Forum RPG Center

Publiczny PBF => Publiczny PBF => Wątek zaczęty przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 15:00:47 pm

Tytuł: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 15:00:47 pm
Witamy w Kolonii!

(http://tvgry.pl/galeria/hots/N960/701_195058756.jpg)

Świeżak, co? Dopiero cię tu zrzucili? Nie, nie obchodzi mnie, co tam nawywijałeś. Teraz to już nie ma znaczenia.

Sprawa wygląda tak - jesteś w Górniczej Dolinie. Lepiej, żeby ci się tu spodobało, bo zostaniesz tutaj już na zawsze. Nawet nie próbuj przechodzić z powrotem przez Magiczną Barierę. Znaczy się, jak chcesz to próbuj, nie będę ci bronił. Ostrzegam tylko, że dużo z Ciebie nie zostanie. W Kolonii są trzy obozy, i w końcu będziesz musiał do któregoś dołączyć. Jestem tu, by wytłumaczyć wszystkim nowym, że najlepsze miejsce dla nich to Stary Obóz. Masz dwa wyjścia - albo idziesz ze mną do obozu, a potem najwyżej nasze drogi się rozchodzą, albo idziesz sam i dajesz się po drodze pożreć całej masie tałatajstwa, jaka się tu kręci.

To jak będzie?


Oto lista skazańców, którzy wraz z najbliższym transportem trafią do Górniczej Doliny :
- Fenrir
- wardasz
- Legion
- Lowcap
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Sierpień 30, 2015, 15:27:28 pm
No to prowadź.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 30, 2015, 16:18:29 pm
wchodzę w to.
szczegóły odnośnie postaci?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Sierpień 30, 2015, 16:52:23 pm
No właśnie, jak uniwersum nie trzeba nikomu przedstawiać to postacie będą miały jakieś umiejętności czy wszystko umownie jak w PBFy ŚP?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 30, 2015, 19:22:41 pm
nie no, jakąś kartę postaci trza zrobić
chodziło mi jednak raczej o to, czy mamy być ludźmi pokroju thorlofa/hereka czy też beziego, zawodowymi mordercami/bandytami czy innymi takimi, czy też może raczej bardziej w kierunku pocka-ludźmi co miecz to jedynie na wystawie u kowala widzieli, nikogo nie skrzywdzili, a jedyna ich wina polega na biedzie z pochodnymi (czy to zaległości podatkowe, czy to drobne kradzieże, łotewa)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 19:40:48 pm
Możecie dowolnie określać, za co trafiliście do kolonii. Możecie być mordercami, złodziejami, drobnymi oszustami i cwaniaczkami, albo ważnymi osobistościami, które nadepnęły komuś na odcisk. Niezależnie od tego co przeskrobaliście, w Górniczej Dolinie wszyscy zaczynacie od zera, i wasze dawne życie i zdobyte wtedy umiejętności mogą co najwyżej ułatwić wstąpienie do któregoś z obozów.

A co do kart postaci, to myślę, że kilka podstawowych umiejętności bohaterowie będą mieli od początku (np. facet, który trafił do kolonii za kradzieże, powinien jednak coś wiedzieć o otwieraniu zamków and shit). Tylko żeby nie wyszło, że wasze postaci były wcześniej "niekwestionowanymi mistrzami miecza", albo "prawdziwymi wirtuozami zbrodni" które od początku będą wszystko umiały. Wielu rzeczy trzeba się będzie nauczyć od ludzi w obozach.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 30, 2015, 20:02:24 pm
chcesz do jednego wora wrzucić zawodowych rekieterów i baranki? pachnie jatką...
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 20:15:52 pm
Czyli pachnie właśnie tak, jak powinna pachnąć kolonia karna :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Sierpień 30, 2015, 20:23:59 pm
Masz mój kilof!
(zawsze chciałem zapierdalać na przodku w SK)

btw, czy, jeżeli wbijemy do SO, to co, wysilą nas do ciężkich robót w kopalni? Jakby nie patrzeć, wszyscy jesteśmy kopaczami na stracie. :V
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 20:36:18 pm
Na to pytanie odpowiem innym pytaniem - dlaczego Bezimiennego nikt nie wysłał do kopalni, żeby wydobywał rudę?

