To jest regulamin naszego forum. Nie będzie zbyt długi, bo chodzi o zbiór ogólnych zasad, a nie rozważenie każdego możliwego przypadku – zresztą, takich potem nikt nie czyta. Ten regulamin opiera się głównie na zasadzie „traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany”(nie dotyczy to fanów BDSM i tym podobnych), więc nie powinien być trudny do zrozumienia.
Zasady ogólne:
- Przestrzegaj regulaminów wewnętrznych działów i tematów.
- Staraj się zachowywać merytoryczny tok dyskusji.
- Nie obrażaj innych użytkowników.
- Podważenie czyjejś opinii to nie obraza.
- Nie pisz dwóch postów pod rząd (chyba, że regulamin tematu na to pozwala).
- Nie umieszczaj treści niezgodnych z prawem Rzeczpospolitej Polskiej lub krajów, które mają z Polską podpisaną umowę ekstradycyjną.
- Nie umieszczaj reklam innych stron bez zgody administracji.
- W sprawach organizacyjnych Świętego Przymierza, decydujący głos mają Kapituły.
- W pozostałych sprawach dotyczących funkcjonowania forum, decydujący głos ma administracja.
- Jeśli nie ma, patrz punkt 8.
Profile użytkowników:- Nie można posiadać kilku kont jednocześnie. W przypadku potwierdzenia, że osoba korzysta z wielu kont, wszystkie jej konta zostaną zbanowane.
- Profil użytkownika nie powinien naruszać najbardziej podstawowych zasad kultury osobistej oraz nie łamać zasad ogólnych forum.
- Avatary uploadowane na serwer forum nie powinny być cięższe niż 100kB.
- Avatary umieszczane na zewnętrznych hostingach nie powinny być cięższe niż 500kB.
- Grafiki wykorzystane w sygnaturze nie mogą przekraczać 1MB.
- Wpisy w sygnaturach świadczące o przynależności do Świętego Przymierza mogą nosić tylko członkowie ŚP.
Shoutbox:- Na shoutboxie można pisać dwa posty pod rząd, ale nie więcej.