muad - niestety animacje są drogie, dlatego patent ten pojawił się tylko w gothicu. Wtedy to jeszcze przeszło, bo to era ragdolla była, ale dzisiaj koszty tego są niebotyczne.
Lifu - a wiesz, że też mnie to zastanawiało?
na pewno na tę chwilę jest to mocne combo, ale tweaki w balansie dodaje się pod koniec, tak więc do 2017 mają czas by warhammerowy miecz łańcuchowy nie stał się nowym muszkietem. To co do tej pory widziałem z nóg mnie może nie zwaliło, ale wygląda na fajną grę w piraniowych klimatach, byleby tylko nie było powtórki z risenów gdzie nowe ficzery pojawiały się kosztem starych (jak np. niemal całkowita rezygnacja z różnych zachowań NPCów w zależności od pory dnia W R2, mimo że ten detal był w zasadzie symbolem studia)
Dollan - jak juz to bardziej bym się martwił, że będzie wyglądał jak Far Cry 2 - 40 km^2 terenu, tylko co z tego, jak 75% jego powierzchni stanowią nieprzekraczalne góry i wzniesienia, zostawiając ci jedynie ciasne tunele do poruszania się ;p
I hejtów na pustynię też nie rozumiem, imho zagęszczenie życia było odpowiednie, jeśli nie wręcz przegięte w drugą stronę
W końcu to też nie tak że cała gra była pusta (lub sztucznie zapelniona "zadaniami" typu "zbierz wszystkie flagi" a'la AC), nordmar oraz myrtana wyglądąły pod tym wzgledem inaczej
Poza tym pamiętając jak wyglądał balans i zadania w tej grze (czy raczej powtarzalność i brak prawdziwego systemu frakcji a'la F:NV, który trzymałby to wszystko w kupie) może to i lepiej, że Varrant dawał odsapnąć, niestety.