Odpowiedź brzmi - bo od początku pokazywał swoją wartość, chęć działania. Ludzie, którzy zapieprzają w kopalniach zwykle nie mają ani ambicji, ani charakteru, ani żadnych specjalnych zdolności, które pozwoliłyby im awansować. Zgadzają się być robolami, bo i tak nic lepszego na nich w kolonii nie czeka, a tak przynajmniej mają dach nad głową i coś do jedzenia. Jeśli wasi bohaterowie również byliby w stanie w jakiś sposób zaimponować ważnym osobom, pokazać, że mogą być przydatni to pewnie nikt nie marnowałby tego potencjału na wysyłanie was do kopalni. W innym wypadku, zapewne stalibyście się popychadłami i albo musielibyście się na to godzić, oczekując na lepsze czasy, albo zwiać np. na bagna i zacząć od początku.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 30, 2015, 20:50:24 pm
dollan, nie to miałem na myśli... choć w sumie coś w tym jest... a mimo to nie jestem do końca przekonany
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 30, 2015, 20:56:34 pm
Wiem, że nie to miałeś na myśli, ale tutaj wszystko zależy wyłącznie od was. Może poznaliście się przed zrzuceniem do kolonii i nie macie ochoty się mordować? Może, jeśli któryś z was był mordercą, to zrozumie, że nie warto rzucać się sobie do gardeł skoro i tak nic na tym nie zyska? Albo uzna, że czas skończyć ze starymi nawykami i jedyne, co pozostanie po starych czasach to para w łapie, dzięki której wykaże się już na początku powalając bez trudu dużego ścierwojada? A może będziesz na tyle sprytny, by nie dać się podejść mordercy wystarczająco długo, by dał sobie spokój?

Jedyne, co was ogranicza, to wasza wyobraźnia. No i jakiś podstawowy zdrowy rozsądek, bo nie dajmy się zwariować ;)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 19:23:14 pm
Cytuj
skazańcy mogą pochodzić tylko z miasta Khorinis lub ze wschodniej części kontynentu - z takich miast jak Faring, Vengard, Montera, Gotha.
No ale wojna trwała lata przecież, równie dobrze moją postać mogła urodzić się i w Nordmarze czy Sliden lub Geldern lecz podczas wojny wyemigrować, tułać się po świecie jako uchodźca. ;)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 02, 2015, 19:55:37 pm
Nooo... w sumie to masz rację :D Nie pomyślałem troszeczkę. Zaraz zmienię.

Btw, chyba nigdzie nie jest konkretnie wspomniane, ile trwała wojna? Tylko tyle, że Nordmar został szybko zdobyty, a "wojna była niezwykle kosztowna" czyli pewnie wojska królewskie dostawały niezły łomot, z rudą czy bez.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 20:03:45 pm
Nie było czasem tak, że gdy bezimienny trafia do GD, bariera istniała już 10 lat, a została stworzona grubo podczas trwania wojny?

Na pewno kopalnie Nordmaru były już zdobyte gdy powstała bariera.
Cytuj
w Gothic II bohater dowiaduje się w podziemnej bibliotece klasztoru, że bariera w Górniczej Dolinie powstała, by armia Beliara nie przejęła kopalń rudy tak jak w Nordmarze (spowodowałoby to całkowite odcięcie królestwa od potrzebnego surowca), a zapobieganie przed ucieczką więźniów było tylko przykrywką;
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 02, 2015, 20:11:29 pm
podbijam bladego, też mi się kojarzy info o dekadzie.

Z drugiej jednak pamiętajcie, że lore gothica to dziura na dziurze, bo wg G3 ojciec rhobara był brudasem w skórach który po wizji od innosa założył królestwo, zaś zuben był niewolnikiem orków (czyli musiał założyć assasynów jakoś w trakcie wojny), a gdzieś w to wszystko trzeba jeszcze wcisnąć wojnę z varrantem z postaciami, które nigdzie się nie przewijają. Ju pomijam uberdziurę "orkowie zaatakowali ponieważ zmusiła ich zima", jakby k**wa śniegi przez dekadę nie puszczały ;p
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 20:22:43 pm
a teraz jeszcze wsadź gdzieś do tego pierwszą wojnę z orkami i dawne ruiny które ją pamiętają. :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 02, 2015, 20:28:20 pm
kopuła istniała 10 lat, jest to wspominane w kilku miejscach. wydaje mi się że jak ją tworzyli to nordmar jeszcze nie był podbity przez orków, przynajmniej Ian, mówiąc o doskonałych zdolnościach hutników i kowali z nordmaru, nic o podbiciu nie wspomina
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 20:35:55 pm
już w g2 pada info, że kopuł powstała, żeby zabezpieczyć ostatnią kopalnie rudy, po tym jak padły te w Nordmarze.
Wiesz, ci hutnicy i kowale byli też te 10 lat później, gdy bezi przybija na kontynent, no i co może wiedzieć wiezień, osadzony w odciętym od świata zewnętrznego więzieniu? Że jest wojna, a ludzie potrzebują rudy? Zresztą, w samym Khorinis nie wiedziano jak bardzo jest źle, do póki nie padła bariera i nie przybył Hagen. 
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 02, 2015, 20:37:56 pm
Cytuj
Nie było czasem tak, że gdy bezimienny trafia do GD, bariera istniała już 10 lat, a została stworzona grubo podczas trwania wojny?
Jeden z kopaczy w Starej Kopalnii wspominał, że pracuje tam już 10 lat, ale chyba skazańcy byli tam zsyłani jeszcze przed wybuchem wojny i przed powstaniem bariery. A bariera tak grubo podczas trwania wojny chyba nie mogła być stworzona, skoro wg. słów jednego Orka z Faring wojska królewskie broniące kopalnii rudy w Nordmarze zostały rozbite w mgnieniu oka. To by znaczyło, że kilka lat armia Rhobara ciągnęła bez rudy, co jest dość nieprawdopodobne :P

Cytuj
czyli musiał założyć assasynów jakoś w trakcie wojny
Mógł być niewolnikiem Orków jeszcze z czasów tej starszej wojny, którą rzekomo pamiętają ruiny w GD. Jeśli dobrze pamiętam, Zuben ma setkę na karku w G3, więc teoretycznie mógł pamiętać tamte czasy.

