasz jak ci każą, to grę masz obsmarowaną z góry do dołu. Jak wspomniałem na discordzie, kotaku nawet wprost napisało że nie interesuje ich  pisanie o grach, tylko polityczny progresywny aktywizm.

Po pierwsze była to chyba jedna strona, ale mniejsza o to, po drugie to nie rozumiem co to ma wspólnego z Cyberpunkiem, który dzieje się w Kalifornii z przyszłości.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 17, 2019, 19:26:37 pm
Po pierwsze była to chyba jedna strona, ale mniejsza o to, po drugie to nie rozumiem co to ma wspólnego z Cyberpunkiem, który dzieje się w Kalifornii z przyszłości.
No że sytuacja podobna, i wtedy i teraz ktoś ma ból dupy o problem, który sam sobie uroił w swojej chorej głowie. Tylko wtedy była to jedna nawiedzona strona, nikt tego specjalnie nie podchwycił więc i CDP to olał, zaś teraz jest to jeden z największych portali, pozostałe już się czają by temat podchwycić bo obrona dżęderu jest obecnie w modzie, zaś CDP w obawie przed złym PR ulega takim zarzutom z dupy i zapowiada zmiany - i to właśnie przeszkadza atrionowi.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Czerwiec 17, 2019, 20:38:45 pm
Ok nawet nie słyszałem, że coś się stało teraz. Poczytałem coś i nie widzę, żeby CDP się pod czymś uginał. Wyjaśnili tylko, że ta kontrowersyjna reklama jest częścią świata gry i ma pokazywać jego niezbyt pozytywną stronę.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Czerwiec 18, 2019, 08:43:02 am
Dokładnie o to mi chodziło. Nie mam nic przeciwko takiemu czemuś, jeśli jest to w początkowym założeniu gry, ale nie zmiana "pod wpływem".
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 19, 2019, 18:51:58 pm
Lewaki zle sie wpasowali, bo autorem grafiki jest kobieta.
Natomiast autor C2077 też powiedział, że są walnieci Ci SJW. Cieszy się, że CDPR zmienilo Voodoo Boys z bialasow, na jamajczykow, a akcent maja on point.
I tak w ogole, to powinni wszyscy zamknac jape, bo on jest czarny, a nie Ci malkontenci. :D



Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 20, 2019, 11:39:53 am
MoG - ale biała, więc się nie liczy :P Tak jak można jeździć po yongyea i nie jest to rasizm, bo jest azjatą :P

Fenrir - dunno, nie czytałem do końca artu bo przewracam oczami jak słucham takie oskarżenia i zamykam kartę, tylko tłumaczyłem co atrion miał na myśli :P

Anyway RPS się nie poddaje, teraz mają problem że gang czarnych to the animals i to oczywisty rasizm :P
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 29, 2019, 17:20:53 pm
Bajdełej, skąd ubzduranie sobie (żeby nie było, moje też), że Thronebreaker to gog exclusive, skoro na steamie też jest i nawet data się zgadza...?

Już o porcie na PS4 nie wpsomnę...
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 29, 2019, 21:44:27 pm
bo był exem przez miesiąc, okazało się że jest za duży ból dupy o to plus się przeliczyli ile osób rzuci się na goga bo thronebreaker ma wiedzmina w nazwie. Tak wiec po miesiacu gra pojawila sie na steamie i innych platformach, a dalej juz udawano ze taki byl plan od początku
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Lipiec 12, 2019, 19:05:46 pm
http://www.youtube.com/watch?v=RUjOWX7feD4

tak jak w tytule vid - 1/3 pecetowych preorderów na cyberpunka jest robiona na gogu. Przyznam szczerze, że nie spodziewałem się aż tak dobrego wyniku. Kwestia jeszcze tylko tego, ile zamówień na grę to wersje pecetowe, ale tak czy siak, nie wiem czy którakolwiek inna gra miała tak korzystny stosunek dla goga.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Lipiec 13, 2019, 19:39:07 pm
No i ekstra. Ogólnie w internecie widzę o wiele więcej pozytywnych opinii o gogu. Więcej tytułów AAA na pewno im pomoże. I dobrze. DRM Free rządzi.

