ale szczerze mówiąc za bardziej produktywny sposob spędzenia czasu uwazam zrobienie sobie pizzy na obiad niż takie walenie grochem o ścianę
O kurwa, kisne xD
PS> dodajcie lepiej tą kappe na forum.
Z innej beczki.
Lapek znowu mi się zjebał, zgłosiłem to do supportu, wszystko świetnie, przyjęli, dostałem list przewozowy w środę na mój adres domy, a że byłem w Łodzi i wszystko miałem w domu to trochę problem.
W czwartek kurier dzwoni, że po paczkę, ja mu mówię, że w piątek niech przyjedzie, bo nie mogłem być w czwartek w domu, on że spoko. Wracam do domku w czwartek po zajęciach, urywam się z piątkowych, pakuje tego jabanego lapka etc. Dziś czekam na kuriera, krzatam się po domu, pomagam ojcu, patrze 15 jest, a go nie ma. Dzwonie do niego i uwaga najlepsze:
KURWA ZAPOMNIAŁ
Myślał, że złoże nowe zlecenie, no taa, bo JA SKŁADEM JEBANE ZLECENIE i w cale nie widnieje w regulaminie pkt.
"Kurier po odbiór sprzętu zjawi się w przeciągu 3 dni roboczych i podejmie 3 próby odbioru przesyłki."
No kurwa, cudnie, mówi mi, że on już w bazie, że dziś nie da rady, że kurwa przeprasza, że kurwa przejeżdżał koło mojego domu, że KURWA ZAPOMNIAŁ O ODBIORZE, że mogę mu przywieźć do Skierniewic paczkę, albo się na poniedziałek umówić. NO KURWA ZAJEBIŚCIE.
Kolejna rzecz
Kończy mi się gwarancja, lapek leci 3 KURWA RAZ do serwisu, gadałem z support, czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji zer względu na awaryjność czy wymiany na nowy model, oni, że nie bardzo. Pytanie do was, co robić? Truć im dupę do skutku? Poczekać co powie serwis?