Cytuj
"orkowie zaatakowali ponieważ zmusiła ich zima", jakby k**wa śniegi przez dekadę nie puszczały ;p
Nawet, jeśli śniegi w ich ojczyźnie by puściły, to raczej nie byłoby już odwrotu, skoro rozpoczęli wojnę z całym światem xD

Cytuj
nic o podbiciu nie wspomina
Mógł nic nie wiedzieć - nawet, jeśli trafiłby do kolonii już po zdobyciu Nordmaru przez Orków, to raczej informacje o tak potwornych klęskach nie są podawane do opinii publicznej.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 20:43:59 pm
Cytuj
Jeden z kopaczy w Starej Kopalnii wspominał, że pracuje tam już 10 lat, ale chyba skazańcy byli tam zsyłani jeszcze przed wybuchem wojny i przed powstaniem bariery. A bariera tak grubo podczas trwania wojny chyba nie mogła być stworzona, skoro wg. słów jednego Orka z Faring wojska królewskie broniące kopalnii rudy w Nordmarze zostały rozbite w mgnieniu oka. To by znaczyło, że kilka lat armia Rhobara ciągnęła bez rudy, co jest dość nieprawdopodobne :P
Ale sama wojna trwała lata, kopalnia przecież też może być starsza od bariery, ale robiła za poboczne, zapasowe źródło, bo głównym były kopalnie Nordmaru, które Myrtana okupowała, do czasu gdy zostali wypchnięci z Nordmaru

Cytat: Kronikarka Kodama z dworu Króla Rhobara II
...orkowie rozpoczęli kampanię i podbili Nordmar niczym błyskawica; Nordmar, którego broniliśmy przez pięć wyczerpujących lat… Odcięty od znajdujących się tam złóż magicznej rudy, nasz mądry król zmuszony był podjąć drastyczne kroki, które nie zawsze spotykały się z uznaniem mas…

Co do słów tego orka.. orkowie zawsze lubili się przechwalać :D, a bez pomocy Xardasa i demonów nie poszło by im tak łatwo.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 02, 2015, 20:48:01 pm
Cytuj
podbili Nordmar niczym błyskawica
Cytuj
którego broniliśmy przez pięć wyczerpujących lat
Nie wiem, co goście z Piranha Bytes jarali, ale 5 lat to nie jest "niczym błyskawica", nawet ja na standardy fantasy-średniowiecza :D

Albo może być tak, że to pięcioletnie bronienie nie było przed Orkami tylko przed Nordmarczykami, którzy nie chcieli przyjąć zwierzchności Rhobara. I ten zapisek z kroniki to takie żalenie się, że "no kurdebele no, 5 lat żeśmy ten Nordmar próbowali utrzymać, a tu nagle Orkowie wchodzą ze swoją inwazją i cały misterny plan w pizdu".
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 02, 2015, 20:55:09 pm
taaa, też tak może być, ale bariera raczej na pewno ma około dekade, i była stworzona grubo podczas wojny - tj. po upadku nordmaru. :)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 02, 2015, 20:56:16 pm
albo że 5 lat odpierali najazdy ale jak przyszła główna inwazja, to w 5 minut było po wszystkim :P ale mówiłem, to dziura na dziurze i nie ma co szukać sensu (vide nawet jeśli zuben liczy setkę, to i tak ojciec rhobara był dzikusem z nordmaru)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 03, 2015, 10:01:01 am
i tak ojciec rhobara był dzikusem z nordmaru
właśnie, tu jest ina rzecz która mnie ciekawi. czy w całej sadze jest gdziekolwiek powiedziane że Rhobar I Święty oraz Rhobar II to ojciec i syn?

tak, wiem że oftop, że to temat do organizacji pbf'a... w sumie to można by część ostatnich postów wywalić do tematu o gothiku
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 03, 2015, 11:59:21 am
W sumie to nie offtop, bo ta dyskusja miała na celu doprecyzowanie elementów fabuły sesji, żeby nie było żadnych nieścisłości. Tak więc chyba wszystko jest na miejscu :P
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Wrzesień 03, 2015, 12:43:53 pm
Może tak przenieść tą dyskusję do tematu o gothicu?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 03, 2015, 12:59:24 pm
hymm, a w jakim przedziale czasowym trafiamy do Kolonii? Czy trafiamy już do takiej kolonii, którą znamy z gry?
I tak samo jak bezimienny spędzamy sporo czasu w ciemnicy i ładowni statku, więc nie jesteśmy zbyt na bieżącą z wojną? ;)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 03, 2015, 13:13:07 pm
Do kolonii trafiacie jakiś czas przed przybyciem Bezimiennego, przez co w niektórych miejscach pewne rzeczy mogą wyglądać inaczej (np. w Starym Obozie zamiast Fletchera obszar wokół areny będzie jeszcze patrolował Nek), ale najważniejsze postaci i lokacje będą na swoim miejscu.

