Autor Wątek: Gothic  (Przeczytany 95481 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpień 09, 2015, 12:26:43 pm »
Dobre mody do g2nk rozszerzające fabułę.. hymm..
Nie ma takich. :D
Są tylko gówna pokroju returninga. ;)
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

Master of Gorzała

  • Wiadomości: 3100
  • Lewacki głos na Twoim forum
Odp: Gothic
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 09, 2015, 12:34:46 pm »
Jedynie total konwersje jak Podróżnik są dobre do G2NK.

Notabene Mroczne Tajemnice też ssały.

Ogólnie 90% modów do Gothica cierpi z powodu syndromu niedojebanego ruska, bo za mało musiał farmić w Goticzku z dywanem na ścianie.

Co do modów DX11 - a masz w ogóle karte obsługującą DX11? Poza tym z DX11 ludziska używają moda L'hiver. Byłby fajny, gdyby tylko zmieniał grafike, ale bawi się też w balans, co jest bez sensu.
Front Zniewolenia Elfiego Ścierwa
Podziemie - Demo Paladyn
Sent ver 0.73 official beta

Klimek

  • Wiadomości: 275
Odp: Gothic
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpień 09, 2015, 18:02:40 pm »
Mroczne Tajemnice były bardzo spoko, 3 razy je przeszedłem.

Mam kartę obsługującą DX11 :P

A co z Global Modem?
Czy nie odczuwasz pragnienia wolności każdego dnia? Nie czujesz, jak z każdą godziną pragnienie to staje się silniejsze? Pozwól mu pokierować twoim duchem! Czy wiesz, co robisz, próbując zagłuszyć w sobie ten głos? Wyrzekasz się swojej duszy, wyrzekasz się samego siebie! Nie pozwól, by strach tobą kierował. Uwolnij się! Przejrzyj na oczy! Śniący zbudzi się pewnego dnia, wyzwoli swoich poddanych i strąci niewiernych w najczarniejsze czeluści piekieł! Znikną z tego świata jak nieczystości spłukane przez deszcz. Będą błagać o litość, ale wtedy będzie już dla nich za późno. Wtedy zapłacą cenę. Zapłacą ją własną krwią... i własnym życiem!

Legion

  • Redaktor
  • Wiadomości: 1666
  • make war, not love
Odp: Gothic
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpień 09, 2015, 18:04:32 pm »
returning to gówno, ale global to gówno^3
Dominium - Arcymag Ognia

Wiedźmiński Gladiator
Cytat: Nederland
Chyba was pojebało.

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpień 09, 2015, 20:15:37 pm »
MT do G1 to crap :P

A tak serio to nie polecam żadnych, bo często wprowadzają rzeczy nielogiczne (np. nowe lokacje).

A ten DX11 to chyba dopiero beta czy coś.

Maniaks

  • Wiadomości: 1208
Odp: Gothic
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 01, 2015, 17:04:27 pm »
Wiadomo coś na temat Community Story Project do Gothica 3? Zaglądałem na stronę i jakieś aktualizacje są z tego roku, ale z moim angielskim to tak średnio :D
Podziemie - Akolita

Dobry Mudżyn! Z Afrika!
 

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 01, 2015, 17:06:52 pm »
sam co jakiś czas wchodzę bo mam w zakladkach, ale nic konkretnego.

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 01, 2015, 18:12:39 pm »
To projekt niemców wieć po niemiecku powinno byc wiecej. :P

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 01, 2015, 18:43:17 pm »
nah, jest tyle samo. Generalnie obszerna relacja pod tym linkiem http://www.g3csp.de/how-is-it-this-csp/?lang=en
 
tl;dr niby pracują nadal, ale jak dali do testów, to zeszłoroczny build ponieważ reasons. Tak czy srak nawet w tamtym buildzie było 216 nowych questów

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 01, 2015, 19:27:30 pm »
Chyba najgorsze jest to, że będą na siłę łączyć wątkami G3 z ZB...

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 01, 2015, 20:24:26 pm »
srsly?

bo się nie wczytywałem, ale to skreśla moje zainteresowanie tym projektem. ZB i arcanii nie było, nawet jeśli ZB miałociekawy punkt wyjścia dla historii

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 01, 2015, 21:49:58 pm »
No na północy mają być niewolnicy budujący mur na drodze do Nordmaru : /

Sentenza

  • Administracja
  • Wiadomości: 6306
  • demigod
Odp: Gothic
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 01, 2015, 22:19:58 pm »
afaik nie ma to sensu, ale jebac :F mur na pustynię też budują? :F

Wielki Czarny Mistrz Podziemia
Znawca Podziemi * Strateg Podziemia * Generał Podziemia * usw.
Nowy, lepszy MoG ver. 2.01b

Non nobis Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam!

MuadDib

  • Wiadomości: 1159
Odp: Gothic
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 02, 2015, 00:34:45 am »
A może to był Varant... w ZB do Nordmaru drogę blokował mur czy zasypanie skałami i kamieniami? To nie jest pytanie retoryczne xD

xeroloth

  • Wiadomości: 1297
  • Mistrz
Odp: Gothic
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 02, 2015, 08:56:03 am »
za gothic wiki...
Cytuj
w Gothic 3 Zmierzch Bogów drogę do Nordmaru przez przełęcz w Faring blokuje duży kamień, lecz można go przeskoczyć i tam wejść, a drogę przez drugą przełęcz niedaleko Silden blokuje niewidzialna ściana.

Najlepszy Gladiator ŚP * Mistrz Gladiatorów ŚP
Kronikarz Podziemia * Kowal Podziemia