Wysłane z chińskiego tostera przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Lipiec 14, 2019, 22:42:04 pm
Podejrzewam że pomógł im timing oraz... epic. Z jednej strony modna zrobiła się dyskusja o tym które sklepy są lepsze i gog się w nich czasem przewijał, z drugiej akurat teraz ruszyły preordery na cyberpunka, więc to się nawzajem ciut nakręciło. Boję się tylko że to będzie jedynie chwilowy zryw, bo CDP ma strasznie niski output (jedna gra na cztery lata), zaś inni wydawcy mają swoje sklepy i ani myślą się dzielić, a już tym bardziej wydawać bez DRMu. Tytuły nordica czy paradoxu to jednak nisza, która zresztą jest zagospodarowana w większości przez steama (paradoxowi nie chce sie np robic achików na goga, zaś mody są obecnie mocno spięte z workshopem)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Merlin w Wrzesień 17, 2019, 12:18:19 pm
Jak tam? Czekacie jeszcze na tego CP? Ostatni gameplay zachwycil mnie tak średnio szczerze mowiac.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Listopad 25, 2019, 19:23:37 pm
http://www.youtube.com/watch?v=R-pDMiyptGU
inb4 "micro są złe, ale CDP nie dyma graczy więc na pewno dopłacanie za pierdoły będzie spoko, w końcu biorą tylko palec" :p
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Listopad 26, 2019, 12:49:47 pm
Pewnie to będą tylko skórki itp :D ;) Na pewno obiecają nic więcej nie dawać :D ;P ;)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Marzec 02, 2020, 19:54:39 pm
Świat się kończy, polskim dystrybutorem Cyberpunka i Wiedźmina została... Cenega. Zdaję sobie sprawę, że dystrybucja pudełek dziś i 20 lat temu to dwa różne światy, ale jest to jednak pewien upadek. Żeby największa firma w polsce i (ponoć) druga w europie zaraz za ubisoftem, która od dystrybucji przecież zaczynała, nie była sama w stanie wydać swoich tytułów...
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Marzec 02, 2020, 22:59:29 pm
CD Projekt i CD Projekt RED to już od jakiegoś czasu dwie zupełnie osobne firmy. Redzi jako deweloperzy to faktycznie druga firma w Europie, ale CD Projekt jako wydawca to chyba to nie najlepiej przędzie.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Marzec 03, 2020, 18:39:22 pm
akurat wydawniczy CD Projekt był zdaje się finansowo powiązany z CDPRed, podobnie jak powiązany jest on z GoGiem. To sklep CDP.pl jest osobną firmą, którą sprzedali merlinowi. Aczkolwiek mogę się mylić, bo kwestie właścicielskie są strasznie pogmatwane w tym wypadku, zapewne zresztą nie przez przypadek. Przykre to w każdym razie, bo cenega była zawsze tyleż odtwórczym co pazernym dystrybutorem i nie zasłużyła by to ona jako jedyna ostała się na naszym rynku.

Swoją drogą, było gdzieś napisane jakie inne studia wyprzedził CDP by zająć drugie miejsce? Bo tyle się przez ostatnie lata nazmieniało, że nawet nie jestem pewien czy niektóre do nie dawna europejskie firmy jeszcze się jako takie liczą (np. Nordic, który był norweskim funduszem który skupił aktywa amerykańskiego THQ gdy ten umarł, a teraz zdaje się znowu jest traktowany jak amerykańska firma)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 28, 2020, 11:57:06 am
Nowy trailer: the Gig, czyli swoisty prolog z tego co rozumiem, do Cyberpunka 2077.

http://www.youtube.com/watch?v=ixl31324UxE

I nowy gameplay, czy raczej fragmentyg gameplayu.

http://www.youtube.com/watch?v=khWxzj-buks

Ogólnie to nie skupiałem się na mechanice przy przyglądaniu się - walka jest i pewnie będzie "MEH", sterowanie pojazdem też. Ale klimacik moim zdaniem czuć. System dialogowy świetny. Fajny podział na "obiekty", jak na przykład w barze, gdzie możesz pogadać, albo walnąć shota i są to inne submenu. Widać "standardowe" (jak na dobre RPG) wykorzystywanie innych umiejętności niż "speech" i "barter" w dialogach, jak "mechanic".