A co do wojny to wydaje mi się, że nikt poza wojskowymi nie jest informowany o jej dokładnym przebiegu, więc zwykli ludzie (w tym skazańcy) w większości podejrzewają jedynie, że wojna nie idzie po myśli Rhobara. Ale jeśli ktoś was w kolonii zapyta co się dzieje na zewnątrz, to raczej powinniście być na tyle zorientowani by wiedzieć, że Nordmar upadł - bo spotkaliście np. uchodźców podróżujących z wycofującą się armią.

Cytuj
Może tak przenieść tą dyskusję do tematu o gothicu?
No właśnie wg. mnie lepiej ją zostawić tutaj - była to rozmowa nt. elementów fabuły istotnych dla prowadzenia rozgrywki, żeby rozwiać wątpliwości w takich kwestiach jak długość wojny, dzięki czemu unikniemy nieporozumień.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 03, 2015, 15:42:40 pm
ward - musiałbym sprawdzić, wydaje mi się że było, ale głowy nie dam. Jeśli nawet jednak tego nie powiedziano, to nic nie wiemy o innych władcach ani żeby królestwo miało jakoś specjalnie długo istnieć (w końcu to Rhobar drugi zjednoczył wszystkie cztery krainy pod swoim berłem).
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Wrzesień 03, 2015, 22:06:32 pm
Masz moje sidła.
Łowca gotów do boju.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 15:50:27 pm
Tak tylko przypomnę wszystkim, którzy się zgłosili, że stoi już temat na karty postaci. Sesja nie ruszy, póki nie będzie kart wszystkich graczy.

A tak na wypadek, jakby się komuś już trochę Gothica zapomniało, to na dniach wrzucę Uniwersum z przypomnieniem każdego obozu i jego mieszkańców. A jak nikomu się nie zapomniało, to będzie dla potomnych :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 15:58:02 pm
raczej wrzuć info o świecie zewnętrznym, bogach itp itd. obozów nie znamy (w sensie, nasze postacie nie znają, przeca właśnie tu wpadły) więc...
KP pojawi się na dniach
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 16:07:39 pm
No o tym też mogę wrzucić.

A co do obozów, to wasze postaci faktycznie nic o nich nie wiedzą, ale gracze muszą wiedzieć, żeby nie błądzili po omacku :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 05, 2015, 16:34:38 pm
Zaczynam już trzeci raz pisać karte. :V
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 05, 2015, 16:56:07 pm
dollan - czy ja wiem? Niech poznają je jak w G1, przez rozmowy z NPCami :P
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 17:16:38 pm
Hmmm... no dobra, to zrobimy tak - na razie wrzucę tylko opis sytuacji w świecie zewnętrznym i coś tam o bogach, a ogólnikowe opisy obozów (w stylu tego, co opowiadał Diego o SO "to największy i najpotężniejszy z trzech obozów [...]") wrzucę, jak któryś z bohaterów te informacje zdobędzie w sesji.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 17:40:03 pm
ale gracze muszą wiedzieć, żeby nie błądzili po omacku :D
uwierz, nie muszą. grałem na obozie sesję dokładnie taką jak ten PBF, pod hasłem "witajcie w koloni". jako jedyny spośród 5 graczy znałem świat. powiedziałbym wręcz, że pozostała czwórka bawiła się lepiej ode mnie

opisy obozów dajesz fabularnie. przychodzimy gdzieś i opisujesz co widzimy, gadamy z kimś i opowiada nam co i jak

i zaklinam cię, gdy będziemy np przychodzić (pierwszy raz) do SO, nie waż się rzucić po prostu "widzicie SO". opis, co gdzie, jak
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 17:46:42 pm
Cytuj
uwierz, nie muszą
No dobra, skoro tak mówisz. To tak jak wspomniałem, ogólnikowe (czyli nie uwzględniające np. opisów poszczególnych kast w danym obozie ani ważnych osób) opisy obozów pojawią się jak bohaterowie zdobędą o nich wiedzę podczas sesji.

