Jak mówiłem, nie zajmuje się tym, ale przez te półtora roku w branży zrozumiałem chociaż tyle, że sprzedaż gry to bardzo dziwny i skomplikowany proces. Szczególnie, że branżowym standardem jest zasada, że wypromowanie gry kosztuje więcej niż jej zrobienie.
czemu nie jestem zdziwiony? ;p
Jeśli zrobimy to dobrze, to nie zauważą różnicy.
miałem raczej na myśli fakt, że pewno woleliby mieć to poprawione bezpośrednio w HW, a nie w jakimś mitycznym przyszłym projekcie
Aha, czyli doszedłeś już do setupa? Wpadłeś na to, że można używać subdue więcej niż raz? Bo sporo ludzi ma z tym problem niestety.
tia, nawet gra to sugerowała. Wprawdzie nie do końca zczaiłem czy subdue jest jakoś limitowany, ale i tak nie miałem czego dać jednej postaci, to równie dobrze mogłem spamowac subdue.
..inna sprawa, że chyba niepotrzebnie, bo i tak wszyscy mieli wyjebane na moje bieganie po tej hacjendzie
Trafienia są oparte na Szczęściu: Za każdym razem kiedy ktoś cię nie trafia, twoje Szczęście spada, kiedy jesteś trafiony wzrasta. Żeby kogoś trafić, twoja szansa na trafienie musi być większa niż jego Szczęście. Dlatego da się przewidzieć, które strzały trafią, a które nie.
w dużym skrócie opiera się to na dwóch paskach HP. Za mało grałem by się wypowiadać (na razie wciągnęły mnie poki i ogladanie DB), ale wydaje się... działać. Tzn ani to nie przeszkadza, ani jakoś nie odmienia mojego spojrzenia na paski zdrowia.