Ogólnie podoba mi się, ale wolałbym zobaczyć jeszcze jak ktoś inny niż "dev" gra, pokaże elementy skradankowe, hakowanie czy też przechodzenie "wrogich" poziomów inaczej niż brute force. Ale brute force w sumie też.

Ale w melee, bo pewnie będę grał na konsoli...
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 28, 2020, 13:22:15 pm
ktoś kiedyś mówił, chyba a propos deus exa, że do trailerów trafia walka, bo łatwiej ją pokazać niż długie sekcje czajenia się na strażnika. Ale ta, reszta klimatu wydaje się ok

Ale z innej beczki, Netflix zapowiedział również Cyberpunkowe anime. Niby nic, bo ostatnio każdy i jego pies ma co najmniej tie-in komiks, ale o dziwo mają za nim stanąć dość mocne nazwiska - Hiroyuki Imaishi (Gurren Lagann, Kill la Kill), Hiromi Wakabayashi (Kill la Kill) oraz... Akira Yamaoka (tak, ten od Silent Hill).
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 28, 2020, 13:52:48 pm
http://www.youtube.com/watch?v=e-DwoCkpBFA

Minuta stealthu i ficzerów, minuta walki. Perfectly balanced.

Nie ma natomiast dialogów, ale co tam. Szkoda, że nie zrobili właśnie podobnego trailera/gameplaya.

A na Human Revolution mogliby się wzorować.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Czerwiec 29, 2020, 21:47:49 pm
a, my bad, faktycznie przy deusie nie chodziło o skradanie, tylko brak dialogów w trailerach, przez co ludzie sie bali ze będą głównie cutscenki bez wyboru opcji. Aczkolwiek CP ma tyle trailerów, ze taki ze skradaniem sie chyba znajdzie :P

A co do tego dłuższego gameplayu, bo wcześniej obejrzałem tylko ten krótki trailer - yup, miasto oddali całkiem ładnie. Nie obraziłbym się, jakby poruszało się po nim nieco więcej NPCów by wyglądało nieco żywiej (przypomina mi nieco nocne kluby z KOTORa gdzie wszyscy siedzą lub stoją :p), ale ten retroklimat filmów z lat 80 ma na pewno. Mam tylko nadzieję, że większa część akcji będzie się toczyła jednak w nocy, bo dzień w cyberpunkowym świecie niby jest czymś normalnym, ale jakoś nie ma on dla mnie takiego klimatu.

Sterowanie pojazdem wydaje mi się akurat ok, do takiej gry wystarczy jak będzie na poziomie GTA Vice City. Nie śledzę newsów więc nie wiem czy to ma być otwarty świat z pojazdami, ale to raczej wyglądało na liniowe sekcje "przejedź tą drogą z punktu A do B nie zjeżdżając z drogi". Jeśli to ma być tylko odskocznia na czas pojedynczych misji, to imho wystarczy.

Dla odmiany nie podoba mi się system dialogowy. Aż tak jak ty nie analizowałem, ale chyba każdy dialog miał najwyżej dwie opcje dialogowe (poza sceną w barze, gdy mogłeś wybrać więcej toastów). Co gorsza, dotyczy to również dialogów, gdzie możesz użyć skilla lub przedmiotu, tak więc cały twój "wybór" to albo sukces (bo masz odpowiedni skill/przedmiot) albo fail. Szczerze, jak na grę już teraz ogłoszoną "bestest rpg evah" wyglądało to w chuj biednie. Jedyny plus, to że chociaż te dwie opcje mają osobne animacje i widzisz efekty swoich decyzji na ekranie.

A, i nie jestem fanem głosu głównego bohatera. Taki bucowaty, zachrypnięty edgelord mający ze wszystkimi o wszystko problem, jakby cały czas na siłę chciał cosplayować geralta. Domyślam się, czemu to zrobili, ale ilekroć go słyszę mam ochotę mu wyjebać.