Cytuj
i zaklinam cię, gdy będziemy np przychodzić (pierwszy raz) do SO, nie waż się rzucić po prostu "widzicie SO". opis, co gdzie, jak
Serio? Serio uznałeś, że rzuciłbym taki opis lokacji? Trochę smutłem, że ktoś mnie tu posądza o takie rzeczy, nie będę ukrywał :(

Jeszcze jedna taka uwaga i w czasie przechadzania się po lesie twoja postać może przypadkiem trafić na zagubiony batalion Orków ;D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 18:09:57 pm
wiesz, dollan, jestny kontakt z tobą jako mistrzem gry to był krótki, urwany PBF z disciplesa, więc nie miałeś zbytnio kiedy wyrobić se marki. a w ostatnich dniach jestem tak załamany poziomem naszego świata i zamieszkującego go motłochu, że z zasady "traktuj ludzi jak inteligentnych, chyba że pokażą że są idiotami" przeszedłem na "traktuj ludzi jak idiotów, dopóki nie udowodnią że są inteligentni"
tak czy siak, jeśli poczułeś się dotknięty, to wybacz, nie to miałem na celu
nawiasem dodam, że leże cieniostwora bądź trola (gothic space program) było by o wiele ciekawszą cegłą niż orkowe legiony
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 18:33:19 pm
Nie no, rozumiem, teraz to sobie tak bardziej śmieszkowałem :D Mam nadzieję, że w dłuższej perspektywie nie zawiodę jako GM ;)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 05, 2015, 19:14:33 pm
btw, gdy nasze postacie już się podkokszą, będziemy mieli jakiś wiekszy wpływ na świat, np. założy obóz, obalić gomeza, etc?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 19:22:55 pm
Jakiś wpływ będziecie oczywiście mogli wywrzeć na kolonii, czy aż tak znaczący jak obalenie Gomeza - zobaczymy. Po pewnym czasie od waszego przybycia (prawdopodobnie w momencie, gdy będziecie już nieźle ustawieni) do Górniczej Doliny trafi Bezimienny, więc trzeba wziąć poprawkę na to, że on też będzie ten wpływ wywierał.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 19:41:52 pm
Podbijam sam siebie, bo mogę. Taki sobie ułożyłem już zamysł, jak będzie funkcjonowała mechanika rozgrywki w sesji, więc zaprezentuję tutaj a potem ew. przerzucę do Uniwersum.

Wzorem ostatnich kasowych hitów wyprawowych na naszym forum, będziemy używać kostki. Dwudziestościennej. A konkretnie używać jej będziemy do wszystkich istotnych czynności - do walki, do otwierania zamków, do prób przekonania NPCtów itd. Sukces i porażka zależeć będą od wyniku (duh!), im większy tym weselej. Wynik od 1 do 10 to porażka, przy czym 1 i 2 to kompletna katastrofa (w stylu zamachnąłeś się na ścierwojada ale się potknąłeś i wylądowałeś na tyłku, a twoja broń metr dalej) a 9 i 10 to umiarkowane niepowodzenie (czyli, jadąc dalej przykładem ze ścierwojada, trafiłeś wroga ale cios nie był tak dobry, jak sobie wymarzyłeś). Natomiast wynik od 11 do 20 to sukces, przy czym 19 i 20 to niesamowity pokaz umiejętności (tak przygrzmociłeś ścierwojadowi, że w dwie minuty było po walce) a 11 i 12 to "nieźle" (taki normalny, dobry cios).

Przy czym, jeśli postać wykonująca tą czynność ma w swojej karcie postaci pasującą umiejętność, to dostaje bonus. Za podstawowe umiejętności + 1, za wysokie umiejętności + 2. (tak, rozróżniamy dwa poziomy bycia naumianym, oprócz walki mieczem gdzie jest jeszcze poziom mistrzowski na +3) Fajnie by było, żeby postaci na początku mieli 3, maksymalnie 4 umiejętności tego typu, czyli nie licząc takich rzeczy jak pisanie i czytanie. Nie będziemy robić testów, czy udało wam się napisać poprawnie słowo :D

Ponadto, kwestia rozwoju postaci - jak wiadomo, w każdym obozie będziecie mogli awansować dwa razy (na Cienia/Szkodnika/Nowicjusza, a potem na Strażnika/Najemnika/Strażnika Świątynnego, ew. na Maga Ognia/Maga Wody/Guru). Przy każdym awansie będziecie mogli rozwinąć o jeden poziom którąś z posiadanych już zdolności, albo naumieć się nowej. Dlatego nie będzie można sobie wykoksić wszystkiego jak Bezimienny i trzeba będzie się skusić na jakąś kooperację.

PS. Zanim ktoś zapyta - raczej nie będzie można sobie awansować na Magnata, wydają się być grupą szczelnie zamkniętą. No chyba, że zrobicie ten przewrót, ale Strażnicy to raczej lojalne typy, tak łatwo się nie zbuntują.

PS. 2 - propos lojalności strażników i wykonywania testów na powodzenie operacji. Przy rozmowie z każdą istotniejszą postacią będzie wspomniana jakaś cecha jego charakteru, która utrudni/ułatwi wykonanie na nim jakiejś czynności, np. Diego i Lares to takie liski chytruski, więc przy próbie oszukania ich wpadnie ujemny modyfikator do rzutu kością.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 21:19:42 pm
dwa rozwoje na całą fabułę? ciut mało. wszelakie okołociotowate koncepty odpadają, trzeba na wstępie być zawodowym rębaiłom, bo kolonia wcale tak mocno nie hartuje jak można by przypuszczać
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 21:41:24 pm
No to możemy dać np. 3 rozwoje, jeden po awansie na Cienia i jego odpowiedników a dwa po awansie na Strażnika. Ewentualnie proszę przedstawiać swoje propozycje.

