Tak jest. Najwidoczniej nie było to od razu jasne, ale tego let's playa polecam osobom, które już przeszły grę. Cały ten temat jest spoilerem dotyczącym gry, więc jeśli ktoś nadal jej nie ukończył a czyta te słowa, niech lepiej weźmie się za nadrabianie zaległości! A po dogłębnej eksploracji obejrzy tego LP, by zobaczyć, co przegapił. Sam biegałem z dupokanapką po każdym poziomie, przeczesując je czterokrotnie, a przegapiłem parę rzeczy.
Między innymi to, że wzmocnienia podskórne i klatki piersiowej, mające odpowiednio dwa i trzy sloty, akceptują w tych slotach dowolne augmentacje dopóty, dopóki się one nie dublują. Przyjąłem, że każdy kanister oferuje alternatywę, ale okazuje się, że można mieć np. powtórny obieg energii bioelektrycznej razem z syntetycznym sercem, albo oba typy maskowania jednocześnie!
Albo to, że pewien błąd w grze pozwala niemal pod koniec gry (baza oceaniczna) uzyskać nieskończoną ilość punktów umiejętności i kontenerów z ulepszeniami augmentów. Wspinanie się po ścianach. Sporo ukrytych lokacji. Błąd przy zaczynaniu nowej gry pozwalający zachować ekwipunek z ostatnio otwieranego zapisu. I mnóstwo innych tego typu ciekawostek.