Generalnie mam nadzieję, że to tylko początkowe etapy i później gra się robi bardziej otwarta, ale to jak mówisz, musielibyśmy mieć jakiś "niezależny gameplay" od kogoś kto po prostu dostał grę na parę godzin do łapy.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Czerwiec 29, 2020, 23:06:07 pm
Brak NPCów jest trochę martwiący - nawet jeżeli mieliby robić jako tło, to musi być ten sztuczny tłok. Dla klimatu. Niby na innych trailerach były większe tłumy. Może chodziło o stabilność, bo podobno na demie dla "dziennikarzy" też było mało postaci pobocznych, ale za to gra śmigała na GT 2080 w 60 FPSach z Ray Tracingiem. Ma być cykl dzień-noc, gdzie 1h czasu rzeczywistego to 8h w grze. Można też "time-skipować" poprzez sen/medytacje, cholera wie co tam wymyślą. Cyberpunkowy genre to raczej kojarzony z nocą gatunek, z resztą samo miasto nazywa się "Night City", aczkolwiek Mirror's Edge miał zapędy cyberpunkowe w dzień, więc może coś będzie z tego. Efekt upalnego lata w mieście może być ciekawy.

Co do pojazdów, to widoczny gameplay z "pustyni" pochodzi z origin story "Nomad" (jest jeszcze Street kid i Corporate), gdzie musimy coś przeszmuglować do miasta. Myślę, że taki lekko sztuczny system prowadzenia w mieście pasuje do cyberpunkowego stylu, gdzie wszystko jest takie "płynne". Ale chętnie bym badlandsowe napieprzanie a'la Mad Max też zobaczył.

Faktycznie, jest trochę mało opcji dialogowych. Pytanie tylko, czy będą przez to miały większe znaczenie. Ogrywałem ostatnio KOTORa 2 i powiem Ci, że większość opcji dialogowych jest tam dla picu niestety. Bardziej to jest "roleplejowanie co byś powiedział", niż to co twórcy mają na myśli. Ostatecznie są dwa/trzy wyjścia, mimo, że opcji dialogowych jest 6-7. Inna sprawa, że cały ten 20 minutowy gameplay pochodzi z prologu (czyli tego The Gig na początku). Biorąc pod uwagę, że najczęściej takie rzeczy są mocno pilotowane - i tak nieźle. Demo dla dziennikarzy też podobno pochodzi z pierwszych godzin gry. Poczekajmy na resztę materiału.

Głosów będzie do wyboru. Możesz nawet zrobić napakowanego typa z głosem kobiety z obrzezanym lub nieobrzezanym kutongiem. I cyckami. Tak, takie rzeczy będą do ogarnięcia w Cyberpunku. Po co? Cholera wie, ale zastanawiam się, czy rozmiar będzie miał znaczenie.

Na koniec - czekam na następne odcinki Night City Wire. No i filmik z dema dla dziennikarzy, bo to trochę niepoważne, że tylko oni dostają to do zobaczenia. Z resztą nie pierwszy raz. Jak dla firmy, która robi "dla graczy" - not cool. Zwłaszcza, że takie IGNy czy Gamespoty tracą na wiarygodności. Taki Angry Joe czy YongYea nie dostali zaproszenia. Not cool.



Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Lipiec 01, 2020, 18:39:19 pm
Cytuj
Brak NPCów jest trochę martwiący - nawet jeżeli mieliby robić jako tło, to musi być ten sztuczny tłok. Dla klimatu. Niby na innych trailerach były większe tłumy. Może chodziło o stabilność, bo podobno na demie dla "dziennikarzy" też było mało postaci pobocznych, ale za to gra śmigała na GT 2080 w 60 FPSach z Ray Tracingiem.
Yup, dokładnie o to mi chodzi - jak na miasto, którego życie (teoretycznie) toczy się głównie nocą, jest ono wręcz martwe. Możesz mieć rację, że usunęli ich, by było stabilniej i z większym FPS, ale jeśli na cztery miechy przed premierą nie są w stanie ich wcisnąć do wyreżyserowanej prezentacji "gameplayu" odpalanej na najmocniejszym pececie w firmie, to parę osób może się po premierze mocno rozczarować.