A co do bycia rębajłą - e tam. Nie zapominajmy, że w kolonii jest wielu ludzi, w przypadku których wcale nie jest powiedziane, że dobrze walczą, a zaszli nawet dość daleko. Bo byli inteligentni, sprytni, umieli manipulować ludźmi albo coś. Właśnie o to chodzi, żeby umieć wykorzystać różne zdolności, a nie tylko parę w łapie, do przetrwania w nieprzyjaznym otoczeniu skazańców.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Sentenza w Wrzesień 05, 2015, 21:50:44 pm
dollan - a nie myślałeś by użyć po prostu systemy Cypher, czyli tego co używamy w numenerze? zasady dośc podobne co opisałes, tylko opiera się na Taskach - wtedy mogą być dwa poziomy rozwoju, bo one tylko obniżają trudność testu
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 22:06:10 pm
dobra, może zawodowy rębaiło to złe określenie, ale generalnie postać która umie coś... przydatnego erpegowo. typ który nie ma nic poza ambicją nie wydoli przy tego typu mechanice rozwoju
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 05, 2015, 22:14:56 pm
Sent - słusznie. To w tej walce bronią też damy 2 poziomy wyszkolenia.

wardasz - no tak, granie jako gość, który jest chłopem bez żadnych umiejętności, który trafił do kolonii za kradzież buraków i cebuli mogłoby nie dawać zbyt wielkiego pola do popisu :P Więc od początku musicie mieć pomysł w czym się będziecie specjalizować i rozwijać konkretne zdolności przy pomocy niewielkiej liczby punktów, które można na te rozwoje wydać.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 05, 2015, 22:39:40 pm
to, że w bańce byłby pomysł co rozwijać, to będzie i tak i tak. ważne jest że 50-75% ostatecznej wartości postaci pod kątem mechaniki to postać startowa, więc ważny jest nie pomysł, co rozwijać, a początkowy rozdział punktów
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 12, 2015, 10:59:56 am
przepraszam, ale nie dostarczę karty postać w ciągu najbliższych 10 dni. Wyjeżdżam jutro, wracam 21.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 12, 2015, 11:46:27 am
poczekamy
moja tymczasem KP właśnie znalazła się stronie
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 24, 2015, 11:12:34 am
Behold, wszystkie karty postaci już się pojawiły, także wkrótce zostaniecie wysłani do kolonii karnej. Życzę przyjemnej odsiadki :P
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Wrzesień 24, 2015, 16:06:06 pm
Pierwsze 3 sekundy:
http://www.youtube.com/watch?v=2hXXfXP94vQ
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 25, 2015, 17:09:27 pm
Dobra, sesja ruszyła. Możecie teraz ze sobą pogadać, zapoznać się itd. A jeśli nie chcecie nic robić póki co, to dajcie znać, żeby nie przeciągać bez potrzeby.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 29, 2015, 11:41:26 am
Tak btw, jakbyście chcieli przeszukiwać skrzynki i inne takie w poszukiwaniu lootu, to też rzucajcie kością. Im lepszy wynik tym przyjemniejsze rzeczy znajdziecie (ofc jak na wasz aktualny poziom, w pierwszej skrzynce nie znajdziecie Uriziela jeśli wyrzucicie 20 :P )
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 29, 2015, 16:23:00 pm
dobra, a jak wygląda nasze eq, do którego możemy wsadzić znalezione przedmioty, czy jak w gothicu, nieograniczone, czy realistycznie, tylko tyle ile mamy kieszenie, plecaków, mieszków?
Bo nie mam pojęcia co zrobić ze strzałami i pochodnią. ;V
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 29, 2015, 16:33:13 pm
Raczej realistyczne, żeby nie było, że ktoś będzie sobie dziarsko hasał z setką pancerzy i mieczy w plecaku :D

Pochodnię możesz wsadzić za pas, a strzałę dać komuś jako broń (zawsze coś się dziabnie grotem, jak dobrze się wyprowadzi atak). Chyba, że twoja postać jest samolubna, może zostawić część lootu i kiedyś po niego wrócić. Nie zawsze będziecie w stanie zabrać wszystko, co znajdziecie.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Wrzesień 30, 2015, 01:34:14 am
eq, interesujące pytanie. choć mnie interesują nie wielkie elementy, a najdrobniejsze. bryłki rudy. Jak to z nimi sprawa będzie wyglądać, bo w grze miały mniej więcej wielkość pięści, więc ciężko by było więcej jak kilkaset nosić, i byłby to spory plecak. zmniejszasz je? zwiększasz wartość? czy jak to będzie?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 30, 2015, 07:25:25 am
Zmniejszam. Rozmiar bryłek był efektem nieco topornej grafiki, no i musiały być zauważalne dla gracza. Teraz będą pewnie wielkości zgiętego palca.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Październik 09, 2015, 15:35:09 pm
Taka mała uwaga, która wyszła po namyśle - rozumiem, że czymś oczywistym dla przestępcy jest przeklinanie, sam miałem wrażenie, że w Gothicu ludzie po barierą mieli zbyt łagodny język. Ale popadanie z jednej skrajności w drugą zaczyna trochę bić po oczach, jak się czyta że kurwa pojebało go pod tą pierdoloną kopułą <patrzy.na.wardasza>