Cytuj
Ma być cykl dzień-noc, gdzie 1h czasu rzeczywistego to 8h w grze. Można też "time-skipować" poprzez sen/medytacje, cholera wie co tam wymyślą. Cyberpunkowy genre to raczej kojarzony z nocą gatunek, z resztą samo miasto nazywa się "Night City", aczkolwiek Mirror's Edge miał zapędy cyberpunkowe w dzień, więc może coś będzie z tego. Efekt upalnego lata w mieście może być ciekawy.
Bym się raczej zdziwił, jakby tej opcji time-skipu nie było :P To raczej była taka ogólna uwaga, że tego cyberpunkowego klimatu się aż tak nie "czuje", gdy akcja toczy się w dzień, bo cyberpunk i noc to wręcz synonimy. To trochę jakby połowa akcji Bloodlines 2 miałby toczyć się w połowie dnia, albo ktoś swworzyłby uniwersum fantasy gdzie orkowie sa superinteligentną i szanowaną rasą pacyfistów, zaś elfy barbarzyńskimi półgłówkami. Niby mozna i może być ciekawe, ale -przynajmniej na pierwszy rzut oka- niespecjalnie przekonuje.


Cytuj
Co do pojazdów, to widoczny gameplay z "pustyni" pochodzi z origin story "Nomad" (jest jeszcze Street kid i Corporate), gdzie musimy coś przeszmuglować do miasta. Myślę, że taki lekko sztuczny system prowadzenia w mieście pasuje do cyberpunkowego stylu, gdzie wszystko jest takie "płynne". Ale chętnie bym badlandsowe napieprzanie a'la Mad Max też zobaczył.
Szczerze, to chyba nawet bym nie chciał by samochody w CP śmigały dookoła jak w GTA. Tzn z jednej niby byłoby fajnie, ale z drugiej to kolejne obciążenie dla proca oraz konieczność stworzenia wielkich przestrzeni by było gdzie jeździć, którą następnie trzeba by czymś zapełnić by nie wydawała się pusta. A jeśli cos mnie straszliwe męczy i wnerwia w grach z ostatnich 10 lat, to własnie wielkie puste przestrzenie zrobione for shit and giggles, które następnie zapełnia się gównozadaniami w stylu "wejdź na maszt, znajdź 100 flag" powtarzanymi sto dwadzieścia razy.
Cytuj
Faktycznie, jest trochę mało opcji dialogowych. Pytanie tylko, czy będą przez to miały większe znaczenie. Ogrywałem ostatnio KOTORa 2 i powiem Ci, że większość opcji dialogowych jest tam dla picu niestety. Bardziej to jest "roleplejowanie co byś powiedział", niż to co twórcy mają na myśli. Ostatecznie są dwa/trzy wyjścia, mimo, że opcji dialogowych jest 6-7. Inna sprawa, że cały ten 20 minutowy gameplay pochodzi z prologu (czyli tego The Gig na początku). Biorąc pod uwagę, że najczęściej takie rzeczy są mocno pilotowane - i tak nieźle. Demo dla dziennikarzy też podobno pochodzi z pierwszych godzin gry. Poczekajmy na resztę materiału.
Racja, że wiele opcji dialogowych prowadzi często do raptem 2-3 rozwiązań, ale czy w cRPGu nie chodzi własnie o to, by móc odegrać swoją postać? Dla mnie to właśnie jest geniusz scenariusza KOTORa 2, że z jednej podczas rozmowy pozwala mi reagować na kilka sposobów, ale z drugiej ona naturalnie zmierza do tych dwóch-trzech rozwiązań i nie czujesz jakby gra cię przy tym ograniczała (Alpha Protocol robił to jeszcze lepiej). KOTOR2 zresztą bawił się dialogami na wiele sposobów, np. gdy pytano cię "co wiesz o ojcu handmaiden" mogłes udzielić pięciu odpowiedzi - każda z nich prowadziła wprawdzie do identycznego rozwiązania, ale celem tego pytania było przede wszystkim pokazanie ci tych pięciu opcji odpowiedzi, bo dzięki nim w kilku punktach dowiadywałeś się sporo szczegółów o jego życiu i statusie w republice. W systemie a'la Cyberpunk na takie pytanie możesz co najwyżej odpowiedzieć długim exposition dumpem, który będzie jedynie udawał dialog.
Poza tym, masz też gry takie jak Fallout 1/2/New Vegas, gdzie też masz sporo opcji i raptem dwa-trzy finalne rozwiązania, ale własnie dzięki temu, że możesz wykazać się albo talentem do mechaniki i naprawić sam, albo tylko pomóc mechanikowi, albo go zagadać by się wziął do roboty, albo shackować komputer samochodu, albo po prostu pier****ąć w samochód na tyle mocno, że sam odpali, masz wrażenie że opcji jest więcej i mają większe znaczenie, niż jest w rzeczywistości :P

No ale zobaczymy jak to będzie dalej, skoro to tylko prolog. Podejrzewam jednak, że wiem co może być winne ograniczeniom, a są to...
Cytuj
Głosów będzie do wyboru. Możesz nawet zrobić napakowanego typa z głosem kobiety z obrzezanym lub nieobrzezanym kutongiem. I cyckami. Tak, takie rzeczy będą do ogarnięcia w Cyberpunku. Po co? Cholera wie, ale zastanawiam się, czy rozmiar będzie miał znaczenie.
...nagrane kwestie dialogowe naszej postaci. THANK GOD że można wybrać inny głos, bo domyślny męczył mnie straszliwe. Boję się tylko, ze jesli faktycznie zalezało im by każdy dialog był nagrany, do tego w wersji z kilkoma różnymi głosami i z unikalną animacją, to zwyczajnie na czymś trzeba było oszczędzić i dlatego mamy tylko po dwie opcje do wyboru w każdej rozmowie.
Albo to też po prostu znak czasów i mniej im zalezy na good ol' RPG, a bardziej na cinematic experience a'la Mass Effect, gdzie niby masz wolność tworzenia i odpowiedzi, ale z drugiej gra usilnie narzuca ci swój kierunek. Dla wielu to pewno żaden problem, ale ja osobiście wolę gdy moja gra ALBO wprost narzuca mi bohatera i prezentuje jego historię, której jestem tylko widzem (vide większość jRPGów, jak genialny Xenoblade), ALBO daje mi dowolność w tym kim była moja postać, kim jest teraz, jakie są jej poglądy i jak wytrzymują one zderzenie z wydarzeniami na ekranie. Współczesne RPGi które starają się być "gdzieś pomiędzy" często wyglądają przez to sztucznie - tak jak lubię pierwszego Wiedźmina, tak dostępne wybory zawsze wydawały mi się głupie, bo prawdziwy Geralt nigdy nie dołączyłby do rasistów z Zakonu (a i do wspierania elfich terrorystów byłoby mu daleko, nawet jesli samym nieludziom współczuł i częściowo z nimi utożsamiał).
No nic, obym się mylił i na dłuższych gameplayach opcji było więcej, a nasz bohater przestał być wiecznie obrażonym o wszystko pacanem.

co do wyboru modelu swojego penisa - dla mnie to już jest przerost formy nad treścią, byle (jeszcze) więcej mówiono o grze. Generalnie marnowanie czasu i zasobów, które można było poświęcić na coś zdecydowanie bardziej pilnego, np. więcej postaci i animacji dla bywalców klubów, by "nocne zycie" nie wyglądało w nich jak impreza informatyków.

Cytuj
Na koniec - czekam na następne odcinki Night City Wire. No i filmik z dema dla dziennikarzy, bo to trochę niepoważne, że tylko oni dostają to do zobaczenia. Z resztą nie pierwszy raz. Jak dla firmy, która robi "dla graczy" - not cool. Zwłaszcza, że takie IGNy czy Gamespoty tracą na wiarygodności. Taki Angry Joe czy YongYea nie dostali zaproszenia. Not cool.
No wiesz, trza ich jakoś udobruchać przed wysłaniem kopii do recenzji, do tego kontakty z redakcjami mogą być przedmiotem róznych NDA oraz umów reklamowych :P Ale to też pewnie element strategii, najpierw jakis tekst na wyłącznośc, potem wąskie grono redakcji, potem szersze, potem moze youtuberzy, tak, by o grze się ciągle mówiło.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Lipiec 01, 2020, 20:34:14 pm
http://www.youtube.com/watch?v=AN1RJF55NXI

ale te "odrzucone" kawałki są całkiem spoko
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Grudzień 08, 2020, 11:00:46 am
Jak mozna sie bylo spodziewać Cyberpunk to dobra gra, ale z ilością bugow rywalizujaca z produkcjami Bethesdy. Akcje CDPR w dol polecialy. Metacritic 91/100. Zobaczymy co powiedza gracze.