Od czasu do czasu można rzucić kurwą, ale żeby to jednak nie stanowiło lwiej części zdania.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Październik 10, 2015, 00:39:41 am
3 przekleństwa na 29 słów, licząc tylko część przemyśleń postaci. dalej jest duży tekst bez przekleństw. ale nawet... 3 na 29... lwia część???
rozumiem że można coś lubić lub nie, ale żeby odrzucać proste zasady matmy....

okej, okej, got it. postaram się przyhamować. no ale jestem wardaszem, odnośnie ilości kurw i literówek nie mogę nic obiecać
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Październik 10, 2015, 12:25:47 pm
No i mógłbyś czasami nie brać wszystkiego dosłownie, to też by ułatwiło rozmawianie :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Październik 10, 2015, 12:26:58 pm
ojtam ojtam, podroczyć się nie można? :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Październik 10, 2015, 15:27:57 pm
W sumie to chyba można :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Październik 30, 2015, 23:36:28 pm
Nieplanowana, przedłużająca się i niekomfortowa przerwa w sesji zakończona, ruszamy dalej bez mitrężenia. Wybaczcie waszmości, ale początki życia studenckiego nie rozpieszczają ;D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Marzec 03, 2016, 17:44:16 pm
dollan?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Marzec 03, 2016, 19:08:22 pm
Sorki, sesja egzaminacyjna nie sługa. Jutro odpiszę, postaram się już nie robić takich przerw.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Marzec 03, 2016, 19:22:49 pm
jest marzec... na jakiej chorej uczelni ty studiujesz??? czy może poprawki miałeś? bo już nawet legion skończył chyba swoje egzaminy
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Marzec 03, 2016, 19:24:53 pm
jest marzec... na jakiej chorej uczelni ty studiujesz??? czy może poprawki miałeś? bo już nawet legion skończył chyba swoje egzaminy

Potwierdzam, skończył i zaliczył wszystkie.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Marzec 03, 2016, 20:56:09 pm
Na niektórych uczelniach przedłużenia są do końca marca.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Marzec 03, 2016, 21:09:01 pm
Wiem, że jest marzec. Z perspektywy czasu stwierdzam, że lepiej byłoby wszystkie egzaminy zmieścić w krótszym okresie czasu, no ale mówi się trudno. Ale tak jak powiedziałem, postaram się od jutra wrócić do aktywności.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Marzec 17, 2016, 20:47:17 pm
Proponuje jakis limit czasowy na odpisanie GM, po którego upłynięciu GM podejmuje decyzje za gracza, ew. pomija go, bo czekanie po kilka dni na akcje jest.. nużące.

Tak jak i jakieś szybsze odp podczas walki, bo kurcze, ja stoczyłem 2 min walki, a fenrir i lowca doszli do placu wymian w miedzy czasie. :x
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Marzec 17, 2016, 20:50:24 pm
Zbierało się na burzę to szliśmy szybko  :P
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Marzec 17, 2016, 21:57:16 pm
w międzyczasie jeszcze zwiedziliście SO. :V
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Marzec 18, 2016, 09:58:22 am
Nazwałem to zjawisko "teorią niejednolitego przemijania". Podejrzewam, że magiczna bariera zakrzywia czasoprzestrzeń w kolonii :D

Dzisiaj piszę egzamin z ekonomii, więc teraz będę miał więcej czasu na szybsze odpisywanie.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Marzec 20, 2016, 16:22:20 pm
Zaraz znowu się wypieprze na błocie   :P
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Kwiecień 04, 2016, 15:15:26 pm
wardasz xD
Ja mówiłem odnośnie tego psota xD
Cytuj
-No czołem, morderco, jużeś komuś wpierdolić zdążył? - rzucam w kierunku Alvaro, po czym odwracam się ponownie ku Trevorowi -

no ale twoja postać jest idiotą, wiec jej wybaczam. :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Kwiecień 05, 2016, 17:04:59 pm
Naskoczyłem na ciebie? Ojebałem? Nie. Grzecznie siedzę i czekam. Więc?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Kwiecień 05, 2016, 17:44:39 pm
tak tylko cie informuje :V
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Kwiecień 17, 2016, 13:44:39 pm
Ward, jak się rozglądasz za fantami/próbujesz coś otworzyć/jedno i drugie to rzuć kostką.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Maj 09, 2016, 18:55:39 pm
co z tą sesją?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Czerwiec 07, 2016, 20:19:25 pm
Dollan?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Czerwiec 15, 2016, 22:38:42 pm
dollan, ty żyjesz?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Czerwiec 15, 2016, 23:23:42 pm
pewnie sie sesjonuje, bo na foro wbija
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Lipiec 02, 2016, 12:30:28 pm
Rozumiem, że to już koniec tej sesji?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Lipiec 04, 2016, 09:03:19 am
co z tą sesją?
Dollan?
dollan, ty żyjesz?
pewnie sie sesjonuje, bo na foro wbija
Rozumiem, że to już koniec tej sesji?