Inna sprawa, ze troche moim zdaniem rozdmuchali PR Redzi. Puzle? Ksiazki? Koszulki? Troche ich to zgubilo.

I tak nie mialem zamiaru grac na premierze. Pewnie zgarne kiedys kompletna edycję/directors cut z patchami, tweakami i dodatkami. Ale jestem pewnie w mniejszości. Oh well.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 08, 2020, 21:06:53 pm
akurat akcje lecące na ryj to nic dziwnego - inwestorzy zawsze realizują zyski (czyt. wyprzedają posiadane akcje) w dniu premiery gry, bo hype większy już nie będzie, a z dywidendą może być potem różnie. To nie ma nic wspólnego z jakością gry lub jej brakiem - ot, zwykła giełdowa spekulacja, to samo działo się przy premierze Wiedźmina 3.

Recenzjami to już bym w ogóle się nie przejmował, bo z jednej masz pojebanych dziennikarzy dla których największym problemem jest zbyt duża ilość cycków i zbyt mała ilość transów, zaś z drugiej równie pojebanych fanbojów którzy odpalą grę w 1080p w 15FPS, ale i tak będą ci pierdolić, że w lepszą grę nie grali. Możesz narzekać na ten PR, ale bez pompowania balonika nie byłoby teraz takich emocji i ocen, tak więc dobrze wiedzieli co robią (podobnie jak jeszcze niedawno z bethesdą, każde inne studio za bugi sypiące progres fabuły dostałoby max 6/10, a nie taśmowe dziewiątki i dziesiątki). Niestety, ale na w miarę sprawiedliwe recki trzeba będzie poczekać minimum z pół roku, jak emocje trochę opadną.
Aczkolwiek podejrzewam, ze hype jest tak absurdalny, że jak zwykle wszyscy zdanie mają wyrobione już przed premierą i te oceny nie są już nikomu do niczego potrzebne, bo kto miał, ten grę już dawno zamówił.

Sam też raczej poczekam, bo ani komp nie uciągnie, ani nie widzę sensu grania w "niekompletny" tytuł (bo umówmy się, patche i DLC są wręcz pewne), zaś gry na PC tanieją dziś absurdalnie szybko, ale chętnie poczytam wasze wrażenia
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 14, 2020, 19:01:43 pm
Ok, takiego cyrku to się nie spodziewałem. Ktoś tutaj w ogóle grał już w tego cyberpunka? Rzeczywiście jest tak źle? Bo jak tak się czyta doniesienia prasowe, to CDP mogłoby własnie napisać książkę "jak zrujnować całą karierę w 10 sekund".

Cała lista brakujących ficzerów? jest
miliony bugów, błędów i glitchy? są
niemal niegrywalne wersje konsolowe? są
kłamliwy marketing ukrywający, że te wersje konsolowe są niegrywalne? Również jest
wisienka na torcie w postaci oświadczenia "przepraszamy że nie byliśmy szczerzy że wersja konsolowa jest niegrywalna, obiecujemy ją naprawić, ale jeśli chcecie, możecie zwrócić grę" (choć wystarczyło po prostu nie kłamać, a nie wysłać ludziom te preordery a następnie liczyć, że nie skorzystają z oferty, która w dodatku obowiązuje jedynie przez tydzień) - też jest!
Review bombing? jest

Aż trudno uwierzyć że ktoś w CDP uznał, że załapanie się z premierą na święta jest warte takiej PRowej katastrofy.

Chociaż z drugiej jak czyta się, że w sumiewyszło na moje i gra sprzedała się w 8 mln egzemplarzy zanim w ogóle pojawiły się pierwsze recki, to jakoś mi tych kupujących ludzi nie żal. Wielokrotnie przekładana premiera oraz problemy przy poprzednich projektach powinny chyba zapalić kilka lampek ostrzegawczych. No ale jak ktoś zostaje wojującym fanbojem firmy po raptem jednej grze (wiedźminie 3, bo o dwójce i jedynce mało kto na zachodzie słyszał) to sam się  prosi o wydymanie.