????
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Lipiec 04, 2016, 10:21:53 am
Już wracam i serdecznie wszystkich przepraszam, ale do niedawna miałem prawdziwy zawał obowiązków. Nie chciałem tutaj wchodzić i za każdym razem tłumaczyć, że może jutro coś napisze, bo wiedziałem, że nie napisze. Ale teraz będę już prowadził sesję normalnie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i wciąż jesteście gotowi, by stawić czoła kolonii karnej ;D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Lipiec 12, 2016, 18:16:02 pm
ekhem.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Lipiec 12, 2016, 20:10:58 pm
sorry za post pod postem.

Jak już było wspominane, z co niektórymi akcjami, jak np. walka i przeszukiwanie skrzyń, możesz przyspieszać i bezpośrednio po nich odpisywać, bez czekania na innych. Taka moja sugestia. :)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Lipiec 13, 2016, 22:21:15 pm
Teraz jeszcze można machnąć na to ręką, ale na przyszłość jak będziecie próbowali się z kimś targować/przekonywać go do czegoś, to też rollujcie.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Lipiec 15, 2016, 21:57:25 pm
Cytuj
( ile mam bełtów? )
Powiedzmy, że sześć.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Lipiec 20, 2016, 10:21:33 am
wybywam na obóz, będę dopiero 2-3 sierpnia z powrotem. być może będę miał możliwość od czasu do czasu wpaść coś napisać, ale raczej mała szansa
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 02, 2016, 00:40:58 am
im back
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 05, 2016, 18:57:31 pm
jak daleko odemnie jest ten wilk?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 05, 2016, 19:07:06 pm
Powiedzmy tak - wilk, którego zastrzeliłeś, leży mniej więcej w połowie drogi między Tobą a tym szarżującym.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 05, 2016, 20:13:18 pm
czyli? kroki, metry, ew sekundy potrzebne mu by mnie dopaść
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 06, 2016, 14:17:18 pm
Ok. 20 kroków, ale pokonanie takiej odległości dla pędzącego wilka to pewnie kwestia mniej niż 10 sekund.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 06, 2016, 15:18:16 pm
sam sprintując pokonam taki dystans w 3s z kawałkiem, więc...
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 06, 2016, 15:20:39 pm
Czyli w mniej niż 10 sekund :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Sierpień 07, 2016, 17:10:38 pm
ward, to ty miałeś miecz i to z pochwą? :D
Za długo to sie ciągnie i ledwo ogarniam co mam w eq. :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Sierpień 07, 2016, 17:44:41 pm
Dlatego dobrze jest aktualizować swoją kartę postaci
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Sierpień 07, 2016, 19:20:20 pm
miałem, dostałem... chyba nawet od ciebie, po rozwaleniu ścierwojadów
choć fakt, pochwy chyba nie miałem
deam
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Sierpień 08, 2016, 21:22:46 pm
Cytuj
- Jedna bestia mniej! - zakrzyknął Alvaro, by po chwili zdziwić się czemu właściwie to krzyknął.
Wygrał jebany :D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Wrzesień 03, 2016, 23:58:17 pm
Przyjaciele, towarzysze, bracia i siostry. Nadszedł dzień wiekopomny. Oto prawie rok temu zostaliście zrzuceni do Górniczej Doliny, i po wielu trudach, kilku ubitych Ścierwojadach, kilku zdecydowanie zbyt długich przestojach (mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa) i po wielu, wielu, WIEEEEEELU dialogach zakończyliście pierwszy dzień waszej przygody!

Ekhm, chyba nie ma się czym chwalić w sumie. Ale teraz będzie lepiej, serio ;D
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Fenrir w Wrzesień 12, 2016, 23:25:48 pm
Od środy do piątku będę mieszkał w lesie, więc raczej nic nie napisze do sesji.
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Wrzesień 26, 2016, 20:45:33 pm
(http://www.restauracja-salomon.pl/wp-content/uploads/2012/02/tort_1_3.jpg)


i jeden dzien
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Legion w Październik 28, 2016, 15:03:45 pm
pfffffffffffffffffffffffffffffff
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Listopad 21, 2016, 16:20:30 pm
dolan?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: wardasz w Grudzień 27, 2016, 18:31:32 pm
dollan, ty żyjesz?
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Dollan w Grudzień 30, 2016, 18:14:32 pm
Średnio, jestem chory. Wybaczcie, ale ostatnie o czym teraz myślę to forum. Mam nadzieję, że zgrzeszycie cnotą wyrozumiałości :)
Tytuł: Odp: Gothic - Temat Organizacyjny
Wiadomość wysłana przez: Lowcap w Grudzień 30, 2016, 18:52:40 pm
*Lowcap został grzesznikiem.