Inna sprawa, że jednak spodziewałem się, że nawet jeśli problemy będą, to strawne i gra pojedzie na hajpie, tak jak przez długi czas robiła to bethesda. Póki co jest zaś drama na poziomie fallouta 76.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Grudzień 15, 2020, 14:25:22 pm
Wrzucam za Senta, bo tak mozna podsumować Jego post.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201215/4e50b194a8df73f07563a5d433e61e24.gif)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Grudzień 15, 2020, 15:05:47 pm
A mnie to tam wiecie koło czego lata. Grę kupię pewnie na kolejne święta, jak już będzie załatana porządnie i wszystkie techniczne aspekty W WIĘKSZOŚCI będą naprawione.

Co do fabuły, klimaty i świata gry, to raczej nie mam żadnych obaw, bo tutaj słyszałem póki co tylko pochlebne opinie.

Na razie niech się bawią w testerów wszyscy Ci, co to sraczki dostają, jak nie zamówią pre-ordera.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Grudzień 15, 2020, 19:21:52 pm
Bez przesady mog, jak mówiłem, obstawiałem raczej dobrą/bardzo dobrą grę z paroma problemami :P (i toksyczną bazą fanbojów, która zniechęci mnie do grania w ten tytuł na najbliższe 10 lat).

Tymczasem zaś  nie ma dnia, by CP nie trafiał na czołówki newsów ze wszystkich złych powodów (news z dzisiaj - ludzie pracujący nad CP nie dostawali pieniędzy za nadgodziny. Umowa zakładała, że co jakiś czas będą dostawać tokeny, które będą mogli wymienić na premię pieniężną, ale ta zostanie wypłacona jedynie, jeśli gra osiągnie odpowiedni wynik na metacritic. Komuś chybaza bardzo wkręcił się ten korporacyjno-cyberpunkowy klimat)

Na razie niech się bawią w testerów wszyscy Ci, co to sraczki dostają, jak nie zamówią pre-ordera.

okazuje się, ze jest ich całkiem sporo, bo jedyną większą premierą w tym roku* była tylko fifa :P Co na marginesie robi wrażenie.

*oczywiście o ile się nie przesłyszałem i nie chodziło o sam "holiday season", bo chociażby Animal Crossing też wykręcał kosmiczne liczby.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Master of Gorzała w Maj 19, 2021, 13:54:23 pm


A mnie to tam wiecie koło czego lata. Grę kupię pewnie na kolejne święta, jak już będzie załatana porządnie i wszystkie techniczne aspekty W WIĘKSZOŚCI będą naprawione.
<Wbijam szpile> Moze być ciężko z tym, bo jak na razie to idzie im to łatanie kiepsko.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Maj 25, 2021, 22:15:39 pm
No za specjalnie to nie jest, fakt. Chyba zostanę przy ESO. Mam tyle czasu na granie, co kot napłakał póki co, a po drodze jeszcze chciałem ogarnąć Spellforce: Fallen Order, że na Cyberpunka chyba nie starczy czasu. Zwłaszcza, jak się tak ociągają z łataniem :)
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Maj 26, 2021, 07:03:55 am
spoko, jak puścisz dzieciaka do szkoły to trochę czasu się odzyska :P

Ale ciekawe w którą ten CP dalej pójdzie, bo strasznie cicho wokół niego sięzrobiło, wliczając w to twórców.  Pytanie czy dlatego, że wszyscy wolą już o tej grze zapomnieć i nie widzą sensu (również finansowego) babrania się z tym dalej, czy może jednak dłubią nad jakąś sporą łatką, która zrobi coś więcej niż pudrowanie syfa.
Tytuł: Odp: Cyberpunk 2077
Wiadomość wysłana przez: Maniaks w Maj 26, 2021, 11:18:14 am
No właśnie dokładnie o tym samym pomyślałem wczoraj, jak o Cyberpunku tutaj wspomnieliście. Sam jestem ciekaw i raczje skłaniam się tutaj na ciszy przed burzą, bo w tym drugim przypadku to by był trochę taki PR-owy strzał w kolano.